Vragenlijst Consultatie Bureau..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 29 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb de lijst ook gekregen , maar ging niet over familieziektes of stotteren...
    heb hem gister ingevuld en morgen moeten we er heen
    vond het ook wel een beetje een rare lijst hoor! of ik mijn kind wel eens een tik geef... natuurlijk geef ik mijn kind geen tik! en of hij rare ongelukjes had gehad...
    maar verder ook invullen welke zaken je evt, nog wil bespreken enzo...

zie t morgen wel!

2. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

24 mei 2008
    137
    0
    0
    jah ik heb hem ook binne das iets nieuws van cb afspreken worden niet meer gemaakt op cb zelf maar krijg je voort thuis op papier en idd die vragen lijst onzin allemaal ik ga voor de prikjes en wegen en meten en verders gaat alles eene oor in anderen uit want ze weten altijd wel iets te zeiken

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook een lijst gehad, maar er stonden geen vragen op over stotteren. Hier gingen de vragen over eten, drinken, slapen, of ik ergens ontevreden of vragen over had, of er de laatste tijd iets gewijzigd was in de gezinsituatie, of hij ziek geweest was, ongeluk gehad heeft... Niks vreemds aan eigenlijk. Die vragen op dat lijstje wat ik had waren eigenlijk de vragen die me normaal gesteld zouden worden tijdens een bezoekje...

4. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier hebben we de lijst niet gekregen, maar ik begreep van een vriendin dat we een lijst krijgen die we van tevoren in moeten vullen bij het thuisbezoek bij 1 1/2 jaar. Ik wacht maar af, eind juni pas voor de 14 mnd prikjes.

5. Niet meer actief

Kreeg de lijst bij 7 maanden :)

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    moet vandaag voor mn 14 maanden afspraak, maar heb hier ook geen lijst gezien!

Deel Deze Pagina