Moeilijke situatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovebabys, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ten eerste wil ik even zeggen dat dit de account van mijn vriendin is (tijd om zelf een te maken:D)

ee tijdje geleden heeft mijn vriendin al een topic voor me geopent omdat ik toen last had van roze\bruine afscheiding:D, dit was GEEN ongi. Ik had toen last van o.a lage rugpijn, diaree, steken in mijn buik, steken in mijn linkerborst, maagzuur. en was soms licht in mijn hoofd. Heel even dacht ik dat ik echt zwanger was! alleeen ik heb een zeer onregelmatige cyclus en zou dus echt niet weten wanneer ik moet testen? Het is vandaag dag 31 van mijn cyclus, en nog steeds geen ongi, heb ook geen klachten meer behalve soms lage rugpijn en soms licht in mijn hoofd;)

Ik wou dat ik gewoon een regelmatige cyclus had dan zou ik weten wanneer ik kan testen, of wanneer ik in mijn eitje krijg:)

Bedankt voor het lezen, lucht wel even op:)

2. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    :):)

3. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Lovebabys,

Op de website van Mat Care kan je voor €10,- 9 testen kopen en die zijn echt prima. Dan kan je er nog eens een testje aan wagen :) Je beschrijft namelijk precies de "klachten" die ik had voordat ik positief testte.

Ik duim voor je!!!!!

4. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

OHH je maakt me echt blij!!! ik hoop het zo erg!!!! Ik zal even op de site kijken!!!

Dank je wel:)

Deel Deze Pagina