9 weken druk bewegen!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door rce86, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hallo meiden!
    Ik heb vanmiddag een echo gehad en ben 9.1 dagen zwanger!
    heel leuk om al een soort van echt kindje te zien.. Het begon ook opeens een soort van spastische bewegingen te maken dus ik dacht... oneeee he!
    Maar de vk begon te lachen en zei:"zozo een druktemakertje"
    heeft een van jullie ook al zo'n beweegelijk kindje met 9 weken?
    Het was iig helemaal goed! En ik ben dolblij!

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    toppie zeg dat alles zo goed gaat
    geniet maar heerlijk van je zwangerschap :D

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

die van mij was met 9 weken aan het headbangen, het zag er inderdaad ook heel spastisch uit! ik schrok ook maar de echoscopiste moest erom lachen dus dat zit wel goed meid gefeliciteerd! ;)

4. Niet meer actief

Ik weet nog dat bij mijn 9 weken echo mijn kleine ook heen en weer jumpte in mn baarmoeder :D

5. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Gisteren had ik controle bij de gyn, kreeg ook nog ff snel een echo, we zagen ons ukkie ook erg op en neer springen, alsof ie op een springkussen stond haha! Vorige week was ie een stuk rustiger, toen zagen we ons ukkie maar 1 keer een beweging maken. Waarschijnlijk lijkt ie nou al op z'n pappa, Had de echo rond 9uur smorgens en dan al zo druk! haha.

6. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    haha echt heel erg leuk :)

7. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi vraagje,

ik krijg vanavond mijn eerste echo, maar hoe heb je de echo gehad? inwendig of gewoon?
    vind het zo spannend.!
    liefs mies

8. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Oh wat heerlijk dat je kindje zo lekker bewoog, helaas lag die van ons onbeweeglijk in mijn buik vorige week :cry: .

Gaan jullie er maar heerlijk van genieten, het is je gegund hoor.

9. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik heb met 6 weken ook een echo gehad en die was uitwendig, dus met 9 weken is die sowieso wel uitwendig volgens mij;)

@Annerie wat is erbij jou aan de hand als ik vragen mag?

10. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    O sorry ik lees het al :( Wat K*t!
    Heel veel sterkte ermee!

11. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Dank je!

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    thanks voor je antwoord. achja gewoon afwachten. een fijne zwangerschap. en lijkt me leuk om meer van je te lezen hier, hoe het allemaal gaat. Heb je zwangerschapkwaaltjes? ik ben al vanaf week 6 heel erg misselijk heel de dag door. maarja weet waar het van is en waar ik het voor doe.
    liefs mies

13. Niet meer actief

Een echo met 9 weken is niet altijd uitwendig hoor.. heb met 6 weken uitwendig en inwendig gehad en bij 9 weken weer uitwendig maar ook noge en inwendige :(

14. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi,

thanks voor je antwoord, nou ja we zien wel vanavond. klopt het dat je een volle blaas moet hebben?
    ben zoo zenuwachtig.

liefs mies

15. Niet meer actief

miess dat ligt eraan of je een inwendige of uitwendige echo krijgt :)
    bij inwendig moet je blaas leeg zijn, bij uitwendig nou juist vol..

Dus ga maar gewoon met een volle blaas dan zit je altijd goed :D haha

Heel veel plezier

16. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Mijn symptomen zijn:
    - Zware pijnlijke borsten,
    - De hele dag zin in zoet en en zure dingen.
    - MISSELIJk als ik aan warm eten voornamelijk warme groente denk!(eet nu als avondeten brood/yoghurt met rauwe groenten):p
    - Veel plassen
    - Snachts wakker worden en niet meer kunnen slapen.
    Verder heb ik sinds een week last van een wat dikkere buik, me knoop van me broek irriteerd!

Mijn verloskundige vertelde mij dat ik aan het eind van me zwangerschap een inwendige echo krijg maar verder echt niet!

17. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    oja! Had ook een dag na me positieve test wat bloed verloren... daarom kreeg ik ook een echo met 6 weken. Was wel even schrikken, maar gelukkig was alles goed!

18. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi rce86,

gisteravond een echo gehad. ohh wat super mooi.er zit gewoon een klein mensje in me. het was allemaal goed en het hartje klopte ook heel goed. maar ik vind het nog spannend de laatste 2weken.
    nu mag/kan ik het vandaag aan iedereen gaan vertellen. oh wat is dat fijn en een opluchting zeg.
    (kon de foto er nogniet op krijgen)

je hebt precies de zelfde kwaaltjes als mij, haha. achja goed doel he. waarom aan het eind van de zwangerschap een inwendige dan?

liefs mies

19. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Aahh :D wat leuk! ik ben ook blij als ik de 3 maanden voorbij ben. Heb de laaste dagen veel buikpijn en ben dan ook als de dood dat het een deze dagen mis gaat. maar zie mijn banner en dat zei mijn vlk ook... Na week 10 is de kans al een stuk kleiner!. Aan wie heb jij het al allemaal vertelt?
    En de inwendige echo aan het einde van je zwangerschap is volgens mij om te kijken of de baby er wel doorheen kan! en vast met nog meer bepaalde redenen.(ze heeft het me verteld maar heb volgens mij niet zo goed geluisterd :rolleyes:) wanneer heb jij je eerste afspraak?
    Ben ook erg benieuwd naar je echo, heb die van mij er ook opgezet(9.1 weken)!
    Liefs

20. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he,

nou ik heb de echo foto erop gekregen. heb er een foto van gemaakt, heb geen scanner.
    maar hoe bedoel je eerste afspraak. ik ben al bij de vk geweest vorige week donderdag.

ik snap hoe je voelt. echt spannend allemaal.
    we hadden het als eerste tegen onze ouders verteld. daarna onze zussen en daarna onze beste vrienden. en nu mag het gelukkig nu tegen iedereen vertellen. heerlijk is dat. en jij wanneer hebben jullie het verteld?
    liefs mies

Deel Deze Pagina