Ja ja, ik lees de Mijn Geheim, Intiem, etc.. schaam schaam.. Mijn buurvrouw komt elke week met een paar boekjes en ik moet eerlijk zeggen, het leest gewoon zo lekker weg! IK heb zelf een abo op Quest en Psychologie Magazine, maar soms is dat te zware kost hoor.. Anyway, ik vraag me soms echt af of die verhalen nou echt zijn. Laatst las ik ook weer een verhaal van een puber. Dan denk ik: "die puber heeft toch wel wat beters te doen dan zijn verhaal naar de Mijn Geheim sturen?". Wat denken jullie, zouden die verhalen echt waar zijn?
ja ik lees ze ook wel eens, als ik op een terrasje zit, liggen die daar. maar ik denk eigenlijk dat het onzin is.. het is altijd in dezelfde stijl geschreven, valt dat jou ook op?
Dat vroeg ik me nou ook al af Ik heb een leesmap en daar zit mijn geheim ook bij. Soms denk ik wel eens dat het onzin is, maar je kan ook een brief schrijven naar de schrijver van het verhaal. Ik neem aan dat je toch antwoord krijgt..of zou dat dan ook nep zijn? En die panelverhalen. Je kunt je ook opgeven voor het panel...of zou je toch niet 'doorkomen'? Niemand hier die toevallig voor zo'n blad werkt :
Nou, misschien dat er elke week 1 echt verhaal in zit en de rest allemaal nep is? Mag het eigenlijk niet zeggen, maar wat een suffe grieten zitten er in dat panel he?
Volgens mij zijn die verhalen niet echt, hoor. Een vriendin van mijn zusje is freelance journalist en als ze tijd over heeft doet ze wel eens wat voor een tijdschrift (laat in het midden even welk tijdschrift, ben bang dat ze anders in de problemen kan komen). Zij zegt zelf dat ze soms ook, i.v.m. een deadline, soms bekenden benadert, een paar fotootjes maakt en daar (met toestemming/ medewerking van de bekenden) wat bij schrijft. En meestal is dat voor het grootste deel gewoon uit de duim gezogen.
het maakt me niet uit of die verhalen waar of niet waar zijn. Ik vind ze geweldig! Een paar maanden voordat we op vakantie gingen begon ik al met die boekjes verzamelen. Ik heb er de hele vakantie van genoten! Maar als je je verhaal instuurt dan kan je wel geld ermee verdienen (als je verhaal geplaatst wordt) Hoe willen ze dat doen dan?
Ow, echt waar? Ik kan heel goed verhaaltjes schrijven, denk dat ik dan maar aan de slag ga en ff wat centjes ga beuren!
ja echt waar, ik weet alleen niet zo uit mijn hoofd welk blad dat was. Intiem, anoniem, mijn geheim? Laat je wel even weten als er een verhaal van jou in komt?
Ik vind vaak dat mensen wel in 1keer 8 levens hebben geleefd, als je dat soms zo leest, Ik herinner mij een verhaal: iemand was misbruikt door zowel haar opa als broer, later werd ze verkracht en was ze zwanger van, dit kindje liet ze aborteren, van dit alles was ze zo depri geworden dat ze suicidal werd wat mislukte, werd opgenomen en na jaren knokken had ze haar leven op de rails, vond een man kreeg kindjes en was happy, maar toen ging haar man ervandoor, ik dahct met haar beste vriendin, en nog wat dingen. Toen ik 14 was heeft dit verhaal me echt even geraakt, maar nu denk ik dat vaak alles een beetje is aangedikt. Nee, ik geloof niet alles wat er instaat, maar het leest zo lekker weg idd, zoals in de trein ofzo...
Ik koop ze tegenwoordig niet meer.. Vind ze godsgruwelijk duur.. Dus Pluys als je ze anders toch weggooit? En tuurlijk is t uit de duim gezogen, dat merk je toch meteen? Iedereen kan zo'n verhaal uit de duim zuigen hoor.. Misschien n om er zélf 1 op te richten hihi..
ik lees ook elke week trouw de mijn geheim verder lees ik de anoniem en de intiem en denk ook idd dat het een beetje aangedikt is en vind de vernieuwde versie ook niet zo heel interressant eigenlijk maar het leest zo gruwelijk lekker op bed
Ik heb Mijn Geheim wel eens een aantal keer gelezen, maar ik kreeg er steeds een akelig gevoel bij. Wat een ellende allemaal! Nee, ik lees dan liever iets vrolijks!
ik lees ze ook. volgens mij zijn ze wel echt hoor. Als je aangeeft dat je een verhaal hebt wordt dat geschreven door een journalist,en ja die schrijven vaak op dezelfde manier. Maar idd wel of niet echt. Heerlijk om te lezen !