1. Wat is jouw favoriete parfum? Burberry Britt en Marouschka 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? verkeerde foundation 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Jan Smit 4. Wat is je favoriete band? vroeger de Spice Girls, nu geen favo. 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? In maatje 42 passen 6. Wat is je favoriete film? Moulin Rouge 7. Heb jij een rare tik? nagelbijten 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? paprikachips en chocola 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? niemand zo trots als wij van Jan Smit 10. Van welk merk heb je het meeste producten? huismerk 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? Keetje Tippel 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? spel voor de DS 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? jeans 14. Waar ga je het liefst uit eten? de griek of de chinees 15. Met welke shampoo was je je haar? huismerk
1. Wat is jouw favoriete parfum? Bruno Banani 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Streepje om de lippen heen 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? leonardo 4. Wat is je favoriete band? Kane! 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Persoonlijkheid: Dat ik weer vrolijk word. Uiterlijk: wil graag weer me platte buikje terug,maar na 2 kids is het ver te zoeken 6. Wat is je favoriete film? Crossroad 7. Heb jij een rare tik? Drink chocolade melk altijd met een rietjeals de kids op bed liggen 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? m&s naturel chips lays honingdropjes raketjes ijs 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? matin solfeig 10. Van welk merk heb je het meeste producten? Loreal, Max Factor, 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? the horse of whipser 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? aanmaak limonade voor de kids 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? jurkjes 14. Waar ga je het liefst uit eten? wok 15. Met welke shampoo was je je haar? ligt er aan.
1. Wat is jouw favoriete parfum? J.P Coultier Classic 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Eyeliner echt onder je oog, ipv op je wimperlijn 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Michael Weatherly (Tony Dinozzo uit NCIS) 4. Wat is je favoriete band? de 3js 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Persoonlijkheid: Iets meer geduld hebben Uiterlijk: Flink gewicht kwijtraken zodat ik in maat 40/42 kan 6. Wat is je favoriete film? Dirty Dancing 7. Heb jij een rare tik? Vind boterhammen met pindakaas EN Jam erg lekker.. 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Chocolade popcorn 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? geen lievelingsliedje op het moment 10. Van welk merk heb je het meeste producten? Nivea, Dove, Zwitsal, Therme 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? Step Up 3D 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? Nieuwe laarzen voor mezelf en Nike Air MAx voor mijn zoontje 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? Jeans 14. Waar ga je het liefst uit eten? Pizzeria 15. Met welke shampoo was je je haar? Syoss
1. Wat is jouw favoriete parfum? Noa 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Zo lekker fout bruin zwarte piet gezicht 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Hugh Laurie (House MD) 4. Wat is je favoriete band? Depeche Mode 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Persoonlijkheid: Meer voor mezelf opkomen Uiterlijk: paar kilootjes minder en wat langer. 6. Wat is je favoriete film? La vita e Bella. 7. Heb jij een rare tik? aan mijn kop krabben als ik moe wordt.. 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Lions! 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? Adele - Rolling in the deep 10. Van welk merk heb je het meeste producten? uhm.. denk loreal 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? New kids turbo.. (schaam schaam) 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? Een roze tent voor Eefje bij de action. 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? Tuniekjes 14. Waar ga je het liefst uit eten? Ergens waar veel vlees te halen valt 15. Met welke shampoo was je je haar? Head & shouders.. en ben al twee jaar roos vrij
1. Wat is jouw favoriete parfum? Christina-Christina Aguilera True Star-Tommy Hilfiger Flowers by Kenzo 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Verkeerde foundation, mascaraklonters, té veel make up. 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Ik ga mee met Zac Efron TS! Vind ik zooooo'n lekker ding. En nog een jonkie (van Gossip Girl); Chase Crawford! 4. Wat is je favoriete band? Band? Euh...Clouseau! 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Ik zou voor m'n vriend ietsje minder 'vijandig' willen zijn en naar de buitenwereld toe ietsje assertiever. En ik wil groter zijn en stevigere tieten. 6. Wat is je favoriete film? LOTR 7. Heb jij een rare tik? Zie topic 'Heb jij iets wat je raar vind aan jezelf?' 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Paprikachips, B&J ijsjes, Leo's(en eigenlijk liefst die van de Aldi), kersensnoepjes. 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? Ik vergeet de artiest altijd, maar het refrein van het liedje gaat ongeveer zo: 'When I see your face, there's not a thing that I would change, 'cause you're amazing, just the way you are.' 10. Van welk merk heb je het meeste producten? Bref en Essence. 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? Burn after reading 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? Sigaretten 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? Rokjes en jurkjes! Jeansbroek of legging met tuniekje is ook leuk. 14. Waar ga je het liefst uit eten? Als het maar lekker en veel is. 15. Met welke shampoo was je je haar? Head & Shoulders en tussendoor Clarol Herbal Essences of Dove.
1. Wat is jouw favoriete parfum? Bruno Banani,Dolce&gabanna light blue en Naomi Campbell-Cat deluxe @night 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Het foundation masker dat ophoud waar je nek begint. 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Poeh...Heb je ff Jensen Ackles,Shemar Moore,Jared Leto en nog wel wat, maar deze zijn toch favoriet. 4. Wat is je favoriete band? Poeh heb niet echt favoriet. Pink is erg goed, Bruno Mars, Jason Mraz,Rihanna 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Persoonlijkheid: chaotische gedrag,wil nogal eens mn zin doordrijven. Uiterlijk: Van mn pukkels wil ik wel af! Ben geen puber meer dus jeugdpuistjes kan ik het niet meer noemen 6. Wat is je favoriete film? The mists of Avalon,Nightmare on Elmstreet(de oude),Step up, Saw1, 7. Heb jij een rare tik? Pff euhm...Doe het liefst alles een even aantal keer. 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Dummies Chips met festival dip Ferrero Rocher 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? Bruno Mars - Grenade. 10. Van welk merk heb je het meeste producten? Luminelle van Yves Rocher - Da huismerk - Cif 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? Sisterhood of the traveling pants 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? lipglos,tampons en een kindersurprise 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? Jeans. 14. Waar ga je het liefst uit eten? Onbeperkt spareribs eten 15. Met welke shampoo was je je haar? Head&Shoulders
1. Wat is jouw favoriete parfum? Tommy girl en die vierkante van versace (met eem muntje in midden) 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Hele rare kleur oogschaduw en hele uitgesmeerde en uitgelopen oogschaduw! 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? al sla je me dood! 4. Wat is je favoriete band? band? nou niet een speciale band, het varieert! vind gerard joling wel leuk maar ook wel r&b. 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen???? Persoonlijkheid: Minder netjes naja georganiseerd daarin 6. Wat is je favoriete film? veel wel! echt te veel 7. Heb jij een rare tik? nou raar? plukken aan mijn winpers (mascara eraf halen) en nagelbijten! 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? meestal koekjes en nootjes 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? black eyed peas, dirty bit 10. Van welk merk heb je het meeste producten? max factor/hema 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? saw 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? zumbales 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? jurkje/legging 14. Waar ga je het liefst uit eten? wokken!!!! 15. Met welke shampoo was je je haar? van alles als het maar een goede anti klit is!
1. Wat is jouw favoriete parfum? Ik hou van afwisseling. 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Van die geharste wenkbrauwen en dan zo'n lijntje tekenen, brrr! 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Simon Baker 4. Wat is je favoriete band? Heb ik niet specifiek. 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Ik zou graag slank willen zijn. Mooier haar. Geen striae meer! 6. Wat is je favoriete film? Heel veel verschillende films. 7. Heb jij een rare tik? Niet echt geloof ik. 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Chocola en zure matjes. (Niet bij elkaar.) 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? Adele - Rolling in the deep 10. Van welk merk heb je het meeste producten? Zwitsal, voor de kleine. 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? Gisteren nog The Sound of Music, haha! 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? Toegangskaartjes voor het zwembad. 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje <-- huh??, jeans, rok, )? Pyjama Overdag een jurkje of tuniek. 14. Waar ga je het liefst uit eten? Mexicaan: spareribs!! 15. Met welke shampoo was je je haar? Guhl, Lush en ik heb nu voor het eerst shampoo van Syoss, maar nog niet gebruikt dus ik ben benieuwd.
1. Wat is jouw favoriete parfum? Bruno Banani en Calvin Klein 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Bleke huid en superfelle make-up 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Michael Weatherly (Tony uit NCIS) Ik ben het met Ingrid77 eens! Yammie! 4. Wat is je favoriete band? Vroeger NKOTB, nu geen echte favoriet... 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Persoonlijkheid: minder kattig (soms dan) Uiterlijk: niet zo'n dikke kont en dikke bovenbenen 6. Wat is je favoriete film? White chicks en Porky's 7. Heb jij een rare tik? Wiebelen met de voeten 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Paprikachips Milkachocolade Banaantjes Hertog ijs Mascarpone 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? Geen echte favoriet, vind heel veel muziek leuk 10. Van welk merk heb je het meeste producten? Max Factor, Ariel, Rexona 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? Saw 3D/Saw 7 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? Brood 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? Mijn zwarte jeans 14. Waar ga je het liefst uit eten? In het ribhouse (spareribs) 15. Met welke shampoo was je je haar? Fructis Fresh
1. Wat is jouw favoriete parfum? Poeme van Lancome 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Ipv lipstick een camourflagestick gebruiken en dan ook nog eens zo'n zwarte lijn eromheen! 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Jake van de Bachelor 4. Wat is je favoriete band? Heb ik niet 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Mijn blubberbuik haha 6. Wat is je favoriete film? Saw 7. Heb jij een rare tik? Ik trek een heel vreemd gezicht als ik me concentreer haha 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Chocolade 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? Niemand zo trots als wij-Jan Smit 10. Van welk merk heb je het meeste producten? Make-up studio 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? This is it 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? Eten (boodschappen gedaan) 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? Rokje met legging 14. Waar ga je het liefst uit eten? Sushi 15. Met welke shampoo was je je haar? Herbal
1. Wat is jouw favoriete parfum? Eentje waarvan ik de naam niet meer weet of eentje die komt uit Grasse. 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Van die dikke zwarte lijnen onder de ogen ( denk aan Taylor Momsen ) of make up die niet past bij diegene. 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? John Cusack 4. Wat is je favoriete band? Creedence Clearwater Revival, The Beatles, Cream, Dire Straits, Derrek and the Dominos, Bob Marley and the Wailers, Zero 7, The Small Faces, UB40, John Mayall and the Bluesbreakers enz. enz. 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Weer maatje 40 hebben 6. Wat is je favoriete film? Pride and Prejudice 2005 7. Heb jij een rare tik? Ik wiebel altijd met mijn benen en voeten 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Zoute popcorn en bonbons met pure chocola 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? I put a spell on you van Creedence Clearwater Revival 10. Van welk merk heb je het meeste producten? AH huismerk 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? Great expectations met Ethan hawke 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? Shag 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? Een nette broek met een leuke trui 14. Waar ga je het liefst uit eten? Maakt me niet zoveel uit, maar het meeste ga ik naar een Frans georienteerd restaurant en ook wel naar sterren restaurants. Ik voel me werkelijk overal thuis. 15. Met welke shampoo was je je haar? 2 in 1 shampoo van AH huismerk
1. Wat is jouw favoriete parfum? DKNY, be delicious 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Teveel make up 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Justin Timberlake 4. Wat is je favoriete band? hihi, vroeger backstreet boys. nu niet echt 1 specifike meer. 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Uiterlijk: slanker Innerlijk: wat meer voor mezelf opkomen 6. Wat is je favoriete film? save the last dance 7. Heb jij een rare tik? niet dat ik weet 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? chocolate chips cookies 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? Grenade-bruno mars/ the time-bep 10. Van welk merk heb je het meeste producten? euroshopper 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? twiliht new moon 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? bikini voor me dochter 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? jeans 14. Waar ga je het liefst uit eten? ik eet alles. 15. Met welke shampoo was je je haar? herbal essences
1. Wat is jouw favoriete parfum? Tommy H of Kenzo 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? getekende wenkbrauwen!!! 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Kevin Richardson of Orlando Bloom 4. Wat is je favoriete band? Backstreet Boys, Withtin Temptation, Evanescence, 3j's, en nog heel vele meer!!! 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Persoonlijkheid: wat minder laks zijn, dingen op het laatste moment doen Uiterlijk: wat minder zwaar zijn 6. Wat is je favoriete film? the Goonies!!! Al zoooo vaak gezien, maar hij blijft zo leuk! Heb nog veel meer favo films hoor! 7. Heb jij een rare tik? Wel een irritante, wiebelen! 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Wasabizoutjes en witte chocolade crunch! 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? If you don't know me by now, van Ben Saunders!!! 10. Van welk merk heb je het meeste producten? Nivea, Dove, Andrelon en Therme 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? Deep Impact 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? WII fit plus, tja... 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? jeans, shirt, laarzen! 14. Waar ga je het liefst uit eten? de Boekanier, Zaandam 15. Met welke shampoo was je je haar? Andrelon
1. Wat is jouw favoriete parfum? Noa - Carcharel en Sun - Jill Sander 2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat? Getekende wenkbrauwen d.m.v. permanente make-up!!! 3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden? Hayden Christensen 4. Wat is je favoriete band? Ben geen fan van een band, maar Caro Emmerald is goed! 5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen? Persoonlijkheid: Minder flap-uiterig zijn! Uiterlijk: mag wat slanker! 6. Wat is je favoriete film? The Green Mile 7. Heb jij een rare tik? te vaak mijn handen wassen, dingen recht willen leggen etc etc 8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes, ) ? Lay's paprika chips! 9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment? Martin Solveig - Hello 10. Van welk merk heb je het meeste producten? Zwitsal, Dove, Andrélon en Nivea 11. Welke film heb je voor het laatst gezien? My soul to keep (rukfilm) 12. Wat heb je voor het laatst gekocht? Boodschappen 13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok, )? legging, laarzen en tuniek/jurkje 14. Waar ga je het liefst uit eten? Joris in Nunspeet of de Kromsteart in Nunspeet' 15. Met welke shampoo was je je haar? Andrélon of Syoss