Wat is het irritantste tv-programma ooit? hier ook de belspellen en de gouden kooi Waar geef jij je laatste tientje aan uit? helaas moet deze verslaafde ook toegeven..... sigaretten Van welke celeb heb jij een handtekening? de veerkampjes (ooit tegengekomen op de kamasutrabeurs) Wat moeten ze nog uitvinden? wereldwijde vrede! Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? stairway to heaven van led zeppelin Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? nergens voor! tenzij je zin heb in een chagerijnige nienke Waar zit Bin Laden? misschien wel bij mij om de hoek Wiens slipje zou je willen zijn? robbie williams
Wat is het irritantste tv-programma ooit? Belspelletjes Waar geef jij je laatste tientje aan uit? Schoenen Van welke celeb heb jij een handtekening? DJ Panic Wat moeten ze nog uitvinden? de ideale man Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? Afscheid van een vriend Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? Een lekker potje... gevolgd door een lekker glas wijn en oh ja, shoppen... ben ik altijd voor te vinden Waar zit Bin Laden? die geniet van een welverdiende vakantie in... New York... let op mijn woorden Wiens slipje zou je willen zijn? Liever van niemand maar als ik moet kiezen... van mijn mannetje (lekker heel de dag dicht bij hem zijn)
Wat is het irritantste tv-programma ooit? Weet ik niet ik heb momenteel geen televisie aansluiting. Bevalt me prima trouwens! Waar geef jij je laatste tientje aan uit? Geen idee is nog nooit voor gekomen Van welke celeb heb jij een handtekening? Van Westlife Wat moeten ze nog uitvinden? Een manier waardoor mensen met een doel aan de macht kunnen komen en geen mensen die zelf de grootste schurken zijn Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? Weet ik even niet Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? Sex Waar zit Bin Laden? In het witte huis handjes te schudden met zijn kamerraad Busch Wiens slipje zou je willen zijn? niemand
Wat is het irritantste tv-programma ooit? belspelletjes! Waar geef jij je laatste tientje aan uit? aan iets voor de aankomende kleine Van welke celeb heb jij een handtekening? sylvia millecam, peter jan rens, imca marina, nederlands volleybalteam Wat moeten ze nog uitvinden? kabinet waar iedereen tevreden mee is Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? iets wat ze zelf mooi vinden, ik hoor het toch niet meer.... Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? als er iets is met mijn familie, voor de rest gewoon lekker laten slapen Waar zit Bin Laden? uuuh... niet hier! Wiens slipje zou je willen zijn? van niemand! bah!
Wat is het irritantste tv-programma ooit? Andre van Duin show Waar geef jij je laatste tientje aan uit? Aan Lieve Van welke celeb heb jij een handtekening? Uhmm geen een Wat moeten ze nog uitvinden? Middel om kanker te genezen Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? Heb geen flauw idee eigenlijk,sta daar nooit bij stil Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? Milka Choko-Swing Waar zit Bin Laden? In Center Parcs Wiens slipje zou je willen zijn? Van niemand! Vind het uitzicht niks en de geur al iemand een scheet laat ook niet haha
Wat is het irritantste tv-programma ooit? - bel spelletjes Waar geef jij je laatste tientje aan uit? - eten voor mijn beestjes Van welke celeb heb jij een handtekening? - Josh Harnett Wat moeten ze nog uitvinden? - oordopjes die wel werken Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? - nog niet bij stil gestaan. Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? - frikandel speciaal Waar zit Bin Laden? - weet jij het? Wiens slipje zou je willen zijn? - van mijn vriend
Wat is het irritantste tv-programma ooit? De Gouden Kooi Waar geef jij je laatste tientje aan uit? Iets lekkers van de Mac Van welke celeb heb jij een handtekening? Ilse DeLange, Stevie Ann, Katie Melua Wat moeten ze nog uitvinden? auto die rijdt op zonne-energie Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? Ilse DeLange, Stevie Ann Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? Nergens voor, maar als er brand is wil ik wel wakker gemaakt worden, of als er iets met me familie is... Waar zit Bin Laden? Onder de grond Wiens slipje zou je willen zijn? Ben Affleck
1: belspellen 2: baby kleding 3: geen 4: angstremmers 5: black metal - industrial muziek 6: kleding kopen 7: och jeetje! onder de grond? 8: niemand anders dan die van m'n vriend
Wat is het irritantste tv-programma ooit? De gouden kooi met stip op no:1 Waar geef jij je laatste tientje aan uit? Een pak voeding voor Isa Van welke celeb heb jij een handtekening? Rick Engelkens, was ik als klein meisje heimelijk verliefd op Wat moeten ze nog uitvinden? De pil voor mannen, dan kunnen ze de vrouwen eens niet de schuld geven als er een ongewenste zwangerschap is. Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? Hotel California van de Eagles maar vind zoveel mooi. Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? Franse friet en een mc Chicken van de Mc Donalds Waar zit Bin Laden? In een hutje op de hei. Wiens slipje zou je willen zijn? oeh lastige maar hij leeft niet meer Elvis, zou wel eens weten of zijn onderbroek door al die heupbewegingen niet tussen zijn bilnaad kroop En in zijn goede jaren was het een lekker ding. Maar van de levenden, Bin Laden dan wist ik waar hij was en kon i goud geld verdienen
Wat is het irritantste tv-programma ooit? De gouden kooi en die belspellen! Waar geef jij je laatste tientje aan uit? Investeren in een dagje sauna Van welke celeb heb jij een handtekening? Van helemaal niemand! Wat moeten ze nog uitvinden? Een geneesmiddel tegen kanker met 100% slagingspercentage Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? Kevin's telescope van The gathering Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? Een potje Paper Mario op de Wii Waar zit Bin Laden? Op een onbewoond eiland met 30 vrouwen Wiens slipje zou je willen zijn? Van niemand! Ieuw!
Wat is het irritantste tv-programma ooit? pleasure iland Waar geef jij je laatste tientje aan uit? m'n gezinnetje Van welke celeb heb jij een handtekening? niemand Wat moeten ze nog uitvinden? gehandicaptenpas voor hoogzwangeren! wat je al niet af moet lopen met die buik en zere bekken Welke muziek moeten ze op je begrafenis draaien? daar kan ik niet over nadenken Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken? hmm...mac Waar zit Bin Laden? Ik hoop ver weg, gevangen en weg te r*tten Wiens slipje zou je willen zijn? haha, uhm jakkie zeg