Etos Zwanger Worden -> LF nog korter?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tess83, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik slik deze maand Etos zwanger worden ipv alleen foliumzuur. Mijn LF was in principe wel 13/14 dagen, maar voorafgaand al 3 dagen oud bloedverlies. Ik wilde kijken of ik met deze pillen een 'normale' LF zou hebben zonder eerst oud bloedverlies.

Ik zit nu op 9 DPO en had zojuist al een veegje 'vers' bloed.. Het was nog wel roze en heel weinig, maar zijn er meiden bij wie de LF ook juist korter werd met Etos zwanger worden?

Ik heb ze vorige zwangerschap ook geslikt, had toen een LF van 12 zonder eerst oud bloedverlies..

Alvast bedankt!

2. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niemand..?

Ik twijfel namelijk of ik ze moet blijven slikken of niet..

3. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik heb ze ook een maand gebruikt en mijn cyclus Was toen ook opeens 2 dagen korter en mijn lf Is al heel kort dus ik ben er meteen met gestopt.. Ik gebruik nu davitamon mama compleet met visolie en dat werkt beter! Nouja beter, niet dat ik al zwanger ben geworden maar mijn lf wordt in ieder geval niet korter!

4. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha thanks :)

Fijn dat er iemand reageert! Ik wacht het nog het weekend af.. Stiekem hoop je natuurlijk ergens dat het van een eventuele innesteling is, ook al heb ik verder geen klachten. Maar die had ik bij mijn dochter ook niet.

Ik verwacht wel gewoon ongesteld te worden en dan maar weer op zoek naar andere vitaminen!

Bedankt!!

Deel Deze Pagina