Ha deze weet ik! Al dateert mijn kennis wel van ongeveer 10 jaar geleden. Ik werkte toen bij een postorderbedrijf en je hebt er inderdaad een afdeling Retouren waar alles binnenkomt, wordt bekeken, opnieuw wordt gevouwen, gestreken evt. en verpakt. Een immense fabriek die later nog is uitgebreid en mensen verplicht moesten rouleren over afdelingen om de werkdruk uit te smeren (standaard heul hoog op Verzenden en Retouren). Dat heb ik niet meer meegemaakt trouwens, ik zat altijd lekker op de afdeling Controle&Correctie, waar ik kleding moest nameten, soms passen en in juiste verpakkingen moest doen. Was best een leuk bijbaantje!
Aha, dus toch opnieuw verpakt, thanx! Ik probeer dat zelf altijd zo netjes mogelijk te doen, maar zo mooi als het was, wordt het nooit meer! Ik heb trouwens nog nooit vies ruikende kleding of kleding met haren oid gehad, het ziet eruit of jij de eerste ben die het past!
Waarom zijn sommige mensen zo verknipt? Die bijv in staat zijn een kids te misbruiken of een dier te mishandelen/vermoorden. Dat is iets wat ik me bijna dagelijks afvraag wat is er met die mensen aan de hand? Waar is het fout gegaan? Zal het genetisch zijn? Komt het door hun jeugd? Ik denk dat er gewoon iets niet goed is in hun hoofd hun missen iets denk ik...? Maar ja duidelijk antwoord vind je daar toch nooit van! En natuurlijk wat is ons doel in het leven? Daar had ik vroeger nogal een handje van kon me er uren druk om maken.
Je voeten zijn de geleiders van je lichaam dus als die koud zijn zal het wel iets triggeren in je hersenen.
Ik pieker heel vaak over manieren om snel miljonair te worden. Is er een manier, behalve keihard werken of de loterij winnen, snel miljonair te worden. Als iemand het antwoord heeft dan hoor ik dat graag
Ik vraag me af hoe ze de vlag altijd op het puntje van de kerk krijgen haha kwam er onderweg een aantal tegen maar het is mij niet duidelijk hoe ze dat nou doen
Ik vraag mij af waarom op herenfietsen er altijd een stang tussen zit....lijkt me erg vervelend als je plots stil moet staan ofzo.
Vroeger werden er alleen herenfietsen gemaakt.die stang is voor de stevigheid.Let maar eens op de dikte van de stang van een damesfiets,bijna 2 X zo dik.damesfietsen zijn trouwens ontworpen omdat je niet elegant met een rok op een herenfiets kan stappen zonder dat iemand een slipje kan zien.
Donald heeft wellicht last van Man Boobs (vandaar zijn matrozenbloesje). Mickey heeft misschien van onderen meer te verbergen (dus wél een broek, maar bloot van boven).
Dit vind ik ook zo raar aan die reclame van pepper. Waar je de ideale single tegen kunt komen. Een van de mogelijkheden is vrijwilliger op de kinderboerderij. Maar waarom gaat een man in z'n eentje naar de kinderboerderij gaan...
Donald is een eend. Die zwemmen in het water, dan zou z'n broek nat worden. Waarom hij dan wel een zwembroek draagt is mij een raadsel.
Die gaat op de anonieme toer, door gedoe en bemoeizucht. Stond geloof ik in dat topic wat was geopend over "vermiste" leden.