spookt het op Mijn dochtertjes kamer??!?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moonshine, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonshine

moonshine Lid

23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    halloo,,,

ik moet even mijn verhaal kwijt,, want we weten het niet echt meer,

sinds afgelopen vrijdag is ons dochtertje van 9 maanden als de doods om op haar kamer te slapen,, Ligt ze in bed rond half 8( normale tijd voor haar) begint ze te schreeuwe en te huilen Kom ik de kamer binnen is ze stil en meestal staat of zit ze dan in haar bedje.

troost er en ga weer weg. en dan begint het opnieuw. nu heb ik 2 keer op haar kamer een vage schim gezien,

Afgelopen nacht was het ergste
    ze ging om 9 uur naar bed, en sliep als een roosje. om 12 uur werd ze schreeuwend wakker en kregen haar niet stil ik had een heel angstig gevoel op haar kamer (heel raar)

ze zwaait ook naar haar kast op haar kamer, dus heb ik haar naar mijn kamer genomen om haar daar in slaap te laten vallen. daar was ze stil en begon ze te zwaaie en te brabbelen naar de muur en raam. er was niks te zien!

toen ze eenmaal sliep heb ik dr terug in bed gelegt. en ben zelf gaan slapen Vanmorgen om 6 uur werd ze wakker voor de fles en toen ik haar uit dr bedje haalde was het ijskoud op haar kamer(terwijl de verwarming hier op 20 staat) en dacht ik iets te zien bij haar kast! schrok er zelf van.

Pff ik kijk er nu al tegenop om haar vanavond weer na bed te brengen

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Nou zeg... gelukkig geen ervaring mee!
    Weet wel van een kennisje die waren verhuisd en sindsdien sliep zoontje echt heel erg slecht, ook overstuur op z'n kamer etc.
    Vanalles geprobeerd en uiteindelijk iemand laten komen die dan kijkt of er inderdaad geesten zitten...
    Bleek toen een meisje te zijn die al lang overleden was en iedere keer hem opzocht om te spelen...
    Na paar sessies was het over en ging het stukken beter!

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Oh, zie nu dat je in Roermond woont..die kennis in Herten.
    Kan, als je wil en dit aan blijft houden, wel eens informeren wie er bij haar geweest is??

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben pas hetzelfde gehad, ook iemand laten komen die de kamer heeft gezuiverd van de negatieve geest.. sindsdien slaapt ze weer goed!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tja, even een nuchtere kijk: Staat de verwarming op de kamer van je kindje ook vol aan?

En: 9 maanden is wel dé periode van verlatingsangst en ook de periode dat ze net gaan dromen.. (Vanaf de 8ste maand officieel, maar ja, dat zijn ook gemiddelde)

Dromen en ontwaken
    Sliep je baby eerst prima, vanaf nu kun je merken dat hij soms heel angstig wakker kan worden. Hij begint te dromen en dat is voor veel kinderen even schrikken.

Even rustig troosten helpt het best, dan slaapt hij zo weer verder. Als het even kan, kun je hem het best in zijn bedje laten liggen en hem over zijn bolletje aaien en zachtjes toespreken. Zo went hij eraan dat hij 's nachts lekker in zijn eigen bedje slaapt en niet tussen papa en mama in.

Dus ikzelf denk dat het allemaal heel gewoon is, even vervelend, en sneu voor je kindje (en oke: ook voor jezelf) maar het gaat naar mijn idee vanzelf over.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    wij hebben zo'n periode ook gehad, indd had het met verlatingsangst te maken. In zn bed leggen was allemaal prima en hij ging altijd lekker slapen maar dan vaak ineens zomaar overstuur wakker worden en huilen huilen huilen. Pas als ik hem uit zn bedje haalde en met hem lekker rustig ging zitten (op zijn kamertje staat een stoel) en met de poot van zn knuffelbeer over zn wang streelde werd hij rustig en viel hij weer in slaap. Dan kon ik hem in zn bed leggen en dan na een paar uur weer hetzelfde... Na een bepaalde periode was het wee rover.

Maar als jij echt denkt dat het wat anders is kun je altijd nog zo iemand langs laten komen... Ikzelf geloof er niet zo in.

xxx

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik geloof er ook niet zo in.
    Ik zou ook denken aan verlatingsangst. Heel normaal rond die leeftijd. Wel vervelend natuurlijk.

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    het lijkt me vrij duidelijk als jij zelf ook het idee hebt dat je iemand hebt gezien op de kamer. als het aanhoudt zou ik wel eens iemand laten komen, maar wel eerst goed uitzoeken wie je laat komen hoor. kindjes staan er op jonge leeftijd heel erg voor open, dus ik kijk er niet van op. mijn zoon praat ook tegen de muur en tegen 1 bepaalde hoek in de woonkamer

9. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een goed iemand zoeken die langs wil komen bij je. beter voor niets langskomen als dat er straks wel iets zit en je denkt dat het verlatingsangst is. Kinderen staan er inderdaad heel erg open voor, dus ook extra beangstigend voor ze.

Goed van je dat je verder kijkt dan de "gebruikelijke dingen" die aan de hand kunnen zijn. Zeker als je zelf ook het gevoel hebt dat er iets is, gewoon je gevoel volgen.

Succes meid!

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja, als je zelf denk dat dit soort dingen echt zijn dan snap ik wel dat je angstige gevoelens krijgt en signalen van je kindje op een bepaalde manier interpreteerd.

Rond 8/9 maanden begint de verlatingsangstfase. Duurde hier bij beiden vrij lang ... maar wel over gegaan.

11. moonshine

moonshine Lid

23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    Ja dat zou fijn zijn, dankje wel!

12. moonshine

moonshine Lid

23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    de verwarming staat helemaal open, vooral met dit koude weer! gevoelt of het tochte maar nee.

ze heeft dit ook gehad toen ze 2 maanden was en toen was er inderdaad iemand aanwezig maar positief nadat die uit haar kamer gehaalt was sliep ze weer gewoon,

Het zal zeker met verlatingsangst te maken hebben, maar alleen met een vleugje geeste er boven op.

Mijn moeder herkent dit namelijk heel erg van vroeger bij mijn zusje en dat begon ook rond de 9 maanden, zij is namelijk heldervoelend en helderziend, alleen wilt ze er niks mee doen! het zit er dus in!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik geloofde er ook niet zo in en dacht in eerste instantie verlatingsangst, toen kwamen tanden, toen kwam ze in het ziekenhuis en inmiddesl waren we 5 maanden verder zonder ook maar één nacht te hebben doorgeslapen.. Iemand gebeld want we dachten aan een waterader maar dat bleken dus geesten te zijn.
    Kamertje gezuiverd en de twee goede zijn wel achter gebleven.

Als ik haar nu op bed leg, vraag ik alle boze geesten weg te gaan omdat dochter lekker wil slapen. En het helpt wel ;)

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier een dametje die ook "spoken" ziet. Sinds een tijd hebben wij een steen onder haar bedje gelegd en nergens meer last van. Steen is een Rozenkwarts en hij moet ongeslepen zijn...misschien helpt t..

15. moonshine

moonshine Lid

23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    ik dacht eerst ook ze zal wel wat ziekkig zijn of last van dr tandjes hebben, maar dan zou ze niet alleen s'avonds na bed huilen.

toen dacht ik misschien te veel prikkelingen gehad op een verjaardag. maar de dagen erna bleef hetzelfde

ze slaapt nu voor de 1ste keer op onze kamer in haar bedje! en wat denken jullie!

ze slaapt zonder gebrul en gehuil!

16. moonshine

moonshine Lid

23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    dankje wel. zal eens gaan informeren;)

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wij hebben het gekocht bij een chinees winkeltje...ik heb trouwens altijd ook een steen bij me. Ze ziet ze overal...;) (een helderziende heeft haar een kristal kindje genoemt...google maar eens)

18. moonshine

moonshine Lid

23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    zo hebben ze mijn dochtertje ook genoemd. wij hebben hier ook zo's chinees winkeltje, zal er morgen eens gaan kijken
    ik heb haar daar toevallig voorheen een steen gekocht wat tegen negatieve energie werkt,

bedankt voor de tips in ieder geval!:)

19. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Naja_Life Index

Dat is het adres waar die kennis gebruik van heeft gemaakt (is haar schoonzusje blijkt nu)... het is een energetisch therapeut!
    Succes ermee!

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Wij hebben hier ook iemand laten komen voor mijn dochtertje. Die heeft er ook heel veel last van. Sinds hij is geweest is het een stuk rustiger al lijkt het weer wat "terug" te komen. Hij had ook al gezegd dat mijn dochtertje er altijd wel last van zal blijven houden, vooral omdat kinderen er open voor staan.

En ik geloof hier zeker wel in aangezien ik er vroeger zelf ook veel last van heb gehad en die man persoonlijke dingen wist te vertellen via de mail doormiddel van een foto van mijn dochter. Had hem nog helemaal niks verteld!!

Zou het zeker in de gaten houden hoor. Mijn dochter is bijna 4 en nog altijd erg bang in het donker voor de "mensen" ze praat er soms ook tegen.

Deel Deze Pagina