op de momenten dat ik KV zon vage streep had.. was ik toch altijd zwanger.. en anders bleef die echt spierwit
Even update voor jou Ik heb op NOD en 2 dagen erna licht getest met KV 2v5 maar had mijn twijfels over 1 die had een pennestreepje, testen bleven licht. Durfde het niet maar vandaag toch getest met CB digitaal indicator en NIET ZWANGER, was wel verdunde middagurine maar ja er staat op het doosje dat je met deze zelfs al 4 dagen voor NOD zou kunnen testen dat zou betekenen dat ik nu 9 dagen verder ben en negatief dus dat is weinig hoopvol denk ik..
IK zie echt wel een licht roze 2e streepje maar ben je 7 dagen overtijd? Zouden wij dan zo weinig HcG aanmaken of wat is dat dan?
zou zeggen toch zwanger tinkerbell over die niet donkerder wordende testen lindsay.. denk toch dat je wel zwanger bent. Het duurde bij mij deze zwangerschap tot ik bijna 6 weken was voor ik een echt duidelijkere streep kreeg.. de ene keer maak je sneller HCG aan dan een andere keer. Heb nog keer gehad dat mijn testen vaag bleven, helaas ging het die keer fout. ik zou het na het weekend nog keer proberen.. blijft test hetzelfde, dan zou ik bij HA een bloedtest aanvragen over dat vele dagen over tijd en vaag testen: hier op forum zitten mama's die tot 10 dagen overtijd volledig negatief bleven testen.. dus het zegt echt niet altijd wat.
Nogmaals bedankt meiden voor de lieve berichten en het geeft me in ieder geval weer hoop en moed en ga nu even lekker slapen, misschien dat morgen iets moois voor me in petto heeft
ik zou het echt niet weten, je gaat dan toch twijfelen. het maakt je gewoon onzeker. ja ik weet niet of mijn banner klopt hoor. ik was vorige maand 13 ongi geworden licht roze en de 15 was het rood. en de 29 ste he ik roze slijm verloren met bruin, dat heeft 2 dagen geduurd. tot nu nog geen duidelijke heid ik ga morgenochtend nog een keer testen. ja en dan maar weer kijken en afwachten. groetjes
@limmeke: heb net eens bij jou testen gekeken en zie dat op de foto van 4feb de bovenste uitziet zoals de mijne van gister! dus heb hoop tot en met nu ! Spannend!
Thanks voor de update Ik zou zeggen test na t weekend nog eens een keer en ben je dan nog niet ongesteld anders dan maar ff langs je ha Succes en slaap lekker!
Apart, bij mij bijna zelfde: 14e ongi, 31e heel klein beetje roze bij afvegen, erna niets meer en nu in spanning. Volgens de berekeningen zou de 31e mijn innestellingsdag zijn Ben benieuwd wat jij test morgen! Succes!
wanneer ga jij weer testen. ik hoop dat het morgen duidelijker is. want dan weet je waar je aan toe bent.
hey lindsay, vervelend dat hij negatief gaf! maar zoals velen al hebben gezegd misschien heeft hij wat meer hormoon nodig en je deed het met middagurine. even het weekend afwachten en dan smorgens nog eens proberen? Ik begrijp hoe je je voelt hoor, die onduidelijkheid is niks! Maar geef de moed niet meteen op, en doe anders voor je eigen gemoedsrust nog een kv test als je daar weer iets op ziet moet het toch wel goed zitten ( klinkt misschien raar van iemand met alleen maar vage lijntjes haha ) maar jou streep was toch erg duidelijk! hoe moeilijk het ook is hou je rustig en probeer positief te blijven !
Zolang jij niet ongi bent is er toch hoop!! En je had positieve testen? Kom op niet zo negatief doen meid.... En als je echt duidelijkheid wilt met ochtedurine testen!!! Succes!!!
Nog even ter aanvulling: heel erg veel zwangerschappen gaan in een heel pril stadium fout. Dan word je gewoon een paar dagen later dan normaal ongesteld. Dat noemen ze een biochemische zwangerschap. Een vage streep die na een paar dagen verdwijnt betekent dus niet per se dat een test een indrooglijntje heeft, maar kan ook heel goed betekenen dat het in een heel vroeg stadium is misgegaan. Suus
Misschien kennen jullie mijn verhaal, misschien niet...1 april zou mijn eisprong zijn geweest (volgens calculator van zp). 3 april ging ik naar de wc toe en had ik bruine plas, de rest van de dag gewoon weer normaal. Vanaf toen had ik krampjes/steekjes/beetje zeurderig gevoel in mijn buik. Later die week 3 helse nachten gehad waarbij ik wakker werd van krampjes/steekjes en gevoelige borsten. Zondag 11 april werd ik licht ongi wat duurde tot 14 april (heb toen wel helder bloed verloren). Toen mijn ongi de 14e was afgelopen ervaarde ik in de avond een soort van steekjes aan de rechterkant van mijn schaambot (duurde ongeveer een paar minuten en moest echt even zitten). Schaambot was aan de bovenkant ook wel pijnlijk als je er op drukte en licht opgezet. Tijdens mijn ongi ben ik nog naar de HA geweest want dacht dat er iets mis was (duizelig, lage bloeddruk) Er is toen bloed afgenomen en het bleek dat mijn bloed gewoon goed was. Toch had ik nog steeds dezelfde symptonen als voor mijn ongi...toen heb ik afgelopen donderdag (eigenlijk mijn NOD dag) een testje gedaan van kv 2v5 en die gaf een licht,vaag 2e roze/paarse streepje..lijkt heel veel op die van lindsay. Ik ben nu iedere dag misselijk, duizelig, heb ook meer honger...dus ik weet het niet..ik ga volgende week maar weer even testen. Buik is ook opgezwollen en heb echt het idee dat er "iets" inzit..klinkt raar maar een andere benaming kan ik het niet geven....
Heb dezelfde ervaring als hierboven. Ik heb altijd met de KV 2 voor 5 getest. We hebben er 15 maanden over gedaan om zwanger te worden (heb niet elke maand getest trouwens i.v.m. onregelmatige cyclus). Hoe dan ook heb ik vaak getest en elke keer bleef de test spierwit. De enige keer dat ik een lichte streep kreeg was ik ook daadwerkelijk zwanger. Dus mijn ervaring met die test is dat er nooit een lijntje te zien is zolang je niet zwanger bent. Kun je niet een andere test pakken, niet digitaal maar met een plus ofzo? En anders maar gewoon afwachten. Het komt trouwens wel vaker voor dat vrouwen (erg) laat pas positief testen..