Ik zit nu weer in mijn vruchtbare dagen, maar heb hier toch een vraag bij. Ik heb sinds 2 dagen wat gevoelige borsten en toen ik gisteren op mijn buik wou liggen ging dat gewoon niet. Het lag absoluut niet lekker. Net alsof er een bolletje in mijn buik zat?? En net stond ik in de badkamer om mijn haar te kleuren en ik schrok zo enorm van de aders op mijn borsten. De aders zijn zo fel blauw! Kan dit allemaal bij je eisprong horen.
Als ik jouw was zou ik er maar eens n testje tegenaan gooien,want het lijken mij andere symptonen en als ik me niet vergis was je ongie ook niet zoals normaal he : Of ben ik nu door de war met een ander.... Ik zou het in ieder geval wel doen..heel veel succes Ohja was je temp wel weer gezakt? groetjes liselotje
Het klopt dat mijn menstruatie ook heel weinig was inderdaad. En ik heb nu ook af en toe echt geel slijm verlies??? Ik ga maandag op vakantie t/m vrijdag. Mocht ik me daarna nog zo voelen dan ga ik testen. Maar mijn temperatuur is wel wat gezakt inderdaad maar niet zo heel erg
Ik ben bang dat het gewoon eisprong tekenen zijn.. je kaartjes zien er niet echt zwanger uit toch? groetjes
Nee vind ik ook niet... maar mijn temp is nooit zo heel hoog. Bij mijn eerste zwangerschap zat ik op een temp van 37 En nu steeds rond de 36.7 of 36.8 Dus ik weet het niet
He ooievaar, Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar ik heb bijna hetzelfde als jij m.uv. het slijmverlies... Ik heb er al 2 testen tegenaan gegooid met beide een vage uitslag dus ik weet nog niets... Ik ga in elk geval voor je duimen....
Geen idee (onregelmatige cyclus), ik ga van de langste uit 45 dgn. en da's pas 27/5 maar ik voel me anders dan anders....ik kan het niet uitleggen Sinds ik bezig ben (nu ronde 4) heb ik me nog nooit zo gevoeld (dat het wel eens raak zou kunnen zijn) en ik meen (weet het dus niet zeker) enige tijd geleden, zo'n 2 weken, mijn eisprong gevoeld te hebben (heb ik nooit eerder gehad dus ik weet het niet zeker)...we hebben om de dag geklust dus vandaar dat ik het niet kon laten om een test te doen....
Nou spannend hoor! Ik duim voor je dat het raak is. Gisteren heb ik wel smiddags behoorlijke druk gehad in mijn rechter lies. Savonds werd dat pas wat minder. Ik dacht echt dat is mijn eisprong. Maar vanmorgen was er niet veel gebeurt met mijn temperatuur... Heel vreemd. We wachten maar weer af...
Ooievaar als ik jou was zou ik maar eens gaan testen> Ik had ook fel blauwe aders tegen de avond werden ze zelfs iets dikker. Succes met testen grtn Nique
Jeetje Ooievaar, ze houden de spanning er wel in voor je he! Ik hoop voor je dat het inderdaad tekenen zijn van een zwangerschap en niet van een nieuwe eisprong! Ik duim voor je!
Yep, Ik had ook aldoor een vol gevoel. Ik volede me gewoon heel anderes dan anders. Bij mij duurde het overigens nog wel 8 dagen voordat ik positief teste dus niet gelijk wanhopen als het niet positief is. Volg je gevoel Succes Nique
heb net weer naar je kaartje gekeken maar de afscheiding en temp passen niet echt bij een zwangerschap.. Maar als je het echt zeker wil weten dan even testen natuurlijk. groetjes
Heb net ook je kaartje bekeken maar het is inderdaad nog wel erg vroeg om deze verschijnslen te hebben (vreemd) grtn Nique
Ik zie het wel... ga niet testen en bekijk het wel bij mijn volgende nod. Tenzij het erger wordt natuurlijk
Bij mij komen zwangerschapsverschijnselen overeen met die van mijn eisprong. Dus ik heb elke maand blauwe adres, donkere rand om tepels, ben elke ochtend misselijk. Ik zou gewoon naar je temp kijken, dat werkt volgens mij het beste.