ik geloof dat ik een miskraam heb ik weet het niet ik had vermoedens dat er iets met mijn hormonenen niet klopte vocht uit borsten haar uitval noem maar op maar vandaag al heel de dag buikpijn ziekjes, ik dacht komt door dat kids ook ziek zijn maar nu zat ik net half uur geleden op wc voelde alsof er een tampon uit kwam en dit was het DAMES LET OP KAN SCHOKKEND ZIJN!!!!!
ik denk dat het een miskraam is inderdaad , je weet dat je geen tampon mag gebruiken nu en niet in bad mag en zwemmen tot het bloeden is gestopt
nou ik had ook geen tampon in maar zo voelde het zal maar zeggen het was een heel raar ploffend gevoel maar zie ik dat echt zo alleen of zie jij/jullie dat ook?
Jeetje, dat is schrikken. Als het een miskraam is, lijkt het me verder dan een week of 5. Doorgaans is er dan nog niet veel meer dan alleen een vruchtzak. Ik zou het in een bakje water doen en morgen meenemen naar de HA. Suus
Pff.. dat is inderdaad schrikken! Gebruik je de pil o.id.? Kan ook langer zwanger geweest zijn... Wat suus zegt, in een potje bewaren en meenemen naar de huisarts.. Sterkte!
nou inderdaad ik denk ook langer namelijk maar dan zou het door de mensturatie heen zijn gegaan dus dat ik toch bloedverlies heb gehad moet dat in water, de verloskunde afdeling zei in potje in koelkast
Ze adviseerden mij altijd in water, omdat het dan niet uitdroogt. Maar als je een piepklein potje hebt, kan het misschien ook wel. Suus
Het lijkt inderdaad op een miskraam. Ik heb in 2009 met 6 weken een miskraam gehad, en bij mij zag het precies het zelfde er uit! Ik zou er inderdaad ook even mee naar de VK gaan! Sterkte!
Het lijkt mij idd wel een miskraam, maar ik zou zeggen dat je echt een stuk verder was dan 5 weken: een week of 8 ofzo. Maar lees dat je al naar de huisarts gaat. Lijkt me altijd verstandig.
jeetje meis, wat een nare ervaring! Lijkt inderdaad op een vruchtje, ben je al naar de dokter geweest?
jeetje zeg dat is echt schrikken! Hoe voel je je zelf nu? Kan best geloven dat je nog in een enorme schock bent.
Ik weet wat je voelt, Ik heb in april exact het zelfde gehad. Ik zas toen ook 4 weken en 5 dagen zwanger ik zat op de tooilet en het leek idd op een ploffend gevoel. Ik heb toen meteen mijn hand eronder gedaan en het opgevangen. Het leek exact op dat van jou! Dus dat kan je echtw el verliesen met 5 weken bij mij was het even groot en ik weet 100% ZEKER DAT IK BIJNA 5 WKEN WAS Ik wil je heel veel sterkte wensen want het hakt er wel in als je het zo in je handen hebt gehad. Sterkte meis! Liefs en dikke knuffel amavand
He meis, ik denk het ook hoor... ik heb vorig jaar voor mijn dochter een mk gehad met 12 weken (8 weken groot) kan je de foto wel sturen als je wilt en een paar weken geleden ook terwijl ik niet wist dat ik zwanger was maar dat was waarschijnlijk iets van 5 a 6 weken... Laat maar ff weten als je het wilt zien... en sterkte!!