Ik ben ruim een week geleden met 2 andere dames uit eten geweest. We kwamen overeen dat ik de rekening zou voorschieten en dan het totaalbedrag : 3 zouden doen en elk 1/3 zou betalen. Ik zou dmv tikkie een betaalverzoek sturen voor 1/3 van de rekening. Zo gezegd, zo gedaan. Nu heb ik van 1 dames tot op heden niks ontvangen. (Andere heeft dezelfde dag nog betaald) Heb niet heel veel persoonlijk contact met haar ook. Ze heeft de tikkie wel gezien want via WhatsApp verstuurd en kan zien dat het bekeken is. Wat vinden jullie een redelijke termijn om een tikkie te betalen in zo'n geval? Voor ik als drammer wordt weggezet... En hoe kan ik haar vriendelijk, doch dringend verzoeken het bedrag te voldoen? Merk dat ik me er wat aan irriteer want zie via Facebook dat ze wel al is wezen shoppen etc. Dan had ze mij toch ook even kunnen betalen?
Een week geleden al. Ik had toch al wel eerder aan de bel getrokken. Ik zou vandaag dus vragen of ze het kan overmaken. Het is jouw geld, dus niet raar dat je daar naar vraagt.
Als ik een appje heb geopend maar niet gereageerd en het verdwijnt weer naar onder in mijn lijst op whatsapp, kan ik het zomaar vergeten. Kan dus prima zijn dat het geen opzet is naar gewoon vergeten. Want wie weet heeft zij op het moment dat ze het appje opende geen tijd of gelegenheid gehad om het meteen te betalen. Na een week een reminder sturen is heel niet gek hoor. Ik zou gewoon even een appje doen van: "joh misschien heb je mijn appje over het hoofd gezien, ik zou het fijn vinden als je even betaald"
Ik vind dat je al geduldig genoeg bent geweest... Ik zou nogmaals een appje sturen. Hoi, tot op heden heb ik nog geen betaling ontvangen, zou het bedrag willen overmaken, bedankt. en klaar
Gewoon een herinneringsappje sturen. Dikke kans dat ze het vergeten is (ikzelf vergeet vaak op appjes te reageren ) Ik zou vooralsnog niet uitgaan van opzet in ieder geval
Ik vind een week echt te lang. Ik betaal tikkies altijd direct omdat ik het zelf ook heel vervelend vind als iemand niet direct betaald. Ik zou haar even appen met het verzoek om het vandaag over te maken.
Ik had het al na 3 dagen ofzo gevraagd. Grote kans dat ze het namelijk gewoon vergeten is. Als ik naar mezelf kijk: ik betaal het direct, en als ik dat niet doe ben ik het vergeten
Ik ben heel slecht in appjes en tikkies beantwoorden. Als ik ze snel lees als ik op de fiets zit ofzo ben ik het daarna vergeten. Maar ik zou het dus echt niet raar vinden als een vriendin me na 3 a 4 dagen een reminder stuurt. Als het na één dag al is denk ik wel 'niet zo drammen'. Na een week zou ik zeker een reminder sturen.
Precies dit. Zaterdag wezen eten en moest ook nog betalen - uit het hoofd gegaan nadat het mislukt was eerste keer. Daarnet appje gekregen en meteen betaald. Iedereen terug blij
Vreemde reactie. Hopelijk heeft ze hem inmiddels betaald anders zou ik toch even reageren dat je het fijn vind als ze nu wil betalen. Een week wachten is best lang en niet netjes. Uit haar reactie zou ik concluderen dat ze het niet vergeten is....
Ik heb gestuurd; Hey, wellicht is het je ontschoten of heb je het niet gezien, maar ik heb je een tikkie gestuurd van het etentje met J.