14 wkn zwanger, steekjes/krampjes in onderbuik.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamain2007, 25 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamain2007

23 jul 2006
    58
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben 14 wkn zwanger, maar heb sinds 'n week regelmatig last van steekjes/krampjes in m'n onderbuik, soms links soms rechts, ik heb me er eigenlijk niet echt zorgen om gemaakt, omdat ik dacht dat 't bandenpijn was, maar nu vertelde me vandaag iemand dat bandenpijn echt alleen maar in je liezen, onderrug en stuitje voorkomt.
    Nu ben ik me toch wel heel erg veel zorgen aan 't maken, dat 't alsnog fout gaat met m'n ukkie (was net zo blij dat ik over de meest kritieke fase heen zat) .

Heeft er iemand van jullie ook zo'n steekjes/krampjes in de onderbuik gehad tijdens de zwangerschap na 12 wkn?? of iemand enig idee wat dit kan zijn???

alvast bedankt!!

Groetjes
    Sandra & Ukkie.

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik had dat ook. Volgens mij kan dat toch gewoon bandenpijn zijn hoor. Ben nu iets meer dan 19 weken en het is een eind minder. Misschien is het gewoon het uitrekken van je baarmoeder?

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb er ook veel last van. Volgens mijn VK is het wel gewoon bandenpijn.
    Ik had er zelfs last van toen ik daar op controle was. Het hartje klonk toen perfect. De baby heeft er in ieder geval dus geen last van.
    Ik zou me er niet te veel zorgen om maken. Wel even melden als je op controle moet.

4. sim

sim Niet meer actief

ja , ik heb het ook gehad, denk ook aan bandenpijn, als ik even rustig ga zitten gaat het vaak al beter. beetje oppassen met tillen, dan kun je dat extra voelen

5. mamain2007

23 jul 2006
    58
    0
    0
    Dankjullie wel voor de reacties, en ook zo snel!
    Ik moet volgende week naar de vk, dus zal 't daar ook eens aankaarten, maar ben nu al 'n beetje gerustgesteld.

Liefs

6. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Ik heb er ook nog steeds last van. Maar het is inderdaad gewoon bandenpijn.

Zolang je geen bloedverlies heb is er geen probleem.

7. nikkiesmom

20 jul 2006
    31
    0
    0
    Grafisch medewerker
    Nijverdal
    Hoi allemaal, vanaf wanneer kun je eigenlijk bandenpijn krijgen?? Want ik ben nu 9 weken zwanger van de 2e en heb nu al 'steekjes' in mijn onderbuik, links en rechts... Aangezien in nog in de 'kritieke maanden' zit vind ik dit doodeng!!! :cry: Mijn buik groeit nu wel een stuk sneller als in mijn 1e zw.sch. Liefs, José

Deel Deze Pagina