Vragentopic, voor alles wat je eigenlijk wilt weten maar anders nooit vraagt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Winddanser, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    En ik heb hetzelfde bij een vrouw die in haar eentje naar de speeltuin komt, had ik laatst. En er hoorde echt geen kind bij, ze zat gewoon lekker in het zonnetje van een drankje te genieten. Heel vreemd, ik hou er niet van.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Eheh, als Donald gaat zwemmen doet ie een zwembroek aan!!!:D:D:D

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hahahhahahahaa toevallig vroeg mijn zoontje dat laast... Hoe heten deze mama??
    Uuhh...uuuhhmmmm...jaaaa uuhhmmmm

4. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Ik vraag me weleens af...

Hoe ik lig als ik 's ochtends wakker wordt :D

Ik kan het me namelijk nooit herinneren en m'n vriend weet het ook nooit.
    Af en toe spreek ik 's avonds met mezelf af dat ik er meteen aan denk 's ochtends, maar het lukt gewoon niet.

Zo stom iets dit, maar kan er niets aan doen dat het om de zoveel weken door m'n hoofd spookt :)

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja....mijn man is ons op komen halen en kon gewoon naar binnen lopen (wel tegen sluitingstijd) Werd niet gecontroleerd en hoefde niet te betalen..........:( slecht he! Maar denk dat het wel per filiaal verschild!

Zo in een ander filiaal mocht hij niet naar binnen en werd er omgeroepen dat dhr ..... voor zijn vrouw en kinderen kwam of we hem even aan de balie op wilden halen ;) (net een verdwaald kindje hihihi)

dus verschilt denk ik, wel een goeie om daar eens naar je plaatselijke ballorig over te mailen en te vragen hoe hun beleid erin is! :D

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    omdat je bang bent je zelf te verslapen op de dagen dat hij ingesteld staat...en genoeg geslapen hebt op de dagen dat hij niet ingesteld staat...biologische klok vreemd ding...;)

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #107 Meijtje, 30 apr 2013
    Laatst bewerkt: 30 apr 2013
    Die was op tv, omdat Donald een verenvacht heeft en mickey niet. Door ze een jasje aan te doen, is donald aangekleed. Je ziet verder niets door al dat dons :) Dat geldt voor alle Eenden ganzen enz die getekend zijn. Blijkt een tekenregel te zijn wat ik er uit begreep.
    Mickey heeft van origine alleen een broek aan ;) en geen bovenstukje. Zo is hij 'helemaal' aangekleed.

Met zwemmen inderdaad wel altijd zwemkleding aan, als er geen bovenstukje is is hij anders echt in zn 'blootje', ze moeten altijd minimaal 1 kledingstuk aan hebben. hihi

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Dat vraag ik me iedere dag nou af! Zelfs zo erg dat ik opsta om sokken aan te trekken en wat rond te lopen zodat ze warm worden...want kan toch niet slapen :D Hoop zo het antwoord te lezen hahaha

9. zogelukkig

Hee, da's een goeie!:)

10. zogelukkig

Ik had altijd al last van koude voeten, behalve tijdens mijn zwangerschap. Daarna ging het wel totdat ik last van een trage schildklier kreeg, tsjongejonge! Ik word dan ook helemaal rillerig en kan niet slapen. Als sokken en verwarmende koperzalf niet helpt, ga ik een half uur onder een hete douche staan ...

Waarom vrouwen koude voeten hebben - GezondheidsNet

11. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja hoor hier in ballorig tenminste wel want ik en mijn partner roken allebei en gaan af en toe naar buiten om een sigaretje te roken omstebeurt, en dan zit er soms heel iemand anders achter de kassa als toen hij naar buiten ging en diegene laat mijn vriend gewoon weer naar binnen maken gewoon de deur los.. slechte zaak eigenlijk.. zijn mn vriend zelf ook..

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0

hahahaha dat vragen wij ons hier ook altijd af...vreemd:$
    Ook vraag ik me vaak af waarom die zogenaamde afslankprodukten en creme's op magere 16-jarigen getoond worden pfff ja die hebben ook echt cellulite :(

13. Within

Within Niet meer actief

Omdat reclames met echte voorbeelden niet aantrekkelijk genoeg zijn en vaak nog over geklaagd word ook met "moet dat nou"

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Lees: het werkt eigenlijk niet...hahahahaha

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Waarom de koningsmantel van die zwarte vlekken aan de binnenkant heeft. In tekenfilms zie je het ook altijd

16. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Volgens mij moeten dat die leeuwtjes voorstellen?? Klopt dit?

17. minon

minon Niet meer actief

De hermelijn is familie van de wezel en lijkt er veel op, maar de hermelijn is zwaarder. Hij heeft een langgerekt lichaam. De vacht is kastanjebruin van kleur, met een gelig witte buikzijde en een zwarte staartpunt. De hermelijn heeft een zomer- en een wintervacht. In de zomer is de vacht roodachtig bruin, in de winter is ze wit. In het noorden van het verspreidingsgebied wordt de vacht geheel wit (met uitzondering van het zwarte staartpuntje), maar in zuidelijker gelegen gebieden wordt hij slechts gedeeltelijk wit. In vroegere tijden werden de wintervachten van hermelijnen massaal verwerkt in de bontafzettingen van koningsmantels, vandaar de overdadige zwarte stippen daarop.

18. Babystuf

Babystuf Actief lid

18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vraag me weleens af waarom er in de berm naast de snelweg regelmatig 1 schoen ligt. Waar is de andere schoen, en wie trekt daar uberhaupt zijn schoen(en) uit??

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Waar het heelal naar uitdijt is net zo onmogelijkl te beantwoorden als wat er voor de singulariteit was aan het beginn van de oerknal. Voor de oerknal bestonden fysica en natuurwetten zoals die gelden in het heelal niet, en buiten het heelal bestaan ze ook niet. Het is dus een extreem frustrerend antwoord (zoals Stephen hawking zelf het ook al zegt) maar we weten het niet, en als we het wel wisten, kunnen we het niet beschijven of berekenen. Dus de vraag heeft geen antwoord. Ik word er ook helemaal gek van. Net als van Schrodingers kat :D

20. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ligt aan je definitie wat een mens is. Meestal wordt de grens gesteld bij de eersten van het geslacht Homo, de Homo erectus. Dit was de eerste mensensoort die het afrikaanse continent heeft verlaten. Leefde zo'n 600.000 jaar geleden.

Het ontstaan van de aarde kan redelijk nauwkeurig gedateerd worden door gesteente: 4,56 miljard jaar geleden.

Als je dat interessant vindt moet je het moet je het boek: The Ancestors Tale van Richard Dawkins eens lezen. Ik weet even niet wat de nederlandse titel is maar hij is ook vertaald. Die gaat helemaal vanaf het eerste begin van leven naar ons toe qua ontwikkeling.

Deel Deze Pagina