Mijn kleine man is inmiddels al ruim 6 maanden. We zijn met 4 maanden al begonnen met bijvoeden op advies van het CB (mede aangezien hij redelijk hongerig is). Dit was natuurlijk even wennen, maar al snel at hij zowel fruit als groente erg goed. Vanaf 6 mnd ook begonnen met brood en vlees, aardappelen en rijst. Dit ging ook goed, maar sinds afgelopen vrijdag huilt de kleine tijdens het eten. Ik heb niet de indruk dat dit ongeduld is, want hoe snel ik ook ga, op een gegeven moment gaat het echt over in krijsen, haast ontroostbaar. Ik geef het eten trouwen ruim voor flestijd 1,5 tot 2 uur van tevoren. Tijdens de flessen is hij wel gewoon tevreden, maar hij lijkt de laatste dagen ook eerder een fles te vragen, gaat hard huilen en is pas tevreden na de fles, dit is niet met de fles van 11u maar wel met die van 15u en/of 19u. Enig idee wat het huilen tijdens het eten en extra honger kan veroorzaken?
Hoi! Is er iets veranderd aan de hoeveelheid/ soort (fles) voeding de laatste tijd? Zoals overgang opvolgmelk en hoeveelheid voeding? Is het huilen voornamelijk tijdens de hapjes en wat gebeurt er precies? Groetjes Linda
Gelukkig is het huilen tijdens het eten inmiddels over! Het leek tijdens het eten of hij pijn had, want hij ging steeds harder huilen, zelfs krijsen. Maar bleef wel gretig zijn mond open doen. Bedankt voor je reactie.