Vragen over na de sex

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nancydierengek, 13 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

nooit getempt, nooit ovulatietesten in huis gehad, nooit bewust voor een kind gegaan, maar alles op zijn beloop gelaten. Dus de AC per ongeluk/expres vergeten en sex gehad wanneer we daar zin in hadden.
    Dus ook nooit met billen of benen omhoog gelegen. Gewoon erna naar de wc, schoonvegen en weer mijn bed in. En de volgende dag lekker douchen.

Op deze manier hebben we 7 kinderen gekregen.
    Ik kan me voorstellen dat je als je lang moet wachten op een zwangerschap dat je dingen gaat proberen. Maar Relax, geniet van elkaar en zie wat er komt.

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Dat is heel makkelijk gezegd voor iemand die (blijkbaar zonder problemen) zeven kinderen heeft gekregen. Tel je zegeningen. Helaas is het iets minder relaxed als je, ik noem maar eens iets, elke drie dagen in de beugels van de gynaecoloog ligt en op bepaalde momenten seks móét hebben ;) Geloof me, dan grijp je alles aan wat je kunt.

3. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik geef toe dat wij wat dat betreft rijk gezegend zijn. Maar ik reageer op de vraag van iemand die aan ronde 1 begint.
    Als je meteen al zo geforceerd begint lijkt mij niet goed. Dat je na een aantal maanden eens begint te kijken en te temperaturen kan ik best begrijpen, maar ik snap dat geforceerde niet.

Ik wil ook echt niemand voor het hoofd stoten. Ik lees hier al wat langer mee en heb inmiddels hel wat keren gelezen van vrouwen die door een enorme moeilijke tijd moeten voor ze zwanger zijn/ een kindje mogen krijgen. En als je inderdaad in die molen zit begrijp ik dat je er alles aan wil doen om je droom waar te maken.

Al die vrouwen wil ik ook hel veel sterkte wensen, maar om in ronde 1 al zo geforceerd te zijn lijkt mij niet nodig.

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    In de 2 keren dat ik zwanger ben geworden heb ik mij nog noooooit bezig gehouden met die vragen. (Eerste zwangerschap bewust en 2e zwangerschap een aangename verrassing) Dus met andere woorden: Ik ging gewoon plassen, vagina schoonmaken en heb nog nooit met mijn benen tegen de muur of in de lucht gelegen en ik ben gewoon zwanger geworden. Besef dat het meeste van de sperma er sowieso wel uitloopt, wat je ook probeert.

5. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Eerste keer een verrassing, dus niks van dit alles gedaan. Altijd direct plassen en poetsen.
    Tweede keer wel wat meer mee bezig geweest en lekker 'hollywood-like' met mijn benen in de lucht 5 minuten, heel hard lachen en gewoon weer plassen en poetsen.
    Gelukstreffer: in 1 keer zwanger.
    Maargoed, je weet het nooit. Ik heb recent nog een onderzoek gelezen dat het niet werkt om te blijven liggen. In mijn beleving ook niet, aangezien alles wat je baarmoeder in moet gaan, zit er dan toch allang in.
    Maar als je voor je eigen idee fijner is om te blijven liggen, zeker doen!

6. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.773
    2.186
    113
    Ik ben daarna wel even met mijn heupen omhoog gaan liggen. Weet niet of dat het was maar ben daarna wel zwanger geworden :)

Deel Deze Pagina