domme oekel gans mama. We waren bezig de keukenkastjeslotje (Van die haakjes, had ook net een topic geopend van de week over magneetje voor keukendeurtjes) ergens op te scharrelen die we zouden moeten hebben in huis, want L.enn ging steeds vaker op pad in de keuken.... en nu ben ik te laat. De arme jongen krijgt zijn vinger tussen de keukenla en probeert de vinger ook nog los te krijgen door de la dicht te duwen.... Arme jongen, domme mama. Hij gilde, en huilde heel hard. We hebben het vingertje met koud water 'behandeld', maar wat voel ik me slecht..........
Ah, wat sneu voor hem Maar geef niet jezelf de schuld, elk kindje komt wel een keer met z'n vingers ergens tussen! Is het niet in de keuken, dan wel ergens anders. Nu maar snel die dingen monteren en hopen dat het niet weer gebeurd
hier gebeurt dat minimaal 10x per dag bij de keuken, in de kamer bij der brooddoos overal stopt ze der vinger in... inmiddels gilt ze en haalt ze hem zelf los en dan is het weer over
gaat helaas nog veel vaker gebeuren. hier duwdehij laatst de deur dich met zijn eigen vingers er tussen maar ook die van mij en ook nog door duwen ook!
oh.........zucht zeg. ik moet er echt even aan wennen,, eigenlijk WIL ik er niet aan wennen. Wat een verdriet had hij zeg.....
Ik heb wel van die magneetjes, maar niet voor de laatjes. Dus hier hadden we vaak geplette tengeltjes Ze leren het vanzelf (ooit..)
Voel je niet slecht hoor! Mijn zoontje heeft regelmatig zulke ongelukjes. Nu is hij wel zo slim geworden dat zn vingers niet meer tussen de la komen en bij de deur past ie ook goed op, maar je zult verbaasd staan waar er allemaal vingertjes tussen kunnen zitten! Of wat er verder kan gebeuren, vanmiddag klom ie nog op een stoel en viel ie zo achterover met die stoel over hem heen. En lachen dat ie deed! Oh en slotjes en beveiliging daar doen wij niet aan hoor, leren doen ze door te ontdekken en ja dan gaat er wel eens iets mis! En voor er een discussie ontstaat: tuurlijk zorg ik wel dat mn zoontje geen bleekwater drinkt en geen pannen van het fornuis kan trekken, maar deurtjes beveiligen gaat me een stap te ver.
Hier op 1 keukenkastje een klemmetje, nl het kastje waar de schoonmaakspullen in staan, voor de rest zit ze hier ook wel ns klem met dr vingertjes hoor. Ongeschonden hun kindertijd doorkomen lukt niet.
Gebeurde hier ook regelmatig. Mijn zoon heeft nu eenmaal een fascinatie voor deuren en lades. Inmiddels weet ie heel goed hoe hij zn handjes moet houden, maar soms gaat het nog wel eens mis.
Hier ook één die constant met zn vingertjes ergens tussen zit.. Op de bestekla zit geen klemmetje en één keer raden waar hij zn vingers altijd tussenkrijgt Maar wel eerst wijzen en zeggen 'Au, oh ooooh.' Maar tien minuten later zit hij weer vast Ik heb het opgegeven om het af te leren.. Hij leert het vanzelf en anders maar niet..