Wist niet dat er ook verloskundigen hier actief waren anders had ik mijn topic hier wel geplaatst Ten eerste ben momenteel bijna 5 weken zwanger. Mijn man en ik hebben rond de 24 a 26ste van januari gevreeën heb niet echt op een eisprong gewacht en deed het maar eigenlijk. 16 januari was me eerste ongesteldheids dag tot 20 januari. 11 dagen later vanaf de 16 de zou ik dus beginnen met ovulatie testen dus op 26 januari. Deze gaven echter 5 dagenlang niks aan geen streepje te bekennen maar nu komt t ben wel bevrucht want ben gewoon zwanger geraakt in die 5 dagen. Ik heb een berekening gemaakt wanneer de bevruchting plaats zou hebben gevonden deze geeft 30 januari aan kan dit wel? Ik bedoel ik heb 5 dagen ervoor gevreeën kan zaad zo lang overleven? En mijn tweede vraag is waarom gaven de ovulatie testen ( van de action trouwens ) helemaal niks aan terwijl ik wel in mijn vruchtbare periode zat? Sorry voor de vele datums maar wist t niet anders uit te leggen als op deze manier haha
hoi waarschijnlijk heb je in die cyclus al eerder je ovulatie gehad, daarom gaven de testen niets aan. Zaad en eitje kunnen wel 5 dagen overleven ook, maar het zou ook kunnen dat de bevruchting al rond de 24e was. Goede zwangerschap gewenst, neem je foliumzuur? Mirjam
Hallo mirjam, Dat zou inderdaad kunnen. Mijn laatste menstruatie was ik een week over tijd. Toch wel heel bijzonder dat zaad zo lang mee kan haha op dit moment slik ik trouw elke dag foliumzuur in. Heb wel last van steken en soort menstruatie pijn. Maar dat heeft met de innesteling te maken had ik gelezen hier. 24 maart me eerste echo dus ben reuze benieuwd. Dit is me eerste zwangerschap