donderdag is het zover

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anouschka23, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. en dan gaan ze een hcg maken en ohw wat zie ik er tegenop :(
    mijn moeder gaat mee gelukkig want hubby kan geen vrij nemen ja het kan wel maar hij heeft net een nieuwe baan dus hij kan beter vrij nemen voor de belangrijkere dingen.
    ben erg benieuwd hoe het gaat krijg ook gelijk de uitslag en hopenlijk gelijk een afspraak voor de IUI maar dat is nog even afwachten

2. Niet meer actief

hoi meid
    ik wil je veel succes wensen
    en hopelijk is de uitslag positief

3. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hierbij wil ik je heel veel sucses toewensen donderdag! Ik heb zelf een tijdje geleden een HSG onderzoek gehad en het viel best wel mee!
    Neem alleen wel een pijnstiller op voorhand want dat is minder pijnlijk.
    groeten mirjam

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zag er ook wel tegenop. Een uur van tevoren zo'n pijnstiller en je maakt je nergens druk meer om. Ik voelde me helemaal high en kreeg zelfs de slappe lach. De hsg is maar heel even vervelend. Je kunt de pijn vergelijken met erge menstruatiekrampen. Het is in ieder geval te doen, en niet iets om heel erg tegenop te zien. Sterkte!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel succes met je HSG (geen hCG = zwangerschapshormoon ;))
    Ik heb er geen ervaring mee dus weet niet wat het is. Mensen ervaren het nogal verschillend dus laat het maar op je af komen zou ik zeggen.
    Het is af te raden alleen te gaan dacht ik...ivm je terugreis. Nou, succes!
    Elmo

6. :oops: :) :) :)
    typfoutje :) heb ook een recept gekregen van de gyn van die lekkere zetpillen :confused: (daar moest ik bijna een half uur over nadenken) maar dat moet als het goed is wel werken moet er 1 een avond vantevoren innemen (wat zou ik lekker slapen) en 1 een uur vantevoren dus volgens mij gaat het best goed komen! en lijkt het erger dan het is en menstruatie krampen zijn nog te overzien.
    moesten jullie de dag erna ook nog terug komen?

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heel veel suc6 donderdag!

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Heel veel suc6 donderdag! Vond de HSG wel meevallen. Pijnstiler gehad vantevoren.

Ik heb donderdag de punctie voor me 1e ICSI.
    Ben echt bloednerveus!

Groetjes en suc6!
    Marjo

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Heel veel succes meid!

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

Heb de HSG ook gehad. Kreeg alleen geen pijnstillers.... :(

Ik vond het heel even erg pijnlijk. Als de vloeistof erin wordt gespoten is het idd een soort menstruatiekramp. Je baarmoeder trekt dan enorm samen.
    Het duurt maar even.

Sterkte.

PS. Ze zeggen dat sommige vrouwen daarna spontaan zwanger raken... dan zijn ze 'lekker doorgespoelt' :)

11. nou de HSG is gebeurd en alles was in orde gelukkig alleen ik vond het geen pretje het deed mij best zeer en ik had ook nog zetpillen gehad.
    ben blij dat het weer achter de rug is en volgende maand IUI moet bellen als de duivels door komen en dan 10 dagen erna een afspraak dus bij mij mogen de duivels dit x wel vroeg komen!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig dat alles oke was meid!
    Nou op naar de duiveltjes!
    Liefs Elmo

13. das de eerste keer dat ik er op wacht! :)

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Je hebt het gelukkig weer gehad meis.........
    Enne voor het eerst dat je een keer blij bent als je ongi wordt....

15. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Wat fijn dat het achter de rug is! Balen dat het zo tegenviel. Gefeliciteerd met de goede uitslag!

Groetjes maamaa

16. roompje

roompje Lid

28 jan 2007
    47
    0
    0
    geen
    amsterdam
    hoi sterkte voor mogen en meid zet hem op het is zo voorbij je doet het voor wat moois gr romy

17. ik heb hem gelukkig al gehad :)
    heb er nog best wel last van (misschien ben ik wel een aansteller) maar het zeurt nog wel gaat vanzelf wel over maar klussen zit er ff niet in jammer voor hubby maar het moet maar even zo! :)
    ik hoop dat ik deze maand een korte cyclus heb en dat ik eind deze maand mijn duivels nog krijg!

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Je bent er in iedergeval vanaf!
    In sept zijn wij bij de Gyn geweest en zou ik ook een HSG laten maken maar tot op de dag van vandaag heb ik het nog niet laten doen! (dat ik een burn out heb en overal tegen opzie speelde wel mee)
    Maar ik weet dat het pijnlijk is...al is het maar even.
    Kijk als het echt nodig is..ALA...alles voor een beebje, maar ik twijfel aan het nodig zijn bij mij, want het zaad van m'n lief was niet super SUPER dus misschien dat zijn bijdrage aan het geheel wel niet helemaal oke is.
    We gaan nu eerst een gesprek aan bij de F.poli in Voorburg om de situatie opnieuw te bekijken.

Meid, succes verder nu.

Mirre

Deel Deze Pagina