kan iemand me even helpen tellen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Missmaria, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

Aug 29, 2007
    225
    4
    18
    dag dames...

ik ben even de klus kwijt..

want op mn banner staat dag 28, morgen testen...

maar ik ben op donderdag 24 december ongiie geworden voor t laatst.. ik ga uit van een cyclus van 29 dgn...

dan hoor ik nu togh op dag 27 te zitten en morgen testen ipv dag 28 morgen testen?? ....

:(

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

je banner heeft gelijk hoor.

24 dec is je eerste dag en als je dan doortelt kom je voor vandaag uit op 28 dagen. En als je uitgaat van 29 dagen kun je in principe morgen testen

3. Missmaria

Missmaria Actief lid

Aug 29, 2007
    225
    4
    18
    owwww... nou dan heb ik t dus al 2jaar vekeerd hier gedaan 8).. en betekent dat dus dat ik mijn dagen allemaal 1 dag naar voren moet schuiven...

wannttt ik dacht ik werd altijd precies op de donderdag ongiie.. dus ging ik altijd uit van een cyclus van 28 dagen.. maar dat zijn er dus eigenlijk 29!!!! :$

thanx.. miss helpt het met sneller zwanger te worden dan nu hihi ;):p

4. skatjuh87

dat zou leuk zijn maar ben bang dat het niet zo werkt. je moet gewoon de eerste dag van je menstruatie als dag 1 zien. En als je dan weer ongesteld word, zet je die weer als dag 1. Dan gaat het altijd goed ( duurde bij mij ook ff voor k t doorhad hihi )

5. Missmaria

Missmaria Actief lid

Aug 29, 2007
    225
    4
    18
    jaah en ik heb altijd pas vanaf de dag erna geteld denk ik... als ik bijv op de donderdag ongiie werd... telde ik die donderdag erna als 1 week dus 7 dagen... dat dus 4 keer word het 28! 8)

maarr iid word het dan 29 dagen...... nou nog best een lange cyclus dan eigenlijk vind ik..

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou ik vind er niks langs aan. Is een mooie cyclus toch. Ik heb cyclussen van 44-45 dagen. Dat vind ik lang ;)

7. skatjuh87

dat is een perfecte cyclus hoor. Valt niks over te klagen.

Ikzelf verschilde nogal ( voor gebruik clomid ) en moest soms bijna 50 dagen wachten op een volgende ongie.
    Nu heb ik nog gemiddeld 35 dagen ( is nog een week langer dan jij )

8. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Haha je hebt een hele mooie cyclus en door anders te tellen wordt ie ook echt niet écht langer natuurlijk ;)

9. myhero

myhero Lid

Oct 3, 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..
    Ik wordt ook helemaal gek van mijn cyclus.
    Deze maand is het helemaal vaag! Werd ik 7 jan na 17 dagen wéér ongesteld. Of ongesteld....3 dagen wat bloed. Dus weet neit of ik dat als een ongi kan meetellen.. Wat denken jullie? Heb ook ovu testen, maar weet nu niet zo goed wanneer ik daarmee moet beginnen. Heb al een aantal gebruikt, en dat was negatief.

cyclus: 30 - 32 - 32 - 30 - 40 - 28 - 17

Liefs

Share This Page