vragen over spelcomputer

Discussie in 'De lounge' gestart door nanette77, 15 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier hebben we een wii, die nu door onze kids veel gebruikt wordt, dance voor dochter 8 (en familie met kerst) en skylanders nu door zoonlief 6jr.
    Ik zou dan een wii kopen (ong 40 euro mp met 2 en diverse spellen) en dan een ps3 voor manlief.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik kijk waarschijnlijk verkeerd.. 40 euro..
    Dan kan er zo een ps3 bij inderdaad..
    Ik ga nog eens grasduinen op mp

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Fijn dat jullie zo meedenken! Ik weet er weinig van omdat gamen gewoon niet mijn interesse heeft, dus ik tuin overal in denk ik..
    Zo behoeden jullie mij voor fouten 😜

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    In een ander topic heb ik t ook al gezegd, maar wij hebben een ps3,ps4,Xbox 360, psp en WiiU. De laatste is meer voor kids. Ps3/4 is voor volwassenen.
    Zeker als je een meisje hebt is dat niks..
    Ik snap je man wel, WiiU is echt niks aan voor een volwassene.
    Als je bij de ps4 een abbo neemt heb je online ook gratis spellen en kun je online.
    Mijn vriend koopt veel 2e hands games bij Gamemania. De spellen die hij echt wil koopt hij wel nieuw, maar het is zijn hobby dus hij heeft t er wel voor over.

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    PSP komen vooral games uit voor de wat oudere spelers/ervaren gamers.

Voor de Wii / Wii U heb je ook voldoende spellen voor alle leeftijden..

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Psp is een Playstation portable, PS is een playstation😉

Oh wij hebben geen psp maar een Vita en die kun je ook gebruiken via je ps4. Als ik dus tv wil kijken en mn vriend wil FallOut verder spelen doet ie dat op zn Ps Vita

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    2 controllers is wel verstandig toch?

8. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja twee controllers is wel aan te raden als je samen wil spelen. en 150 euro voor een oude wii is erg veel.Als je gaat voor een wii en als er een controller bij zit dan moet je even kijken of er wii motion plus op zit. er zijn een aantal spellen die daar mee spelen. Je kan het zien aan de onderkant van de controller bij het wii logo. er staat dan bij wii motion plus inside. je hoeft er maar een van te hebben de rest kan wel gewoon de oude controller zijn.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat wil je man dan gaan spelen? Hij kan toch even checken of de spellen die hij wil ook op de wii u kunnen?
    Ik zou de console aanschaffen voor degene die er het meest mee gaat doen. Heel veel games zijn wel op alle consoles te krijgen, alleen echte nintendospellen kun je alleen op de wii u doen.

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Whahaha, ben ook nog een kind diep van binnen :) Ik vind de wii u erg leuk eigenlijk

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Waarom zou je er dan 2 kopen voor die spellen? Just dance en skylanders kunnen toch ook op de playstation?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah mijn vriend is echt een gamer dus die hele Wii/WiiU is niks voor hem😉 Alleen Zelda vind ie leuk.
    Hij speelt liever FallOut, COD,Asassin's,GTA,Uncharted etc.
    En nu we sinds en paar mnd voor de Ps4 2 controllers hebben spelen we samen Fifa.
    Ik vind Ninento games wel oke, maar tegen het einde van het spel vind ik t niks meer. Zoals bijv bij Mario kart, makers hebben het expres so moeilijk gemaakt. (Lees oneerlijk) iedereen die het ooit gespeeld heeftweet hoe dat spel je gewoon fucked. Hebben de makers ook toegegeven trouwens...

13. shay78

shay78 Actief lid

29 jan 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben alleen een wii (gekocht nog voordat er kids waren) en ik zou als man zijnde geen games op de wii doen, meer de ps gebruiken. Daarom mijn advies.
    Het klopt dat deze spellen ook op de ps kunnen.

14. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wij hebben de ps4 en de Wii U. de ps4 is meer voor gamers, grafisch beter maar ik zelf vind de games niet zo leuk.

Ben echt fan van de Wii U en wat een onzin dat de Wii U niet geschikt is voor volwassenen. Zoveel mensen zijn toch opgegroeid met Mario Kart en Yoshi? Dat blijft leuk(vind ik dan). voor zowel papa en mama als de kinderen.

onze kindjes zijn nog veel te jong maar wij spelen geregeld een potje mario kart of Smash bro's( en dan wil ik echt niet weten wat de buren denken, gaat er nogal fanatiek aan toe)

15. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    De lego games zijn trouwens ook verslavend en heel leuk (wii). Echt een aanrader

16. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik raad je de wii aan. Niet de u maar de gewone. Daar heb je ook veel varianten van. Je kan voor de wii gaan die kwam voor de u maar die heeft geen poorten voor bijvoorbeeld dansmatjes. De wii die net na de cube kwam heeft dat wel. De wii heeft naar mijn idee meer spellen die voor het hele gezin zijn. Mario blijft leuk :) Ik ben nu 27 en ik zit regelmatig ook nog op de wii gitaar spelletjes te doen.

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Mijn man is van de schietspellen. Van die vreselijke dingen.. Black ops ofzo.. En alles waarbij mensen neergaan..
    Echt vreselijk..

Maarrrrrrrrr ik heb vandaag even genoemd dat het voor J leuker is een Wii te kopen en ik geloof dat ik hem bijna om heb:cool:

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Euhmmmmm ik ben het even kwijt.. Je bedoelt de eerste Wii en niet de tweede kopen? Of niet de mini

19. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    de gewone "grote" wii heeft wel poorten en de mini (dacht ik) niet.
    en mocht je meer controllers nodig hebben, kijk eens op ali-express. ik heb ze daar voor 5-6 euro gekocht en die dingen doen het prima. heb daar ook de motion vandaan voor een prikkie.

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Dat is een goede tip!

Deel Deze Pagina