ruim overtijd maar niet zwanger...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Koosje, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Meiden,
    Graag jullie ervaringen..
    Heb eigenlijk altijd een regelmatige cyclus van 26 dagen en heb mijn ei (eerder getest met ovutestjes) altijd rond dag 11/12/13 van mijn cyclus. Tot op deze cyclus!
    We zijn op vakantie geweest en hoopten natuurlijk dat we, zeker vlak voor start IVF, zwanger zouden teugkomen..ook omdat we twee jaar geleden in een zelfde soort land als waar we nu waren een miskraam hebben gehad..
    Nu moest ik 5 dagen geleden ongi worden, maar niks noppes, nada te bekennen...geen spatje, geen veegje, geen bruinverliesje.....niks :confused:
    Ik voelde ook geen zwangerschapssymptomen dus heb tot 3 dagen overtijd gewacht met testen en helaas was de test negatief, en vanochtend weer getest maar ook weer negatief, beide keren met CB digitaal.
    Ik weet dat CB digitaal wat meer HcG nodig heeft maar 5 dagen na NOD zou je toch al wat moeten kunnen zien? Ik voel mij ook niet zwanger.
    Omdat wij in het traject voor IVF zitten, heb ik net afgelopen woesndag, dus rond de dag dat ik ongi moest worden, een inwendige echo gehad en daarop zag de gyn een cyste zitten...als je ongi wordt dan hoort zo'n cyste na dat het ei is gesprongen toch al lang verschrompeld te zijn? Begin te geloven dat mijn ei niet gesprongen is en dat het er mss nog zit...zou dat kunnen?
    Als mijn ei later gesprongen zou zijn zou ik pech hebben want dan hebben we niet op tijd geklust..maar dan zou er toch niet een cycste rond NOD te zien moeten zijn van 32mm?

Ik wacht nog maar even af maar ga na een week overtijd de gyn maar bellen...

Koosje
    PS Ben ik wel vruchtbaar als ik twee weken overtijd ben dan denken jullie? zal ieg wel ovutestjes doen..

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    He Koosje,

Sorry maar ik heb echt geen antwoord voor je! Kan je anders nu al geen contact opnemen met de gyn en je verhaal uitleggen?
    Veel succes!

Gr. Daan

Deel Deze Pagina