Zijn dit harde buiken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Essie28, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik weet niet precies hoe het voelt.

Maar vandaag op me werk kon ik amper lopen. Als ik liep dan voelde ik echt een druk op me buik en me buik was heel hard en opgezet best een naar gevoel.

Is dit wat ze noemen harde buiken?

Ik heb ook best veel gedaan de afgelopen 2 dagen

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja, zolang ze niet pijnlijk zijn is er niet zoveel aan de hand.
    Wel is het de graadmeter om het wat rustiger aan te doen :)

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    het doet wel pijn als je blijft lopen en werken. Dan zit er zo een druk en spanning in me buik.
    Maar zodra ik zit dan gaat het over.

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    klinkt wel bekend. Een harde buik voelt niet fijn, maar echt pijn hoort het niet te doen.
    Zolang je buik zich ontspant als je gaat zitten zou ik me niet zo'n zorgen maken.

5. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Betekent inderdaad ff rustig aan doen. Sterkte!

6. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Klinkt idd als harde buiken maar ze mogen absoluut geen pijn doen bij deze termijn. Als dit wel gebeurt zou ik even de VK bellen.

7. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Oke ja ik twijfelde of het wel echt harde buiken zijn. Maar ik geloof het wel.
    Ik krijg dat vaak op me werk en ik werk in de apotheek dus wij staan de heledag. Ik ga het wel met mn werkgever bespreken want dit is niet fijn werken.
    Als je met een harde buik blijft lopen en bukken en doen dan doet t wel pijn vind ik zelf.

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier heb ik het ook! Vorige week kon ik niet normaal opstaan of ik had al weer een harde buik die soms ook echt zeer deed.
    Nu heb ik het als ik meer dan 100m loop.

Lastig ook met jou werk! Idd even overleggen want als het zo blijft, moet je misschien wel regelen dat je niet meer hoeft te staan/bukken maar alleen nog zittend werk doen.
    Je kan ook even met je VK overleggen, en haar advies vragen in jou situatie ;)

9. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.016
    2.377
    113
    Zit net in hetzelfde schuitje! Sinds 2 dagen een strakke buik zodra ik sta. Als ik zit is hij flexibeler... Gister wel echt pijnlijk en vandaag bij huisartsenpost gezeten om toch blaasontsteking uit te sluiten. Dat was het niet gelukkig dus nu maar languit op bank en niets doen (en oh oh oh wat zijn we daar slecht in)....

Deel Deze Pagina