1.Wat zou je nooit meer overdoen? Roken 2. Zou je liever twee keer zo slim zijn of twee keer zo mooi? Twee keer zo mooi 3. Wat gebeurde er de laatste keer toen je moest huilen? Begravenis 4. Wat gebeurde er de laatste keer dat je echt heel hard moest lachen? Tijdens een bordspel met kerst 5. Wat gebeurde er in jouw leven toen je het meest zenuwachtig was? Toen ik naar mijn vriendje (nu man) terug vloog en hem 2 maanden niet had gezien 6. Waar zouden je ouders zich het meest over verbazen als ze dat over jou te weten zouden komen? Denk dat ze alles wel weten 7. Wat is jouw slechtste gewoonte? Gemakzuchtig 8. Wat voor een superpower zou jij voor één dag willen hebben? Wat het eerste in mij opkwam was gedachten kunnen Lezen maar bedacht mij toen dat mijn eigen gedachten soms al niet te volgen zijn.. Ik zou wel graag de tijd stil willen manipuleren,, reizen door verleden en heden 9. Waar zou jij leven als je overal op de wereld zou kunnen leven? Locatie is niet belangrijk voor mij, als ik maar met mijn geliefde ben 10. Waar irriteer jij je het meeste aan bij anderen? Schijnheiligheid 11. Wie kent jou het beste? Mijn man 12. Wat zou jij het liefste willen krijgen? (Iets materialistisch) Een vliegtuig 13. Wat was de laatste film die je hebt gekeken en wat vond je er van? Geen idee 14. Wat is tot nu toe jouw lievelingsleeftijd en waarom? Ik vond 25 mooi, geen zorgen en verplichtingen, 32 vind ik ook heel mooi, moeder worden en een leeftijd dat je het leven meer 'begrijpt' 15. Als je terug in de tijd zou gaan, wat zou je dan jezelf voor advies meegeven? Dat de weg die je bewandeld vol met obstakels ligt, als dat niet zo is leidt het nergens toe 16. Waar zou jij het meeste spijt van krijgen als je dat nooit zou kunnen ervaren? Ultiem geluk 17. Als je zou weten dat je over één week dood gaat, wat zou je dan nog willen doen? Tijd doorbrengen met mijn man/ ouders 18. Wat is het eerste dat je zou doen als je de loterij zou winnen? Op vakantie met mijn man en bespreken wat te doen 19. Als de aarde nog maar één specerij zou hebben, welke zou jij dan uitkiezen? Zout 20. Geloof jij in karma? Ja 21. Ben je bijgelovig? Nee 22. Wat is het engste dat je ooit hebt meegemaakt? Van het dak gevallen 23. Wat is het beste cadeautje dat je ooit hebt gehad? (Iets materialistisch) trouwring van oma, zij had het gegeven aan mijn tante voor haar dood en mijn tante gaf het aan mij op haar sterfbed
1. Wat zou je nooit meer overdoen? * Mn studie dierverzorging. Ik had een totaal andere keuze moeten maken jaren geleden. 2. Zou je liever twee keer zo slim zijn of twee keer zo mooi? * Twee keer zo slim. 3. Wat gebeurde er de laatste keer toen je moest huilen? * Ik had mn man gevraagd om mn kerstdorp dozen te pakken, en hij vroeg 'en waar moet ik die vandaan halen?' Janken jongens.. janken.. 4. Wat gebeurde er de laatste keer dat je echt heel hard moest lachen? * Ook om mn man, hij stond eergisteren op, en zn linkerbeen sliep. Hij viel head first voorover op de bank, ik kon een schone broek aan doen 5. Wat gebeurde er in jouw leven toen je het meest zenuwachtig was? * Ik denk mn laatste examen. De eerste keer zakte ik voor dat examen, voor het eerst in mn leven gezakt.. Dus enorm gespannen de volgende keer.. wauw, gelukkig wel gehaald 6. Waar zouden je ouders zich het meest over verbazen als ze dat over jou te weten zouden komen? 7. Wat is jouw slechtste gewoonte? * ik heb bizar weinig geduld.. 8. Wat voor een superpower zou jij voor één dag willen hebben? * onzichtbaar zijn 9. Waar zou jij leven als je overal op de wereld zou kunnen leven? * Ergens waar het niet te warm is.. 10. Waar irriteer jij je het meeste aan bij anderen? * domheid.. 11. Wie kent jou het beste? * mijn man, op mezelf na dan. 12. Wat zou jij het liefste willen krijgen? (Iets materialistisch) * Een volvo C30. 13. Wat was de laatste film die je hebt gekeken en wat vond je er van? * The choice van Nicolas Sparks, onwijs mooi! 14. Wat is tot nu toe jouw lievelingsleeftijd en waarom? * Geen idee.. Ik denk de leeftijd nu, 26. Ik mag alles en moet vooral een boel, maar geniet er wel van. 15. Als je terug in de tijd zou gaan, wat zou je dan jezelf voor advies meegeven? * Geef niet op 16. Waar zou jij het meeste spijt van krijgen als je dat nooit zou kunnen ervaren? * Moeder worden.. 17. Als je zou weten dat je over één week dood gaat, wat zou je dan nog willen doen? * Mn zoon leren kennen 18. Wat is het eerste dat je zou doen als je de loterij zou winnen? * Eerst mn man kussen en dan mn beste vriendin bellen denk ik.. 19. Als de aarde nog maar één specerij zou hebben, welke zou jij dan uitkiezen? * Gerookte paprika 20. Geloof jij in karma? * Absoluut 21. Ben je bijgelovig? * Ja best wel 23. Wat is het beste cadeautje dat je ooit hebt gehad? (Iets materialistisch) * mn dubbary laarzen
1. Wat zou je nooit meer overdoen? Mijn eerste 2 opleidingen 2. Zou je liever twee keer zo slim zijn of twee keer zo mooi? 2x zo slim 3. Wat gebeurde er de laatste keer toen je moest huilen? Dat was volgens mij toen ik in het ziekenhuis moest blijven voor wat onderzoeken en mijn man naar huis ging met de oudste. Ik was toen net bevallen van de jongste en zat vol met hormonen. Ik wilde niet dat hij weg ging, maar onze oudste moest echt naar bed. 4. Wat gebeurde er de laatste keer dat je echt heel hard moest lachen? Dat zal vast zijn geweest toen mijn dochter weer iets aparts deed. 5. Wat gebeurde er in jouw leven toen je het meest zenuwachtig was? Toen ik verstandskiezen moest trekken 6. Waar zouden je ouders zich het meest over verbazen als ze dat over jou te weten zouden komen? Dat ik op mijn 12e bosjes in de brand heb gestoken met een vriendinnetje (maar volgens mij weet mijn moeder dit wel). 7. Wat is jouw slechtste gewoonte? Knarsetanden 8. Wat voor een superpower zou jij voor één dag willen hebben? Onzichtbaar zijn 9. Waar zou jij leven als je overal op de wereld zou kunnen leven? Amerika 10. Waar irriteer jij je het meeste aan bij anderen? Achterbaks gedrag. Lief doen, maar achter je rug om over je roddelen. 11. Wie kent jou het beste? Mijn moeder en mijn man 12. Wat zou jij het liefste willen krijgen? (Iets materialistisch) Een BMW 1 serie 13. Wat was de laatste film die je hebt gekeken en wat vond je er van? Home Alone 4, wel een grappige film. 14. Wat is tot nu toe jouw lievelingsleeftijd en waarom? 27, toen leerde ik mijn man kennen. 15. Als je terug in de tijd zou gaan, wat zou je dan jezelf voor advies meegeven? Meer voor mezelf op komen en van me af bijten 16. Waar zou jij het meeste spijt van krijgen als je dat nooit zou kunnen ervaren? Kinderen krijgen 17. Als je zou weten dat je over één week dood gaat, wat zou je dan nog willen doen? Op vakantie met mijn gezin 18. Wat is het eerste dat je zou doen als je de loterij zou winnen? Vakantie naar Florida 19. Als de aarde nog maar één specerij zou hebben, welke zou jij dan uitkiezen? Kaneel 20. Geloof jij in karma? Ja 21. Ben je bijgelovig? Een beetje 22. Wat is het engste dat je ooit hebt meegemaakt? Toen ik 10 was en mijn zus 16, heeft mijn zus mijn oma dood gevonden in de stoel. Wij waren alleen thuis en ik geloofde haar niet. Dus moest ik zelf maar gaan kijken. En toen ik 9 was heb ik mijn moeder betrapt op zelfverwonding. Ik heb toen haar armen uit elkaar getrokken en heb mijn vader geroepen. 23. Wat is het beste cadeautje dat je ooit hebt gehad? (Iets materialistisch) Een Zeeuwse pop die mijn oma al 50 jaar had, die heb ik gekregen toen ze gestorven is. De pop staat nu (20 jaar later) nog steeds op de slaapkamer.
1. Wat zou je nooit meer overdoen? Verhuizen naar Amsterdam, bepaalde gevaarlijke dingen (nu ik kinderen heb) en verder kan ik niets bedenken 2. Zou je liever twee keer zo slim zijn of twee keer zo mooi? Ik zou niet slimmer willen zijn, dat gaat op den duur in de weg staan. Dus dan maar 2x zo mooi (kan dat überhaupt?) 3. Wat gebeurde er de laatste keer toen je moest huilen? Met Kerst heb ik heel wat afgehuild. Zo vreselijk dankbaar dat mijn man er nog is. 4. Wat gebeurde er de laatste keer dat je echt heel hard moest lachen? Vanmorgen om de praatjes van mijn dochter 5. Wat gebeurde er in jouw leven toen je het meest zenuwachtig was? Ik denk de zwangerschapstests, vooral toen ik achter kwam dat ik al 23weken was bij de jongste. En alles rondom het ziekenhuis van afgelopen jaar, zenuwslopend. 6. Waar zouden je ouders zich het meest over verbazen als ze dat over jou te weten zouden komen? Bepaalde soorten drugs (veel weten ze wel) en over mijn seksleven 7. Wat is jouw slechtste gewoonte? Nagelbijten, harde/directe opmerkingen eruit flappen, vloeken 8. Wat voor een superpower zou jij voor één dag willen hebben? Moeilijk. Een soort stof willen hebben die ik over mensen uit kan strooien om hen zo wat gezondheid en geluk te wensen. 9. Waar zou jij leven als je overal op de wereld zou kunnen leven? Er gaat niets boven Nederland voor mij! 10. Waar irriteer jij je het meeste aan bij anderen? Bekrompenheid, vooroordelen, het niet tolerant zijn naar anderen 11. Wie kent jou het beste? Mijn man en mijn vrienden 12. Wat zou jij het liefste willen krijgen? (Iets materialistisch) Een prachtig vrijstaand huis met 5 slaapkamers en eigen tuin in het centrum 13. Wat was de laatste film die je hebt gekeken en wat vond je er van? Home Alone, nogal standaard deze tijd van het jaar 14. Wat is tot nu toe jouw lievelingsleeftijd en waarom? Ik kan niet kiezen. Elke fase heeft zijn charme en mindere kanten. Ik heb genoeg ellende meegemaakt, maar in die periodes gebeurden er ook altijd mooie dingen. Ik denk de fase van 24 tot een jaar of 30/31. Net klaar met hogeschool, waar ik de tijd letterlijk uit heb gezeten. Depressie overwonnen. Samen gaan wonen en een heerlijke onbezorgde tijd met mijn vriend en veel leuke en mooie dingen meegemaakt. Oh en heerlijk ongegeneerd geld uitgeven aan feestjes, festivals, terrasjes etc. 15. Als je terug in de tijd zou gaan, wat zou je dan jezelf voor advies meegeven? Zo cliché, maar Pluk De Dag! 16. Waar zou jij het meeste spijt van krijgen als je dat nooit zou kunnen ervaren? Kinderen krijgen, mooiste wat me is overkomen 17. Als je zou weten dat je over één week dood gaat, wat zou je dan nog willen doen? Pffff kutvraag. Hier is het veel over gegaan afgelopen maanden. Heel veel praten, lachen en knuffelen met mijn dierbaren. 18. Wat is het eerste dat je zou doen als je de loterij zou winnen? Dat huis kopen waar ik het over had en de rest weggeven aan goede doelen 19. Als de aarde nog maar één specerij zou hebben, welke zou jij dan uitkiezen? Peper 20. Geloof jij in karma? Ja 21. Ben je bijgelovig? Een klein beetje 22. Wat is het engste dat je ooit hebt meegemaakt? De kanker bij mijn vriend en alle shit daaromheen 23. Wat is het beste cadeautje dat je ooit hebt gehad? (Iets materialistisch) Reisje naar Barcelona (ik krijg zelden materialistische cadeaus)
1. Wat zou je nooit meer overdoen? Mijn schooltijd 2. Zou je liever twee keer zo slim zijn of twee keer zo mooi? Toch 2 keer zo slim 3. Wat gebeurde er de laatste keer toen je moest huilen? Toen besefte ik dat ik mijn familie niet kan veranderen. En dat ik een persoon überhaupt niet kan veranderen. En dat ik mijzelf toch wegcijfer voor mijn dochters op een bepaald gebied. Maar dat ik dat toch de juiste keuze vind 4. Wat gebeurde er de laatste keer dat je echt heel hard moest lachen? Toen maakte mijn man een grap, hilarisch 5. Wat gebeurde er in jouw leven toen je het meest zenuwachtig was? Toen ging ik naar school 6. Waar zouden je ouders zich het meest over verbazen als ze dat over jou te weten zouden komen? Dat ik eigenlijk best een rustig persoon ben, thuis 7. Wat is jouw slechtste gewoonte? Een survivalpakket aan troep in mijn tas verzamelen. Elke nieuwe tas is het weer raak. Verder niet echt iets... 8. Wat voor een superpower zou jij voor één dag willen hebben? Onzichtbaar zijn 9. Waar zou jij leven als je overal op de wereld zou kunnen leven? Afwisselend hier en in een warmer klimaat, bijvoorbeeld Griekenland 10. Waar irriteer jij je het meeste aan bij anderen? Mensen die niet luisteren maar wachten tot je klaar bent met praten om vervolgens zelf hun verhaal te kunnen doen. Geen echt gesprek dus 11. Wie kent jou het beste? Mijn man 12. Wat zou jij het liefste willen krijgen? (Iets materialistisch) Een vrijstaande boerderij 13. Wat was de laatste film die je hebt gekeken en wat vond je er van? Newyears Eve. Erg leuk 14. Wat is tot nu toe jouw lievelingsleeftijd en waarom? 25, mijn man en ik kwamen net samen 15. Als je terug in de tijd zou gaan, wat zou je dan jezelf voor advies meegeven? Wees niet zo hard voor jezelf. Je kan er niks aan doen 16. Waar zou jij het meeste spijt van krijgen als je dat nooit zou kunnen ervaren? Mijn kinderen oprecht gelukkig zien op volwassen leeftijd 17. Als je zou weten dat je over één week dood gaat, wat zou je dan nog willen doen? Onze huwelijksreis doen met onze kinderen 18. Wat is het eerste dat je zou doen als je de loterij zou winnen? Juichen en goed gaan nadenken 19. Als de aarde nog maar één specerij zou hebben, welke zou jij dan uitkiezen? Peterselie 20. Geloof jij in karma? Ik vind het geweldig maar ik geloof er niet in 21. Ben je bijgelovig? Nee 22. Wat is het engste dat je ooit hebt meegemaakt? Te veel om zo op te noemen 23. Wat is het beste cadeautje dat je ooit hebt gehad? (Iets materialistisch) Verlovingsring
1. Wat zou je nooit meer overdoen? Mijn relatie met mijn ex. 2. Zou je liever twee keer zo slim zijn of twee keer zo mooi? Zo mooi 3. Wat gebeurde er de laatste keer toen je moest huilen? Ruzie met mijn man. 4. Wat gebeurde er de laatste keer dat je echt heel hard moest lachen? Mijn dochter die per ongeluk een levende kreeft had meegenomen van het strand. 5. Wat gebeurde er in jouw leven toen je het meest zenuwachtig was? Zwangerschap jongste/pre-eclampsie 6. Waar zouden je ouders zich het meest over verbazen als ze dat over jou te weten zouden komen? Uhm.. drugsgebruik 7. Wat is jouw slechtste gewoonte? Slechte huisvrouw 8. Wat voor een superpower zou jij voor één dag willen hebben? Onzichtbaar 9. Waar zou jij leven als je overal op de wereld zou kunnen leven? Alaska 10. Waar irriteer jij je het meeste aan bij anderen? Betweterigheid 11. Wie kent jou het beste? Mijn man 12. Wat zou jij het liefste willen krijgen? (Iets materialistisch) Bakoven voor sublimatie 13. Wat was de laatste film die je hebt gekeken en wat vond je er van? Vanavond gaan we naar rogue one 14. Wat is tot nu toe jouw lievelingsleeftijd en waarom? Geen flauw idee 15. Als je terug in de tijd zou gaan, wat zou je dan jezelf voor advies meegeven? Geen relatie met mijn ex aangaan 16. Waar zou jij het meeste spijt van krijgen als je dat nooit zou kunnen ervaren? Mijn dochters zien opgroeien 17. Als je zou weten dat je over één week dood gaat, wat zou je dan nog willen doen? Alles voor mijn dochters regelen 18. Wat is het eerste dat je zou doen als je de loterij zou winnen? Gillen 19. Als de aarde nog maar één specerij zou hebben, welke zou jij dan uitkiezen? Zout 20. Geloof jij in karma? Ja 21. Ben je bijgelovig? Ja 22. Wat is het engste dat je ooit hebt meegemaakt? Aanranding 23. Wat is het beste cadeautje dat je ooit hebt gehad? (Iets materialistisch) Silhouette cameo
1. Wat zou je nooit meer overdoen? -wandeling in een of andere grot met hele smalle paadjes 2. Zou je liever twee keer zo slim zijn of twee keer zo mooi? -2xzo mooi 3. Wat gebeurde er de laatste keer toen je moest huilen? - overlijden van mijn papa 4. Wat gebeurde er de laatste keer dat je echt heel hard moest lachen? -30 seconds spelen 5. Wat gebeurde er in jouw leven toen je het meest zenuwachtig was? - zwangerschapstest 6. Waar zouden je ouders zich het meest over verbazen als ze dat over jou te weten zouden komen? -dat ik niet zo sterk ben als iedereen denkt 7. Wat is jouw slechtste gewoonte? -chips eten 8. Wat voor een superpower zou jij voor één dag willen hebben? -mensen terug halen uit de dood 9. Waar zou jij leven als je overal op de wereld zou kunnen leven? -gewoon hier 10. Waar irriteer jij je het meeste aan bij anderen? -niet luisteren 11. Wie kent jou het beste? -mijn mama 12. Wat zou jij het liefste willen krijgen? (Iets materialistisch) -een nieuwe badkamer 13. Wat was de laatste film die je hebt gekeken en wat vond je er van? -sinterklaasfilm,... tja 14. Wat is tot nu toe jouw lievelingsleeftijd en waarom? -toen werd ik mama 15. Als je terug in de tijd zou gaan, wat zou je dan jezelf voor advies meegeven? -vertrouw op je gevoel 16. Waar zou jij het meeste spijt van krijgen als je dat nooit zou kunnen ervaren? - geen idee 17. Als je zou weten dat je over één week dood gaat, wat zou je dan nog willen doen? -me omringen met alle mensen waar ik van hou 18. Wat is het eerste dat je zou doen als je de loterij zou winnen? -mijn man bellen 19. Als de aarde nog maar één specerij zou hebben, welke zou jij dan uitkiezen? -kaneel 20. Geloof jij in karma? -nee 21. Ben je bijgelovig? -soms 22. Wat is het engste dat je ooit hebt meegemaakt? -het overlijden van ons zoontje 23. Wat is het beste cadeautje dat je ooit hebt gehad? (Iets materialistisch) -hanger voor de as van ons zoontje
1. Wat zou je nooit meer overdoen? Geen idee... 2. Zou je liever twee keer zo slim zijn of twee keer zo mooi? Doe maar 2 keer zo mooi. Ik vind mezelf slim zat en over mijn uiterlijk ben ik niet tevreden. 3. Wat gebeurde er de laatste keer toen je moest huilen? Net, mijn telefoon viel uit en start niet meer op, volgens internet een bekend probleem met deze telefoons en opsturen voor herstel en reparatie is de enige optie. Dag dag filmpjes en foto's van mijn kind 4. Wat gebeurde er de laatste keer dat je echt heel hard moest lachen? Woensdag in de metro samen met mijn zusje, zegt ze ineens halverwege de rit: "Shit, ik heb mijn gordel nog niet om!" 5. Wat gebeurde er in jouw leven toen je het meest zenuwachtig was? Toen ik voor mijn eindexamen muziek in 6 vwo moest zingen voor een heleboel ouders en leerlingen én alle leraren van de school. 6. Waar zouden je ouders zich het meest over verbazen als ze dat over jou te weten zouden komen? Geen idee... 7. Wat is jouw slechtste gewoonte? Vloeken als ik boos ben... 8. Wat voor een superpower zou jij voor één dag willen hebben? Ik zou wel eens onzichtbaar willen zijn. 9. Waar zou jij leven als je overal op de wereld zou kunnen leven? Ergens in de bush bush van Zuid-Amerika of zo. Lijkt me heerlijk, een leven zonder stress. Niets moeten. Niet elke dag naar je werk, geen belastingen, tig verzekeringen, elke maand je moeten afvragen of je wel rond gaat komen. 10. Waar irriteer jij je het meeste aan bij anderen? Als ze langzaam voor mijn voeten lopen op straat of in de winkel. En als ze niet kijken waar ze lopen en bijna tegen me aan botsen. Of voetgangers die denken dat ze niet uit hoeven te kijken als ze het fietspad oversteken. 11. Wie kent jou het beste? Mijn zusje. 12. Wat zou jij het liefste willen krijgen? (Iets materialistisch) Een auto. En graag een rijbewijs erbij. 13. Wat was de laatste film die je hebt gekeken en wat vond je er van? Poeh, geen idee. Ik kijk bijna nooit films, denk dat de laatste zeker wel 2 jaar geleden was en welke dat was weet ik echt niet meer... 14. Wat is tot nu toe jouw lievelingsleeftijd en waarom? Geen flauw idee... 15. Als je terug in de tijd zou gaan, wat zou je dan jezelf voor advies meegeven? Ook geen idee. 16. Waar zou jij het meeste spijt van krijgen als je dat nooit zou kunnen ervaren? Tja, hier ook al geen idee... 17. Als je zou weten dat je over één week dood gaat, wat zou je dan nog willen doen? Iedereen opzoeken die ik al te lang niet heb gezien, beginnend bij mijn opa's en oma's. 18. Wat is het eerste dat je zou doen als je de loterij zou winnen? Een huis kopen. 19. Als de aarde nog maar één specerij zou hebben, welke zou jij dan uitkiezen? Pff geen idee. 20. Geloof jij in karma? Nee 21. Ben je bijgelovig? Nee 22. Wat is het engste dat je ooit hebt meegemaakt? In een tentje bovenop een heuvel onder een grote boom slapen en dan midden in de nacht een enorme onweersbui recht boven ons. Ik was 13. Zelfs mijn vader was bang en dat zegt heel veel want die is nooit ergens bang voor. 23. Wat is het beste cadeautje dat je ooit hebt gehad? (Iets materialistisch) Geen idee... Sorry, heb heel vaak geen idee.