welke sloffen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tompoes, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Welke sloffen hebben jullie? Hier zachte laarsjes van de Hema met bolletjes aan een touwtje maar ze loopt ze op de zijkant te slijten :(

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ik vind leren slofjes nog altijd het fijnste, die blijven echt het beste aan hier.
    ik heb momenteel Bobux slofjes, maar je hebt ze van verschillende merken (Oxxy, Aapies)

3. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben nu die van het kruidvat geprobeerd. Zijn prima. Maar dochter slijt ze erg snel. Nu na een maandje zien ze eruit alsof ze er al 5 jaar achtereenvolgend op loopt.
    Wij gaan Aapies bestellen.

4. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik ga ff naar Aapies kijken :) hoe vallen ze?

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    aapies!! zijn echt super fijn! mijn zoon heeft 3 maten gehad ervan en slijten bijna niet!

je moet ff de voetzolen opmeten van je kindje en vanuit daar kan je de maat bepalen.
    wij hadden de hoge versie met bont aan de binnenkant, heerlijk warm in de winter en bleven goed zitten :D

mijn zoontje is nu al 2 en heeft nu verschikkelijke van cars van de schoenenreus :cool:

6. Nina89

Nina89 Actief lid

4 dec 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees mee!

Ik had toen mijn dochter 4 maanden was slofjes van bont en van binnen lekker warm. Dit was maat 18/19. Nu is mijn dochter uit deze maat en zoek ik eigenlijk soortgelijke voor in de kinderwagen.

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier eerst stoffen slofjes, in kruip- en loopfase leren slofjes en bij goed lopen van die stoffen sloffen met kunststof zool voor meer grip en tegen het scheeflopen op sloffen zonder echte zool. Oudste heeft nu gevilte sloffen en is ook wel ideaal, maar dan moeten ze niet meer aan het rennen gaan etc, want anders echt uitglij-gevaar ;)

8. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Na een heleboel sloffen nog steeds geen goede gevonden die goed blijven zitten, anti-slip en niet te duur zijn .... Wat een drama! Ik heb zelf altijd Spaanse sloffen, maakten ze die maar precies zo in maat 19 :)

Deel Deze Pagina