hallo dames heb ff weer een vraagje, ik heb als ik plat lig een harde bobbel aan de rechterkant van mijn baarmoeder kan het maar een klein beetje indrukken, is dat de baby of een halve harde buik, de linkerkant voel namelijk gewoon zacht. en nog iets, ik heb ongeveer 20 hardebuiken per dag de 1 pijnlijker dan de andere, nu ben ik bang dat het iets doet daar beneden en hoe gevaarlijk is het voor de baby, want maak me toch wel wat zorgen. ps ben bijna 20 weken zwanger. hoor het graag van jullie of jullie dit ook meegemaakt hebben. gr kreeft
Die bobbel kan van alles zijn, misschien idd de baby of anders mogelijk een orgaan dat door je baarmoeder aan de kant wordt geduwd. Mijn ervaring is dat als het een spier is, je dat wel voelt. En heb je je verloskundige al ingelicht over die harde buiken? Het zijn er namelijk best veel en pijnlijk horen ze niet te zijn, hooguit wat ongemakkelijk.
ik heb ook veel harde buiken... veel onderin en ze voelen onderin ook het meest ongemakkelijk ik tel ze niet maar 20 klinkt wel wat veel... maar misschien per persoon wisselend?? die bobbel kan het kind zijn dan is je baarmoeder moeilijker in te drukken dan een andere kant heb ik ook wel gek he!!!
Hey, Als ik jou was zou ik de verloskundige of gynaecoloog bellen om de harde buiken te bespreken en dan kan je meteen over de bobbel vragen.. 20 lijkt me erg veel op een dag. Heb je het druk?
hallo echt druk heb ik het niet, heb wel 2 kinderen nog en ben gestopt met werken. heb de verloskundige al gezegt die zegt rustig aan doen, maar morgen bel ik wel even over die harde buiken weer want af en toe maak ik me wel zorgen. gr kreeft