Wat voel ik me een .......

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

domme oekel gans mama.:(
    We waren bezig de keukenkastjeslotje (Van die haakjes, had ook net een topic geopend van de week over magneetje voor keukendeurtjes) ergens op te scharrelen die we zouden moeten hebben in huis, want L.enn ging steeds vaker op pad in de keuken....
    en nu ben ik te laat. De arme jongen krijgt zijn vinger tussen de keukenla en probeert de vinger ook nog los te krijgen door de la dicht te duwen....:( Arme jongen, domme mama. Hij gilde, en huilde heel hard. We hebben het vingertje met koud water 'behandeld', maar wat voel ik me slecht..........:(

2. Leyni

Leyni Niet meer actief

Ah, wat sneu voor hem :(

Maar geef niet jezelf de schuld, elk kindje komt wel een keer met z'n vingers ergens tussen! Is het niet in de keuken, dan wel ergens anders. Nu maar snel die dingen monteren en hopen dat het niet weer gebeurd :(

3. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    hier gebeurt dat minimaal 10x per dag
    bij de keuken, in de kamer bij der brooddoos
    overal stopt ze der vinger in...

inmiddels gilt ze en haalt ze hem zelf los en dan is het weer over

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier gister ook nog hoor, 2 vingers zelfs blauw omdat z´n grote zus de deur dichtdrukte..

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

gaat helaas nog veel vaker gebeuren.

hier duwdehij laatst de deur dich met zijn eigen vingers er tussen maar ook die van mij en ook nog door duwen ook!

6. Loe

Loe Niet meer actief

oh.........zucht zeg. ik moet er echt even aan wennen,, eigenlijk WIL ik er niet aan wennen. Wat een verdriet had hij zeg.....

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb wel van die magneetjes, maar niet voor de laatjes.

Dus hier hadden we vaak geplette tengeltjes :p

Ze leren het vanzelf (ooit..)

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Voel je niet slecht hoor! Mijn zoontje heeft regelmatig zulke ongelukjes. Nu is hij wel zo slim geworden dat zn vingers niet meer tussen de la komen en bij de deur past ie ook goed op, maar je zult verbaasd staan waar er allemaal vingertjes tussen kunnen zitten! Of wat er verder kan gebeuren, vanmiddag klom ie nog op een stoel en viel ie zo achterover met die stoel over hem heen. En lachen dat ie deed!

Oh en slotjes en beveiliging daar doen wij niet aan hoor, leren doen ze door te ontdekken en ja dan gaat er wel eens iets mis! En voor er een discussie ontstaat: tuurlijk zorg ik wel dat mn zoontje geen bleekwater drinkt en geen pannen van het fornuis kan trekken, maar deurtjes beveiligen gaat me een stap te ver.

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    En sommige kindjes leren het nooit; mijn vingers en tenen zitten ook nog wel eens ergens in vast :)

10. Mayon

Mayon Niet meer actief

hier nog nooit gehad... Maar ook geen slotjes op de deur, vind ik niet nodig.

11. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Hier op 1 keukenkastje een klemmetje, nl het kastje waar de schoonmaakspullen in staan, voor de rest zit ze hier ook wel ns klem met dr vingertjes hoor. Ongeschonden hun kindertijd doorkomen lukt niet.

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Gebeurde hier ook regelmatig. Mijn zoon heeft nu eenmaal een fascinatie voor deuren en lades. Inmiddels weet ie heel goed hoe hij zn handjes moet houden, maar soms gaat het nog wel eens mis.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ook één die constant met zn vingertjes ergens tussen zit.. Op de bestekla zit geen klemmetje en één keer raden waar hij zn vingers altijd tussenkrijgt;)

Maar wel eerst wijzen en zeggen 'Au, oh ooooh.'
    Maar tien minuten later zit hij weer vast;)

Ik heb het opgegeven om het af te leren.. Hij leert het vanzelf en anders maar niet..

Deel Deze Pagina