Hier krijgen ze volle yoghurt (evt met muesli of fruit) of griekse yoghurt. Soms ter vervanging van een broodmaaltijd, soms als toetje, maar is niet standaard na de maaltijd.
fruit, soms makkelijk uit potje (vind ze geweldig om zelf alles helemaal leeg te krabbelen) of gewoon vers, hangt ervanaf wat ik net in huis heb maar we eten niet altijd een toetje, meestal zitten we na het eten vol
Wij eten niet vaak een toetje, maar toen de kinderen nog klein waren gaf ik ze wel eens een stuk fruit, of soms wat yoghurt/vla. Nu krijgen ze heeeeeeel af en toe een danoontje, dan is het echt feest, haha! En op zaterdag eten wij altijd bij mijn vader en dan krijgen alle kleinkinderen na het eten een festini waterijsje.
Hier ook pure yoghurt, af en toe nog maar. Maar dat krijgt hij wel voorlopig. Idd ook geen danoontjes en andere babytoetjes. Onzin wel leuk voor een keer als hij wat ouder is.
Arla biologische vanillevla. Maar bij lange na niet dagelijks. We eten zelf bijna nooit een toetje gewoon yoghurt vinden ze trouwens ook lekker!
Mijn dochter krijgt altijd (gewone) yoghurt, waar ik vaak wat stukjes banaan doorheen doe. En ze krijgt vaak van papa wat hapjes mee van zijn (zoete) toetje, vindt ze heerlijk! Maar eigenlijk is het altijd al yoghurt met fruit geweest...
Hier ook en ongezoet. Wel pas een half uur na het eten. Houd zelf ook niet zo van een plens yoghurt of vla direct na mn warme maaltijd
Tot 1,5 jaar heeft mijn dochter alleen griekse yoghurt gehad. Daarna is ze met ons mee gaan eten, afwisselend vruchtenyoghurt, vla, griekse yoghurt, kwark. Danoontje heeft ze één keer bij vrienden gehad maar ik zal het zelf niet halen, ik vind het duur en teveel suiker.
hier kreeg hij ook altijd yogurt, en dan uit een beker zodat hij kon leren drinken uit een open beker. met dikke yoghurt knoei je niet zo snel
Hier van alles. Meestal hebben we gewone yoghurt of griekse yoghurt. Gooi er weleens wat fruit doorheen maar puur vindt ze het ook prima. Soms ook vruchtenyoghurt.
Ik snap het concept precies toch nog altijd niet. Dus jullie eten eerst warm, en dan meteen daarna eten jullie yoghurt of pudding, terwijl je nog helemaal de smaak van pakweg spaghetti bolognaise of vol au vent in de mond hebt? Is dat lekker?