Vragen zwanger mbv donor

Discussie in 'Donorschap' gestart door Rose123, 22 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boysmummy

    Boysmummy Niet meer actief

    Dankjewel !
    Genieten op een blauwe wolk.
    Ik zeg t verkeerd was 38 jaar en 8 mnd zwanger geraakt en met 39.5 bevallen van de eerste.
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  2. BibiQ

    BibiQ Fanatiek lid

    16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    :roflmao:ja op een blauwe wolk natuurlijk! Hoe gaat t tot nu?
     
  3. Margot92

    Margot92 Lid

    11 apr 2021
    20
    12
    3
    Vrouw
    Succes! Hoe lang was de wachttijd voor jou bij Nij Barrahus?
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  4. BibiQ

    BibiQ Fanatiek lid

    16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hai, bij aanmelden voorjaar geen bij intake ongeveer 1,5mnd later 3 mnd tot 1 jaar. Echter bleek er met 3 mndn al een donormatch te zijn, dus heel snel gegaan voor mij gelukkig!

    Ben je zelf aannhet orienteren of ook al in het traject?
     
    Margot92 vindt dit leuk.
  5. Margot92

    Margot92 Lid

    11 apr 2021
    20
    12
    3
    Vrouw
    Helaas nog aan het orienteren, al heel lang ha ha. Het leven gaat soms heel snel.

    Dat is mooi! Had je veel keuze? Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een Nederlandse donor, blond/bruin haar / blauwe ogen zoals mijzelf zou leuk zijn maar dat is meer extra. Ik hoorde een aantal maanden terug dat de donorbank daar makkelijker was om door de wachtrij te komen maar gezien de grootte en interesse hier op het forum zal dat ook wel meevallen nu ;)
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  6. BibiQ

    BibiQ Fanatiek lid

    16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ja de tijd gaat zeker snel! Bij een nederlandse donorbank kan je alleen wat kenmerken zoals je hebt beschreven opgeven, dus kleur ogen/haar/lengte/evt afkomst en opledingsniveau als ik het nog foed herinner. Je krijgt dus geen "fotoboek" om het zo te zeggen. Ik ben zelf getint ik weet dus niet goed of het daardoor komt maar bij mij ging het vrij snel idd. Hun wachtlijst is nog kort omdat ze als ik me niet vergis nog niet zolang een eigen donorbank hebben, dus misschien daardoor nog iets minder bekend? Maar dat weet ik dus niet zeker.

    Veel succes met het maken van je beslissing!
     

Deel Deze Pagina