Ik vraag me af of er twee stoeltjes aan een kant passen.wie heeft er zon tafel van ikea kinderland en wil even voor me passen? Qua afmetingen kom ik er niet wijs uit want op site staat totale lengte en niet de lengte tussen de poten. Wel handig voor ik t laat thuisbezorgen. En tot welke leeftijd paste de kids erop? Zithoogte is 29 cm. Mijn ouste is 107 cm, zou hij dan nog erop passen?
Nee passen geen 2 stoeltjes aan 1 zijde. Dochterlief is cm of 93 en is er erg blij mee. Volgens mij komt ze net niet met dr voeten bij de grond als ze er op zit. Toen we t kochten in ieder geval niet. Zou het niet zeker meer weten nu, let er niet meer op
Nee er passen geen 2 stoeltjes aan 1 kant, moeten echt tegenover elkaar. Mijn dochter zit er overigens nog steeds op hoor en die is intussen al 140cm. Dus jouw oudste moet zeker lukken!
bedankt voor de reacties! beetje jammer, wilde ze het liefst met twee naast elkaar zetten even bedenken of ik nu toch koop of verder zoek naar een andere tafel waar ze wel naast elkaar passen.
Hmmm, hier passen de stoeltjes er wel naast elkaar onder maar dat is wel redelijk straks tegen elkaar aan. Er is niet heel veel speling meer dan. En ik zit er ook nog regelmatig op wel een beetje krap haha