Goed nieuws zeg! Fijn om te horen hoor, hoop dat je nog even lekker thuis kan blijven en dat je ukkie nog even lekker in je buik blijft zitten. Succes!!
Hoi meiden, Straks naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd. Ik hoop het tot week 36 vol te houden, maar langer doorlopen.. zucht. Mijn lijf lijkt het op te geven. Ik voel me soms per dag slechter worden, en er is maar geen verklaring.. alle onderzoeken zijn steeds goed! Nou ja, we wachten af,hopelijk blijft onze uk het zo goed doen. Zal straks update plaatsen! Liefs Juul
Succes in het ziekenhuis straks! Ben benieuwd naar de update! Ik hoop dat je gewoon lekker door kan lopen, maar het is niet prettig als je lijf het niet wil... Sterkte!
He meiden, We zijn weer thuis! Alles was weer in orde gelukkig. Ctg was goed, bloeddruk blijft netjes laag 110 om 65, urine ingeleverd en ff met gyn gesproken. Ze tasten in het duister wat er aan de hand is.. maar we kunnen gewoon nog niks en dat willen we ook niet. Volgende week vrijdag moeten we terug voor een groeiecho. Dan zitten er twee weken tussen en kunnen ze beordelen hoe het met de groei gaat en of het kindje goed gegroeid is! Ik hoop het zo! Ze zijn erg benieuwd naar de placenta als deze geboren is, daar schijnen ze een hoop informatie weg te kunnen halen. Liefs Juul
Fijn dat alles goed was! Op naar de groei-echo en laten we hopen dat je kleintje gewoon lekker is gegroeid!
Hoi, Ja hoop ook dat het goed gegroeid is, als dit zou is zijn er eventueel mogelijkheden dat ik iets eerder als gepland word ingeleid, ivm met mijn eigen situatie, MAAR, een grote dikke maar dan moet ons kindje wel nog echt heel goed groeien. Ik hoop het.. Liefs Juul