Ik denk dat ze voor veel nog te jong is, maar wil weleens wat anders doen speeltuin of kinderboerderij. In een ander topic over Linnaeushof reactie vanaf 2 pas leuk. Hoe zit dat met bv Avifauna? En hebben jullie nog andere ideeën? Op hooguit een uurtje rijden vanaf Zevenhoven/omgeving Alphen.
Plaswijckpark. Diertjes kijken is altijd leuk. Met lekker weer kun je in het zwembad/waterspeeltuin. En met slecht weer in de binnenspeeltuin en zandbak.
In avifauna kan mijn dochter alleen in de draaimolen en op de glijbaan samen met mij.. en de vogels ziet ze vaak niet alleen de grote.
Mijn zoontje van 1,5 vond avifauna twee weken geleden fantastisch.. Hebben zelfs een jaar abbo genomen dus dat kan je echt wel proberen. Ze hebben ook gewoon glijbanen en speeldingen voor kleintjes daar. Maar hij vond de vogels ook echt fantastisch, zelfs de show vond hij leuk. Alhoewel hij nooit stil kan zitten dus dat maakte het wat lastig :'D Hij heeft de hele ochtend rond gerend als een soort blije puppy!
Watvoor speeltuinen ben je zat? In Gouda zitten meerdere binnenspeeltuinen. Ballorig is een aanrader.
De gewone hier uit het dorp, haha. In Gouda ook weleens naar Monkey Town geweest. Dat kunnen we nog wat vaker doen. Is Ballorig leuker? Maar ben vooral op zoek naar buitenactiviteiten, omdat Dafne graag buiten is. Dan toch maar eens Avifauna proberen, is dichtbij en zij kan nog gratis, dus het proberen waard.
Geen idee. Wij zijn alleen bij ballorig geweest. Verder kan zij haar ogen uit kijken in Blijdorp. Maar die hebben denk ik niks apart voor deze leeftijdsgroep.
Ja, leuke direntuin! Ze slaapt alleen nog 2x, dus dat komt nog wel als ze naar 1 slaapje gaat. Maar Ballorig gaan we ook eens doen!
Met deze leeftijd hebben kindjes ook echt nog niet veel nodig Vanaf 2 jaar wordt het al interessanter wat betreft uitjes die voor hen echt leuk zijn
Ja, heb je ook wel weer gelijk in, haha. Maar in onze vakantie wel fijn om toch wat uitjes te hebben.
Als je wat meer buiten dingen zoekt...de goudse hofsteden (gouda), is een kinderboerderij die ook leuk is. In de buurt van Alphen zijn misschien ook nog wel meer leuke kinderboerderijen. gewoon eens op googlen.