Geboortekaartjes versturen *naar wie*

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piri piri, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik ben druk aan het inventariseren naar wie we allemaal kaartjes zullen versturen
    Nou lijkt mij directe familie en familie wel gepast, en werkgever, buren, verloskundige en kraamhulp,
    maar verder kom ik niet...( hoeft natuurlijk ok niet)...maar gewoon om te bepalen hoeveel kaartjes ik bestellen moet.
    Ik kom nu op 31. en evt dan 40 laten drukken als reserve.

Iemand nog een tip ? voordat ik evt te kort kom ?:$

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Vrienden krijgen hier ook een kaartje en het echobureau (mijn vk maakt zelf geen echo's)

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Familie, vrienden, werk, huisarts, verloskundige, kraamzorg (voor als ze het leuk vind, sommige verzamelen ze).

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ja vrienden, kennissen, buren. Die kregen van ons ook een kaartje.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ook familie, vrienden, wat vrienden van mijn (schoon)ouders en schoonzus, collega's, buren, verloskundige, afdeling gynaecologie...
    Wij kwamen uit op 60 en hebben er 70 laten afdrukken, van die 10 reserve hebben we er nog 5 nodig gehad en van de andere vijf heb ik er 1 in het groeiboekje geplakt, 1 ingelijst en op haar kamertje gezet, en de andere drie liggen gewoon bij de andere papieren van de zwangerschap die we bewaren.

6. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik houd denk ik mijn kerstlijst aan.

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Hier ook haha, al staan er nu iets meer bij..
    maar ja. zou mezelf vor m'n kop stoten als ie iemand vergeet...kerstkaartje is er zo bij gekocht...maar dit gaat via drukker / internet...en is wat duurder..

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik zou er in ieder geval n aantal extra bestellen om bv in te lijsten, oid.
    Ik moest ook n kaartje naar m'n verzekering sturen, weet niet of jij dat moet.
    Verder is het meeste wel genoemd denk ik...

9. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook familie vrienden buren vk gyn kraamzorg
    wij hadden er 100 besteld. achteraf kwamen we er 4 te kort..
    Voor die 4 moesten we 45euro betalen..

10. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

denk ook aan enkele reservekaartjes voor: kruidvat, etos, C1000, plus. Vaak kan je dan een gratis babypakket ophalen.

11. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

collegas misschien ook?

12. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen: familie (ook onze ooms en tantes), vrienden, Sportteam, Brandweer (daar zit mn vriend bij) kinderdagverblijf (die vroegen of ze er een konden krijgen) de pufclub, collega's, buren, vk en het bestuur van de speel-o-theek (ben ik bestuurslid).

Geloof dat dat het zo wel is. we hebben er 120 besteld als we er genoeg hebben krijgt iedereen van mijn team er een en anders gezamelijk 1 zo hebben we een beetje speling ;)

13. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    vergeet niet voor je plakboek / fotoalbum / mijn babyboek.
    iniedergeval, leuk voor later, voor jezelf en je kindje

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hier hebben we familie, vrienden, kenissen die we veel zien, mijn werk, zijn werk, buren, vk, kraamzorg, huisarts. Een paar extra kaartjes als reserve en voor in het plakboek en dan is het goed zo.
    Kennisenndie we niet zo veel zien, of kennen via via sturen we geen kaartje, anders kunnen we er zo 100 bij tellen, dat gaat me te ver. De tamtam doet z'n ronde ook wel, en er is nog altijd facebook!

15. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Heeeel scherp:D.....had ik nog niet bij stil gestaan...
    Top zo'nforum

En ja, de vage aanhang moet t indd. Maar met de facebookmelding doen:p....gamezelf niet failliet maken als t niet nodig is;)

16. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik kwam op ongeveer 80 uit en heb er 100 besteld.
    Ik heb achteraf ook nog vaak kaartjes gestuurd naar mensen die er geen van mij hadden gekregen, maar wel een felicitatie stuurde.

17. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    familie, vrienden, werkgevers, directe collega's, buren... komen aan een man of 100..

18. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Wij kwamen op zo'n 70 uit, heb er 80 besteld. En nu zijn er daar al 4 weer van 'vergeven'. Maar denk wel aardig uit te komen. De vage kennissen krijgen geen kaartje hoor, wij sturen het echt alleen naar familie en goede vrienden.

19. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Wj houden in eerste instantie ook gewoon de kerstkaart-lijst aan en dan bestellen we nog extra voor de zekerheid, of als iemand ons een feliciatiekaartje stuurt, etc.
    Mensen van wie ik nu nooit iets hoor ga ik ook geen kaartje sturen hoor.

Deel Deze Pagina