Nagellakflesje halfleeg drama

Discussie in 'De lounge' gestart door Marlous28, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ken je dat? Je nagellakflesje is half leeg. En elke keer wanneer je nieuwe lak wilt pakken om op je nagels te doen, kan je kwastje net niet bij de lak en dus moet je het dopje er eerst opdraaien om de lak op het kwastje te krijgen.

Ik weet dat de fabrikanten dit expres doen zodat je sneller een nieuw flesje koopt maar irritant is het wel.

Hebben jullie voor dit onpraktische nagellakdilemma een oplossing?

2. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

een lang kwastje kopen :p een heel fijn schilderskwastje. Lijkt raar maar bij mij heeft het geholpen. Wel goed schoonmaken na de tijd anders wordt hij helemaal hard

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja, ik gooi er een beetje nagellakremover bij, maakt trouwens ook nagellak die iets te dik is geworden weer wat dunner. Maar dit is puur iets wat ik zelf heb bedacht hoor, geen idee of meer dit doen. :D

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ja, dit doen er meer :)

5. Papaver

Papaver Niet meer actief

...

Reaktie gewist, OP niet goed gelezen...

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Idd beetje nagellakremover erbij en schudden.. Sommige merken hebben wel wat langere kwastjes...

7. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    terwijl je lakt flesje op zijn kant leggen

8. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik leg het flesje ook vaak op z'n kant. Of even op z'n kop houden om het op het kwastje te laten lopen (wel kwastje in potje stoppen dan he...)

Om weer wat uit te dunnen idd wat nagellakremover erbij...

9. Linana

Linana Niet meer actief

ipv nagellakremover kan je er ook speciale nagellakverdunner in doen. Te koop bij douglas. Nagellakremover werkt wel, maar is daar eigenlijk niet echt voor, bij mij gaat de nagellak er dan nog sneller af namelijk.

En ja, potje ff op zn kant houden om zo de lak te "pakken"
    Heb er ook een hekel aan, hadden ze wel wat over na mogen denken toen ze die potjes vulden

10. Mijn ega werkt in een nagelstudio en die zei: Flesje gewoon scheefhouden/ op de zijkant leggen.

Deel Deze Pagina