Na missed abortion cyclus van slag? Lichtroze slijm week voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxxEllen87xxx, 10 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hallo Dames,

Ik heb helaas afgelopen oktober een missed abortion gehad voor de 2e keer. We kregen geen hartactie te zien op de echo.

Nu ben ik een paar maanden verder en is mijn cyclus erg raar.. Ik vermoed dat ik 10 dagen geleden mijn ovulatie heb gehad. (niet getest maar via een app)

Een paar dagen geleden had ik een zeurend gevoel in mijn buik. Ik herkende dit van mijn 1e zwangerschap, toen bleek dit achteraf mijn innesteling te zijn. Maar... ik wist dat wij niet echt geklust hadden dus dat dit geen innesteling kon zijn. Dus ik liet dit los.

2 dagen geleden had ik tijdens het afvegen wat roze slijm. Heel lichtjes. Vanmorgen had ik ook wat roze afscheiding/lichtroze bloedverlies. Alleen tijdens het afvegen.
    Mijn menstruatie wordt pas over 10 dagen verwacht. Ik kan soms wel een aantal dagen te vroeg zijn maar 10 dagen?? Dat betekend dan een cyclus van ongeveer 15 dagen als net nu doorzet. Kan dit wel?

Ik voel me grieperig en voel warm aan. Al kan dit natuurlijk ook met een virus te maken hebben.

Vanwege een aankomende bruiloft zijn wij niet aan het klussen tijdens de vruchtbare periode. Al moet ik eerlijk bekennen dat 1x er tussendoor is geglipt. Dit was alleen staand in de douche en voor manlief de 2e keer achter elkaar. 1e keer is er niets bij mij naar binnen gegaan en de 2e gleed het meteen naar buiten...

Ik verwacht niet zwanger te zijn maar ik begrijp er niets van. Sorry voor de details...

Iemand ervaring met menstruatie cyclus na een miskraam?? Zou dit zomaar toch een zwangerschap kunnen zijn?

Liefs

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Hoi! Wat naar allemaal:(.

Ik heb na mijn missed abortion een curretage gehad. Daarna was mijn cyclus compleet van slag. Ik weet niet of jij ook een curretage hebt gehad?

Bij mij duurde het daarna 7 maanden met maar 5 cyclussen voordat ik weer zwanger was. De ene maand had ik een cyclus van 47, de maand erna 35 en daarna weer 45.

Alles kan. Dus ja je kan zwanger zijn. Maar met een cyclus korter dan 24 dagen (geloof ik) en langer dan 35 is er ook kans dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden. Kortom; kan alle kanten op.

Succes!

xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  3. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hoi hoi,

Dank je voor je reactie.. ik heb pillen gehad en geen curretage. Bij de 1e keer was de cyclus in de war maar niet zo erg als nu. Heb nu 3x een gewone cyclus gehad. Dit klopt niet helemaal..

Geen eisprong gehad? Kan dat? Word je dan wel tussendoor ongesteld?

Dank

4. Lunaaa

Lunaaa Actief lid

15 feb 2020
    207
    86
    28
    Vrouw
    #4 Lunaaa, 11 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2020
    Ik heb eind november een missed abortion gehad met 9 weken. Duurde 9 weken voor hcg eruit was. Lang constant gebloed (oud bloed) eind december weer een menstruatie en toen eind januari ook gewoon weer een menstruatie en als 't goed is een eisprong (getemperatuurd)
    Ik had wel daarna ineens last van ovulatie bloedingen etc.. Misschien is dat bij jou ook zo? Dat alles wat gevoeliger is daar binnen.

je zit op cd 15 lees ik. Maar je hebt 10 dagen geleden je eisprong gehad(vermoedelijk) dat zou wel heel vroeg zijn toch op cd5? Zou het niet kunnen dat je nu gewoon misschien je eisprong hebt? cd 15 is een normale periode om een eisprong te hebben Of ik snap het helemaal verkeerd haha

5. Abigail114

Abigail114 Actief lid

16 sep 2015
    233
    115
    43
    Zou ook zomaar eisprong kunnen zijn geweest, wat je hebt gevoeld.

6. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hoi Lunaaa,

Wat vervelend dat je een missed abortion hebt gehad :( Hoe gaat het nu met je?

CD is cyclusdag?? Dan zit ik inderdaad op 15 dagen met een eisprong. Volgens mijn kalender zou dan ook mijn eisprong zijn. Ik heb die week ook vage pijn gehad. Wat stekend. 3 dagen later had ik wat roze slijm. Misschien een ovulatiebloeding idd.

Nu dacht ik dat ik 3 dagen geleden ging menstrueren maar ik verlies eigenlijk maar heel weinig. Niet eens genoeg voor een tampon maar alleen bij het afvegen. Ik kan eigenlijk nog niet zeggen dat mijn menstruatie heeft doorgezet. Ik heb in het verleden weleens bruin verlies gehad een week voor nod maar nog nooit licht roze. Alleen die keer dat ik zwanger was.

Nou heb ik vanmorgen een test gedaan. Veeeeeeel te vroeg ik weet het. Ik lijk toch heeeeeel vaag iets te zien..

Ik denk dat ik gewoon even moet afwachten wat er gebeurd..

7. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Dat kan inderdaad ook..

8. Abigail114

Abigail114 Actief lid

16 sep 2015
    233
    115
    43
    Heb je een foto?

9. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik denk niet dat je iets ziet haha het is echt een tuurstreepje... Ik zal het eens proberen.

10. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Je ziet alleen een verkleuring maar op de foto zie je het niet

Bijgevoegde bestanden:

11. Abigail114

Abigail114 Actief lid

16 sep 2015
    233
    115
    43
    Ik zie wat je bedoelt, maar ziet er inderdaad niet uit als een echt streepje. En als eisprong dan pas afgelopen weekend was inderdaad te vroeg ;)

12. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik heb nog zo tegen mezelf gezegd niet meer te vroeg testen haha. Maar ik kan het dan gewoon niet laten... maar ik heb vaker deze testen gehad en dan zijn ze omo wit..

13. Abigail114

Abigail114 Actief lid

16 sep 2015
    233
    115
    43
    Dat kan natuurlijk zomaar eens anders zijn. Of je bent wel pril zwanger. De tijd zal het uitwijzen. Succes met afwachten!

14. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik haal mijn test van gisteren uit de prullenbak en hier zie je een lichte paarse streep. Kan dit een indrooglijntje zijn?

Bijgevoegde bestanden:

15. Abigail114

Abigail114 Actief lid

16 sep 2015
    233
    115
    43
    Ja, dat kan..

16. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik dacht dat indrooglijntjes donker waren van kleur. Kunnen deze dus ook roze/paars zijn?

17. Abigail114

Abigail114 Actief lid

16 sep 2015
    233
    115
    43
    Daar weet ik het fijne niet van. Maar een dag later is sowieso minder betrouwbaar. En het lijkt met name aan het randje verkleurd te zijn.

18. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    We zullen het even afwachten... dat is niet mijn sterkste kant. Meteen een goede oefening ;)

19. Abigail114

Abigail114 Actief lid

16 sep 2015
    233
    115
    43
    Ja, dat is het meest nare aan zwanger willen worden en zijn he? Zie in je handtekening dat je al een tijdje aan het proberen bent...

20. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    We waren na de 1e ronde meteen zwanger en omdat ik toen met vriendinnen tegelijk was en ik erachter kwam op de verjaardag van mijn overleden moeder, dacht ik echt dat het zo had moeten zijn... de klap kwam enorm aan toen bleek dat het hartje niet klopte.. Het heeft me ergens ook onzeker gemaakt.. Ik heb later nog een VMK gehad en nog een missed abortion. Wij gaan trouwen en eindelijk de reis van onze dromen maken naar Hawaii. Daarom hadden we de kinderwens even geparkeerd.

Deel Deze Pagina