Ik vroeg me dus af of er nog telefoons zijn die, nadat je een smsje hebt verstuurd, ook nog lees-bevestiging geven. De telefoon die ik nu heb (en de afgelopen jaren heb gehad) geeft wel een ontvangst-bevestiging, maar geen lees-bevestiging, terwijl ik dat toch wel heel erg fijn zou vinden.. Ik wéét dat het kan, want ik heb 'vroeger' een telefoon gehad waarbij het kon.. Wie weet er een telefoon waarbij dat mogelijk is? Ze mogen best oud zijn, ik wil 'm dan toch als tweedehandsje kopen voor erbij!
Ik heb het niet op mijn blackberry? Of ik heb dat niet ingesteld? Maar ken geen telefoons zo die een leesbevestiging geven, alleen met ontvangtsbevestiging.
Haha een BB is inderdaad niet echt iets voor 'als tweedehandsje erbij' En ik ga even googlen op Swing!
Die heb ik jaaaaaaaaaaren geleden gehad en het klopt dat je bij dat toestel wel een leesbevestiging kreeg.
mag ik vragen waarom jij een telefoon met leesbevestiging wil? stuur die telefoon dan een bevestiging naar de andere persoon dat jij hun bericht gelezen hebt? of krijg jij dan net de bevestiging als een ander die sms gelezen heeft?
je kunt kiezen voor een "ontvangst" bevestiging of een "lees"bevestiging. ontvangst, heb je niet zoveel aan, krijg je sms dat persoon sms heeft ontvangen. bij leesbevestiging krijg je sms dat persoon sms daadwerkelijk heeft gelezen.
Precies.. Als ik op zaterdagavond bedenk dat ik zondag niets te doen heb, en ik stuur iemand een smsje of hij/zij zin heeft om iets te gaan doen en ik krijg geen reactie terug, denk ik altijd van, ja, zal ik het nou aan iemand anders gaan vragen of niet? Als iemand het heeft gelezen en gewoon niet terug reageert, ga ik het natuurlijk meteen aan iemand anders vragen.. Of als je een smsje stuurt wat niet heel leuk is, en je praat met een persoon die zich er graag onderuit lult en vervolgens zegt dat hij/zij het smsje 'nooit heeft gehad', dat kan dan ook niet meer
Mijn oude samsung g600 doet dat ook. Fijne telefoons. Alleen de oplader is een ramp. (telefoon ligt in de kast omdat de oplader dus kapot is)