Verdrietig:-( 3e IVF poging mislukt

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natalie1974, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natalie1974

7 okt 2007
    11
    0
    0
    Beste lotgenoten,

Vanaf vandaag komt mijn ongesteldheid eraan. Ben erg verdrietig en teleurgesteld :cry: . 30 oktober weer naar de gyn voor de 2e IVF productie ronde. Vanaf 4 november hebben ze een winterstop. Waarom weten we nog niet. Maar we kunnen dan pas in januari 2008 waarschijnlijk weer verder.

We hebben 1 IVF productie ronde gehad waardoor er 1 verse embryo en 2 keer 2 cryo's zijn terug geplaatst. Hoe kan dat toch :(: Alles was goed; mijn baarmoeder, baarmoederslijm, hoormoonwaarden enz. en toch gaat het mis. Wat is het toch oneerlijk :c: :x :( . Ik wou even mijn verhaal kwijt.

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meid

Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn en dan hebben ze straks ook nog eens een winterstop, wat is dat voor iets stoms.

Hoop voor je dat je straks weer verder kunt en dat het dan gaat lukken.

Ik ga supper hard voor je duimen, sterkte ermee.

Liefs wolly

3. Niet meer actief

hoi meid
    balen zeg :cry:
    ik wil je veel sterkte wensen
    en hopelijk is het snel jan'08

(hier hebben ze in het zh ook een winterstop
    is behoorlijk irritant)

4. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Klote hoor... zo oneerlijk!

Dikke knuffel, ik hoop snel positieve berichten van je te lezen!

5. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meis,

jeetje zeg! Zwaar kl&*te voor jullie!

hoop voor jullie dat het snel mag komen en winterstop hebben ze toch alleen bij mensen die BUITEN werken? wat een rariteit!

Heel veel sterkte en suc6!

liefs mandy

6. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, Belgiƫ
    Sterkte meid.
    Ik heb nog maar 1 mislukte icsi poging achter de rug en ik voel me nu al kl*te :cry:
    Ik zit ook nog steeds met de vraag: "wat is er verd*mme toch mis gegaan? :cry: "

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    He bah Natalie,

Wat zijn die teleurstelling en het bijbehorde verdriet toch k#$$T he? Heel veel succes met het verwerken ervan. Heb je 1 volledige ivf gehad, en 2 cryo terugplaatsing, of echt al 3 volledige behandelingen?

Groetjes,
    Elvira

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meid,
    Ik kan me je teleurstelling levendig voorstellen hoor! Tuurlijk is al je hoop op zo'n tp gevestigd.
    Ik meen te lezen dat je 1 poging hebt gehad en daarna 2x 2 cryo's dus dat je nog 2 pogingen te gaan hebt (wat je verz. betreft).
    Heel veel succes na de winterstop (welke ik wel errug lang vind zeg, bij ons alleen rond de feestdagen dicht).
    Zet hem op meid!
    Elmo

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Caruli...wanneer is die winterstop en hoelang duurt die?

Liefs Marjo

10. Natalie1974

7 okt 2007
    11
    0
    0
    Hallo lieve meiden, ben even niet op de site geweest. Het gaat gelukkig alweer wat beter met mij. Maar het blijft gewoon K.. :x Waarschijnijk is de winterstop omdat hun budget op is (heb ik gehoord). 30 oktober weer naar de gyn voor de 2e injectierondes. Succes en veel geluk allemaal ;)

Deel Deze Pagina