Hoi meiden, Heb zo'n 6 dagen geleden getest met cb+ en die toonde binnen de tijd een hééél lichte streep... Heb toen daarna ook met kv 2 vr 5 getest en die was negatief... dus ik dacht, ik wacht maar mijn ongi af. Nu ben ik 2 dagen overtijd en heb deze middag nog eens getest met kv 2 vr 5 dus en die was opnieuw negatief. dacht echt dat het positief zou zijn nu, moet echt veel en vaker plassen (terwijl ik echt niet veel drink) en had vandaag zelfs zure oprisping en zo'n rare smaak in mijn mond... heeft er nog iemand negatieve testen gehad, maar bleek dan toch zwanger te zijn???
ik heb met kv 2v5 geen negatieve ervaringen gehad,de cb+ heb ik nooit gedaan, ik weet wel van de kv 2v5 dat deze vrij betrouwbaar is, je zou zwanger kunnen zijn, maar nog te weinig hcg aanmaken om een test positief aan te laten tonen? dan zou ik over een dag of twee drie nog eens een test doen, aangezien wanneer je zwanger bent om de twee dagen ongeveer meer hcg aanmaakt, als de test dan nog geen duidelijkheid geeft zou je altijd nog kunnen overwegen om naar de ha te gaan en evt een bloedtest te doen, dan weet je het zeker, veel suc6 meid met deze onzekerheid,ik duim voor je!
Ik testte 4 dagen na NOD pas positief, en bleek toch zwanger. Helaas is dat bij 7 weken mis gegaan, maar er is dus nog hoop! Gewoon over een paar dagen nog eens testen!
ik heb 1 keer na 1 week positief getest... dit is helaas bij 6 weken misgegaan.... maar het zou kunnen ...dat je ei later is geweest en dus ook later positief test of langzaam hcg aanmaakt.
de cb+ heeft meer dan 2 keer zoveel hcg nodig dan de kv test. Hij geeft wel vaker een kleine streep. Alleen als de |streep even dik was als de - streep is het pos (hoe licht ook). Maar bij mijn laatste zw teste ik ook pas laat pos hoor. Zolang je geen ongi hebt is alles mogelijk!
de streep is even dik, maar de rechterkant is duidelijker afgetekend waardoor het een pennestreep lijkt...
dit is dus die cb+ test van 14 april: het is een hele lichte brede streep, maar de zijkant is scherper afgetekend: Bekijk bijlage 66875 ik snap niet dat ik dan nu nog steeds niet ongi ben, maar ook nog steeds nega testen heb met kv 2 vr 5
Ben ik het absoluut niet mee eens! 4 dagen voor nod heb ik avondurine opgevangen en hiermee 2 testen gedaan. 1 van het KV 2 voor 5 euro en een CB plus! De CB lus liet gelijk een knalstreep zien, terwijl de KV 2 voor 5 euro pas na afleestijd een hele vage streep liet zien!! (zie mijn album)
Yaraah, zo was mijn test ook én ik had ook positieve testen met de kruidvat plus. Ik was/ben effectief zwanger maar het is niet goed. Ik ben nu al een behoorlijke tijd aan het wachten tot het "doorbreekt" en ik verder kan maar mijn lichaam is blijkbaar niet goed in iets loslaten. Vorige keer ook al niet maar nu is het veeel veel priller dus ik had gehoopt dat het deze keer wel zou lukken maar het lijkt erop alsof het wéér een boost nodig heeft. Als het begin volgende week niet begonnen is moet ik terug naar de dokter. Ik hoop dat het voor jou allemaal veel positiever nieuws is!
Wil je zeker niet ontmoedigen maar met CB plus en Kruidvat plus heb ik beide eens een pennestreepje gehad en was beide keren NIET zwanger.
ik heb tot 2 weken over tijd negatief getest, HA had weinig vertrouwen dat de test die hij deed wel positief zou zijn maar whuhoe!! het was hardstikke positief! en is ook niet fout gegaan
Toen de test werkte (en dus binnen de afleestijd) was het een brede streep! De foto is een opgedroogd resultaat en dan is CB ALTIJD een pennestreep geworden (heb nu 4 testen thuisliggen die breed waren binnen de tijd en met opdrogen alleen een pennestreep lieten zien ) Als de streep BINNEN de tijd wel gewoon breed was, is het een geldig en dus positief resultaat
hey meid, ja hoor ik heb het gehad was 1 week overtijd 2 testen gedaan met predictor was beide negatief toen maar bloedtest laten doen omdat ik me toch zwanger voelde en resultaat bleek al 6 weken zwanger! dus alles kan! groetjes
Ben nu zo'n 10 dagen overtijd. Heb afgelopen dinsdagochtend en vrijdagavond de kv 2voor5 testen gedaan en beide negatief. Bij mijn vorige zwangerschap gaf deze test na een 5 dagen overtijd meteen positief. Weet het nu effe niet meer. Moest begin maart mijn prikpil halen, maar heb dat dus niet gedaan. 7 maart werd ik al onge en 15 maart weer. Voor mijn eerste zwangerschap was mijn cyclus altijd 30 of 31 dagen. Is mijn cyclus nog in de war of ben ik toch zwanger?
Heb afgelopen vrijdag voor het laatst getest. Hoop nu dan een week geduld te hebben en dan nog niet ongi wil ik kijken of de ha vrijdag een bloedtest wil afnemen bij me.