Als het goed is zou me ei vandaag moeten komen, maar heb gisteren nog geen positieve ovu test gehad... dus ga strax even testen op mn werk .. En anders morgen denk ik.. En hoe ik me voel, ik kan weinig hebben hahahah... had al in een ander topic gemeld dat ik 1 jeukende tepel heb hahaha.... zoooo vervelend.. maar voor de rest niets... ja ik heb wel meer zin in sex.. sinds gisteravond heb ik wel rekbaar slijm iig... Hoe is het bij jou voor de rest???
Bij mij is het denk ik niet vandaag/morgen maar gisteren (maandag)... Of tenminste, ik had vanmorgen een 36,4 qua temperatuur terwijl mijn gemiddelde tussen de 35,9-36,1 ligt... Gisteren ook steekjes aan de rechterkant, maar omdat ik PCOS heb is niets zeker wat betreft een ei Ben alleen bang dat ik te laat ben geloof ik... gisterenavond laat nog geklust, en voor de rest was het zaterdagochtend geloof ik alweer...
@mariloo: ik heb ook nog geen positieve test en voel em altijd wel aankomen, misschien dat ie laat is dit keer, voor de rest ben ik heel erg moe. @selena: ik moest gisteravond klussen, maar ben in slaap gevallen, daar baal ik nu enorm van!
he meiden Als jullie het goed vinden klets ik ook gezellig mee. Ik weet niet precies wanneer ik mijn ei (gehad) heb. Heb meestal een cyclus van zo'n 31 a 32 dagen en ging er dus steeds vanuit dat mijn ei op dag 17 of 18 was. Nu heb ik deze maand voor het eerst getest en had op dag 13 al een positieve ovulatietest. Dagen erna was de streep lichter en dag 16 was hij weer donkerder. Durf er dus niets van te zeggen. Hebben wel gewoon om de dag geklust, dus zou voldoende moeten zijn. Voel me al een paar dagen erg opgeblazen, heb weinig eetlust en voel me slap. Vraag me echter af of ik me gwoon niet zo lekker voel of dat het met mijn vruchtbare periode te maken heeft. Heb wel veel slijm, dus geloof dat ik er middenin zit... hahaha
Nou heb net getest en ik heb echt een dikke vette streep hoor!!! De test streep is zelfs nog donkerder dan de controle streep.. en gisteren was hij bijna niet te zien!!!!! Vandaag dus een positieve ovu test, morgen mijn ei!!!! We hebben zondag geklust en gisteravond... dus dat zetten we dan nog maar even door tot vanavond en morgenavond . Bekijk bijlage 100450
Nou Mariloo, super!!!! Lekker aan de slag deze dagen... Zie dat jij ook restjes gebruikt van zwanger en kids, ben je er ook tevreden mee?
Hey meiden, Ik wacht mee op een positieve ovulatietest heb wel al vruchtbare afscheiding gespot Fijn dat je je eitje gevonden hebt Mariloo
Nee ik gebruik die van matcare. Ben er wel tevreden over eigenlijk. Maar jeetje, zo van de 1 op de andere dag!!! Vorige maand werden ze gewoon steeds donkerder. Gisteren was die test nog hartstikke licht. Maar ik merkte gisteravond al dat ik rekbaar slijm had. Jaaaaaa ben zo blij !!!! Hoop echt dat het deze ronde raak is... 3 maal is scheepsrecht...
Hahaha, volgens mij is het zaad van me man gewoonweg blind! Heb duidelijk mijn ei iedere maand, maar nog niet gelukt. Misschien hebben ze TomTom nodig? Hoe lang ben je nu bezig?
Haha, een enorm ei idd. Ik had het deze maand ook (ook matcare), ineens een positieve test. De dagen ervoor had ik ineens geen tweede streepje, terwijl ik die altijd heb... Mijn ei was gisteren, denk ik. Ik merkte het ook aan vruchtbaar slijm en meer zin. O ja en aan de pukkels in mijn gezicht ... Nu het vreselijke lange wachten, bah! Maar genoeg leuke dingen plannen om de tijd door te komen.
Nou ik moet zeggen dat ik er deze maand helemaal niet zo veel van voel... was afgelopen dagen wel een beetje sago. Gisteravond had ik een iets opgezette buik, maar dat is nu weg. Als ik mn eisprong heb gehad, heb ik er deze maand niets van gevoeld!! Ga strax nog maar een ovu test doen, ben benieuwd wat die doet. Waarschijnlijk weer een heel licht streepje.. wat betekend dat mn ei is gesprongen. Tjaaaaaaaaaa en dan weer wachten........... dat is nog het ergste idd... dat duurt zo ongelooflijk lang. Maar heb mezelf voorgenomen om deze maand niet eerder te testen en gewoon mn ongi af te wachten...
Ik vind het altijd de leukste en spannendste tijd... de tijd na ei Afgelopen cyclus heb ik op 7 dagen na ei een heftige kramp in mijn buik gehad (toen ik in bed lag, ik kwam even niet meer op) dit is de innestelling geweest (dat wist ik zeker) daarna heb ik iedere dag een testje gedaan 8 Dagen na ei zag ik een lichte schaduw op de test 9 dagen erna al een heel licht streepje en 12 dagen erna een clear blue-digi die zwanger 1-2 weken aangaf 8) Ik hoop dat we allemaal een positieve test hebben deze maand