Wat koop je bij een Nintendo switch?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door me1989, 31 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Een spel dat snap ik nog..

Maar qua bescherming vind ik het ook fijn om iets te kopen, omdat mijn zoon nogal onhandig is.. maar wat? Ik heb me al wel verdiept, maar dan staat er weer bij dat de switch met 'case' niet in de tv past..

Ik heb zelf nooit een spelcomputer gehad en er dus echt geen verstand van.

Hoe hou ik dat ding heel en wat is praktisch?

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.080
    12.033
    113
    Ik denk dat een hoes om de switch niet praktisch is. Wij hebben een goede case waar hij in past en waar spelletjes in kunnen mijn zoontje hem ergens mee naartoe wil nemen. Daarnaast hebben we sinds kort een tweede controller.

3. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Zo'n set is dan misschien een optie? Er zit wel een screenprotector bij denk ik of is dat ook niet praktisch?

Bijgevoegde bestanden:

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.289
    113
    Wij kunnem de switch er wel uithalen en hebben dan een case voor om dat ding heen.
    Maar die van ons is nog wat onhandig dus mag hij die niet zo vast.

Wij spelen dus voornamelijk spelletjes op de tv.

Voor hem hebben we een andere controller omdat hij die te groot vond. ( deze is ook goedkoper san de gewone controller)

5. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.889
    4.161
    113
    Vrouw
  6. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Hier bij de jongste alleen screenprotector van een paar euro, anders snel krassen.

7. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Wij hebben een screenprotector er op.

8. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Idd een screenprotector (goedkoop bij de action), en evt een meeneem hoes (ook goedkoop bij de action :p), meer eigenlijk niet.

9. Sopje1234

Sopje1234 Bekend lid

30 okt 2018
    829
    534
    93
    Mijn zoon gebruikt hem en op de tv en vaak los (bijvoorbeeld in de auto of als wij de tv willen gebruiken of neemt hem mee naar een vriendje. Hij heeft een case waar ook spelletjes in kunnen en en een extra pro controller die het vaak wat beter doet dan de joycons.. Screen protector zit er niet op.

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Wij hebben 3 switches en om alle 3 zit een protector. Een soort plastic omhulsel die je er omheen klikt. Deze koop ik op AliExpress voor een paar euro en hebben vaak leuke afbeeldingen. Zo heeft mn jongste een gele met Pikachu figuren en de oudste met figuren van animal Crossing. Dit omhulsel zorgt ervoor dat hij bijv vallen of stoten niet meteen beschadigd is.
    Verder zit er een screenprotector op.
    Met het plastic omhulsel kan de switch gewoon in het oplaadstation gezet worden om zo evt op de tv te kunnen spelen.

Verder hebben we een soort etui waar de spelletjes in kunnen en de switch.
    De kinderen hebben er nog een soort reiskoffertje bij waar die etui, het oplaadstation en een losse controller in meegenomen kunnen worden.
    Bijv wanneer ze hem meenemen naar het vakantiehuisje.

Verder hebben we er losse pro controllers bij gekocht. Vind ik persoonlijk op de tv beter spelen dan die kleine joy cons.

11. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Bij de kruidvat zijn nu veel beschermmiddelen voor de switch te koop, zag ik vandaag.

Wij hebben een stevige case voor de switch waar alles in kan. Wij gebruiken m alleen thuis op de tv.

Deel Deze Pagina