Het moet kunnen, ik heb een MacBook die voldoet aan de eisen voor Lion. Echter staat 10.5.8 er nog op en heb ik nu een cd van Lion. Overal op Google staat dat het rechtstreeks moet kunnen zonder eerst naar snow leopard te upgraden maar helaas krijg ik steeds foutmelingen. Iemand een idee?
Ik heb nu Snow Leopard op mijn Macbook, maar ik kan helaas niet hoger. Welke Mac heb jij? Als je Mac foutmeldingen blijft geven moet je even naar de Apple Store of bellen naar een Apple Store.
zie fotos.. en ook mijn mac.. het is een core 2 duo dus het moet gaan! maar hoe? bedankt voor het meekijken!
Je hebt een MacBook 4.1 uit 2008? Dan kun je sowieso niet upgraden naar mountain lion, daarvoor is ie te oud. Lion zou hij idd moeten kunnen Heb je je mac eerst zo ge-update? Dus appeltje -> software update? Soms moet je de laatste versie hebben om te kunnen upgraden naar de "nieuwe". Je hebt 10.5.8 zie ik, maar je kunt bijv tot 10.5.9 en wie weet kun je daarna wel upgraden naar lion.
En je wil van 10.5.x (Leopard) naar 10.7.x (lion) Je slaat dus 10.6.x (snow Leopard) over Je moet eerst naar 10.6 (snow Leopard) wil je naar 10.7 (lion) kunnen https://discussions.apple.com/message/24875930#24875930 Dus ga nu eerst naar 10.6 (snow Leopard) upgraden en dan updaten (gratis) naar 10.6.8 en DAN kun je naar 10.7 (Lion) Succes
Ik moet zo lachen, las jouw topictitel en openingspost en dacht.. Hoe?? De wattes?? Leeuwen en luipaarden upgraden?? Ik word oud..zucht..
Succes met Snow Leopard kopen. Ik heb stad en land afgezocht ernaar. Uiteindelijk in Den Haag een winkeltje gevonden. (Via internet verkopen ze Leopard en Snow Leopard niet meer)
Nou ja zeg, ik had Apple helemaal gebeld en die verklaarde me voor gek dat ik nu pas ging updaten naar Snow Leopard want hij was nergens meer verkrijgbaar. Gelukkig hebben ze 'm toch
Volgens mij zei iemand laatst aan de telefoon tegen mij dat ze een tijd niet meer te koop was in de Apple store idd.. Ik ga straks eerst maar eens proberen te upgraden naar 10.5.9 en dan Lion erachteraan. Als dit niet lukt bestel ik hem Heb weer hoop
Super! Ik heb een Macbook uit 2007 of 2008, en de mijne kan helaas niet updaten naar Lion. Jammer, want Apple ondersteund Snow Leopard niet meer dacht ik. Of ondersteund deze in de nabije toekomst niet meer.