Aanrader "leuk speelgoed" gevraagd voor baby.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Mijn zoontje is nu twee maanden en speelt natuurlijk nog niet echt met iets.
    Wel eens lachen naar een rammelaar of iets dat piept.
    Waar begin je mee bij een kleintje?

En wat is een absolute aanrader?

Ik ben persoonlijk geen fan van speelgoed met harde mechanische geluiden....

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik lees mee, heb genoeg speeldgoed gezien vanaf 3 maand.
    die van mij lacht vooral naar een rompertje met engelse vlag erop hahaha

oja en haar lieve heersbeestje aan de maxicosi(rood)

3. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

1 mrt 2009
    107
    0
    0
    Ons zoontje 'speelde' al snel met een stoffen knisper uiltje van de Hema. Het is lang zjin favoriet geweest.
    Hij hield het in zijn vuistje en bij elke beweging maakte het een knisperend geluid. Hij kon er dan echt naar gaan staren!

Ik weet niet of de Hema nu nog zo'n soortgelijk knisperding in het assortiment heeft (ons zoontje is nu bijna 3), maar ze zullen nog zeker te vinden zijn!

Succes!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Mijn dochter vond vanaf 9 weken de babygym echt helemaal super!
    We hebben er 1 van chicco (jungle dieren).
    In het begin staarde ze er na, maar ze had heel snel door dat ze er tegen aan kan slaan. Een plezier dat ze heeft :D

Trouwens...dat knisper uiltje is gewoon nog te koop bij de hema ;)

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
  6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Dot,
    heb je ff een pb gezonden ivm een hele doos babyspeelgoed

groet
    Janette

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wel elektronisch, maar erg prettig geluid, het speelgoed van V-tech. Vaak zitten er 2 geluidsniveaus op en soms een 'avond' stand. Met rustigere melodietjes. Dit is bij de box-rups het geval.
    De honingpot heeft ze ook al erg veel meegespeelt en verder is de babywalker hier echt een topper ;) . Super divers, ontzettend veel verschillende melodietjes en ze speelt er dus nog steeds iedere dag erg veel mee (ze heeft hem van sinterklaas gehad) .

Verder knisperboekjes en simpele -makkelijk vast te houden en op te eten- rammelaars doen het nog steeds goed. En ook haar badeendjes smaken erg lekker :)

En oja, de baby einstein dvd's doen het hier erg goed. Wel geen echt speelgoed, maar Fae reageert echt op wat ze ziet en is helemaal geboeid door alles. Ze zit nu echt lekker te brabbelen tegen de tv :) , mooi om te zien! Dat is eigenlijk het enige wat ze hier van tv ziet, maar dus ook heel bewust.

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier ook de gym, hij begint sinds 3 weken echt te pakken en hij kan hier echt wel een uur in spelen!

Knisperbeestje zijn nog steeds bij Hema te koop heb er 1 gekregen maar Tygo speelt er niet echt mee.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat komt nog wel misschien. Wij hadden een knisperboekje vanaf 2 maanden ofzo gehad, en toen deed ze er weinig mee, maar met 6 maanden, was het ineens geweldig ;)

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dice was vanaf 2 maand helemaal gek op een 4kante speigel wat in de box hangt je maakt m vast met touwtjes en van die dingetjes wat je om de speilen maakt en aan de achterkant heb je allemaal dingetjes war hij aan kan voelen enz

dus je kan hem 2 zijdig gebruiken ;)

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Jah dat zal wel... hij is gewoon alleen maar geintresseerd in zijn gym... kan zich wel 1,5 uur alleen in de box vermaken... zoooo lief! 't is ook een luxe met geluis, lichtjes en beestjes, knisperoortjes, trilbeestje e.d.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

13. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Die hebben wij ook, maar dan wel in bed ;)

Jamila vind hem ook erg leuk en zo kan ze als ze wakker is nog even lekker spelen voordat ze papa en mama wakker maakt ;)

14. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Bedankt voor de tips.
    Zitten inderdaad leuke dingen tussen! :D

15. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Noah vond al snel zo'n plastic sleutelbos erg interessant. Het rammelt, ze kunnen er lekker op sabbelen, heeft kleurtjes die hem boeiden..
    Ook de mobiele met de beethoven, mozart etc. is een succes. Verder een knisperknuffel met een rammelhoofd, die laat ie niet zomaar los :)
    Oja! En bij mn ouders; een miniwindgong, die rinkelt dus lekker.
    Ook is een spiegel sinds een tijdje het begin al geweldig. Op zn buik voor die spiegel en lachen maar ^^.

16. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Wat hier een enorme hit was, was een kijkboekje wat je als het ware tussen de spijlen van de box door kon vlechten. (o.a. hier te vinden).

Vooral in het begin werd er veel en vaak naar gekeken.

17. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Die uil van de HEMA heb ik vandaag gehaald.
    Knispert goed, betaalbaar en mijn zoontje moest er flink om lachen.
    LEUK!

18. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Wat een gek ding, kan me niet zo goed voorstellen wat er leuk aan is ;)
    Baby's wel schijnbaar.

Deel Deze Pagina