Hoihoi meiden, ik heb vier weken geleden een miskraam gehad en met een echo was op de nacontrole mijn baarmoeder leeg... Nu ben ik twee weken erna weer bloed gaan verliezen en toen ben ik doorgestuurd naar de Gyn i.v.m. verdenking buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dit was niet zo en tot haar grote verbazing zag zij een vruchtzakje van ongeveer vier weken oud?? Bloedgeprikt op Hcg en die was 1145!! Dus ik werd gefeliciteerd met een nieuwe zwangerschap! Nu dit was vorige week en ben vanmorgen weer naar de Gyn gegaan en me Hcg was nu 550?? en er zat weer alleen een vruchtzakje, nu zegt zij dat er toch geen nieuwe zwangerschap is geweest en dat het restweefsel is, maar dan is 550 toch nog erg veel vier weken na de miskraam? Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben en raak ik dit vrucht/vruchtzakje nog spontaan kwijt?Graag ervaringen en tips! Liefs Baby...
je moet vooral zien dat het hcg niet stijgt.... bij mij steeg het 4 weken na mijn miskraam nog maar in de 5de week kreeg ik terug een enorme bloeding (maandstonden ben het niet zeker) en daarna is het hcg pas beginnen dalen en uiteindelijk na 8 weken staat het op 0. probeer elke week goed u hcg op te volgen want daar wordt je veel wijzer van. heb jij ook nog steeds bloedverlies na je miskraam? bij mij is dit nooit echt overgegaan, enkel wanneer het terug aan het dalen was is het vloeien gestopt. sterkte J.
Bedankt voor jullie reacties! @Jv23, het Hcg is aan het dalen, heb vandaag een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief!(nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn met een negatieve test) Het heeft bij mij dus wel zes weken geduurd bij elkaar!Jij hebt het over je menstruatie na vijf weken, nou ik ben afgelopen zaterdag gaan vloeien (ook vijf weken na de miskraam) en ben tot vandaag veel helder rood bloed verloren en wat stolsels, dus misschien heeft deze menstruatie ervoor gezorgd dat het hcg goed gedaald is? En over dat vloeien, doe je dat nu nog of bedoel je dat je hebt gevloeid tot je hcg goed gedaald was? Ik verlies nu nog een beetje bruin bloed, meer niet en de buikpijn is ook vanmorgen verdwenen... @Loetjemegs, bedankt voor je berichtje en medeleven...
ik heb na 5 weken opnieuw veel bloedverlies gehad en toen dacht ik ook dat het mijn maandstonden waren maar niets is minder waar. ik heb een hele week gevloeid en toen stopte het toen dacht ik dat dit mijn maandstonden waren, maar nu 14 dagen later heb ik mijn maandstonden (weet het zeker want heb krampen zoals ik anders heb). dus nu zijn mijn maandstonden bijna gedaan en kunnen we opnieuw proberen en hopen dat het lukt.
Hoi Jv23, ik heb ook flinke krampen gehad deze week en vloei nu nog...Maar misschien krijg ik me menstruatie ook wel over twee weken, tis eff afwachten... Jij bent er zo toch ook een hele tijd mee zoet geweest!Ik hoop voor je dat na deze menstruatie je snel weer zwanger mag zijn en dat alles goed gaat! Ik moet morgenochtend naar de Gyn en dan weet ik of me hcg goed gedaald is en hoop echt dat mijn baarmoeder nu leeg is! liefs baby...