Onze uk is 6.5 maand (gecorrigeerd 5 maand 1 week) , 69.5 cm en 8300 gram. Hij past perfect in maat 62 maar dan is het al snel een driekwartsbroek. Welke broeken zijn fijn voor kleintjes met lange benen? (Voor betaalbare prijs)
Name-it!! Erg fijn! Vallen smal en lang! (slim fit modellen!) Eventueel via marktplaats kijken als je ze nieuw te duur vindt?
Ik vind de slim fit van de Hema heel prettig. Vaak zitten daar elastieken banden in zodat je hem wat strakker kunt maken zodat de broek niet zo afzakt.
Vooral opletten dat er knoopjes met een elastiek binnenin zit, zodat je de band aan kan trekken. Bretels werken ook goed!
Mooi bedankt! Heeft een van die merken ook pyjama's? Heeft erg blote enkels en steeds meer blote kuit. Is hij dan echt zo lang voor zijn leeftijd. Bij de cb doen ze niet echt aan leeftijd corrigeren. Of ze doen er in elk geval niks mee.
Maat 68 is nog te groot? Er zijn ook wel broekjes (hema denk ik) met verstelbare taille, kun je m insnoeren maar is de lengte wel van een 68..
Ik vind je zoontje aan de lange kant ja, Mijn dochter is bijna 18 maanden is 70.5 cm. Ook prematuur geboren. een vriendin van ons haar zoontje is 8 maanden en die zit ook rond de 70 cm en die is met 40 weken geboren. Zelf zit ik met hetzelfde probleem lengte heeft mn meisje maat 74/80 en qua breedte past ze nog in 56 Alleen heb ik dan weer het voordeel dat ik nog leggings kan gebruiken... Verder heb ik niet echt tips voor je, sorry!
Ons meisje is ook lang.... ze is nu bijna 13 maanden en bij de 11 maanden was ze 80 cm!! Dus herken het probleem ook
Als hij 69,5 cm is zou hij qua lengte in maat 68 horen. Ik zou dus niet op zoek gaan naar langere broeken in maat 62, maar naar smallere broeken in maat 68. Slim fit/skinny broeken heb je ook voor jongens genoeg.
Bedankt! Toch maar verder zoeken, heb nu een broekje van Hema in 68 maar moet de knoopjes rond zijn middel goed aantrekken. Wel fijn dat hij geen dtiekwartsbroek heeft. Mocht iemand nog meer broeken weten die smal vallen lees ik het graag. Zal ook nog kijken naar next