Vanwege borstvoeding heb ik nog altijd geen menstruatie gehad. Op 3 juli had ik kramp in mijn onderbuik, op 9 t/m 11 juli verloor ik bruin/roze slijm. Ik meende dus dat mijn menstruatie eraan kwam maar nu nog alleen wit slijm en krampjes in onderbuik. Vraag me dus af of een eerste menstruatie zo'n lange aanloop kan hebben? Had dit namelijk voorheen nooit. Net een test gedaan maar deze is negatief. Maar ik weet ook totaal niet wanneer ik kan testen! Iemand een gelijksoortige ervaring?
Wow, na één jaar nog steeds geen menstruatie! Bij mij duurde het slechts 6 maanden, voordat ik weer ongesteld werd. De eerste keer stelde het niet zo veel voor. Beetje bloedverlies, maar het leek in het niks op wat normaal gesproken was. De tweede keer leek het echter veel meer op wat ik gewend was. Als je geen onveilige sex hebt gehad, zou ik er vanuit gaan dat dit je eerste menstruatie is. Zo niet, dan zou ik over een paar dagen nogmaals testen, want je weet maar nooit.
Ik kan het toch geen menstruatie noemen wat ik vorige week had. Was twee keer beetje roze slijm met afvegen. Op dit moment is mijn rugpijn en buikpijn verdwenen. Merk alleen dat ik erg moe ben. We gebruiken trouwens geen anticonceptie. We willen graag een tweede en zien wel wanneer het raak is. Anderen nog ervaringen hiermee? Jij trouwens proficiat met je zwangerschap!
@bloemetje precies wat jij omschrijft had ik ook voor eerste ongi na bevalling (na 11 maanden ivm bv), ook even gedacht misschgien zwanger te zijn maar wass echt opstarten van cyclus.. werd ca. 3 weken na beetje bruinverlies weer echt ongesteld
Bedankt meiden voor jullie antwoord. Hier nog altijd geen menstruatie te bekennen. De krampen en andere klachten zoals ik die vorige week had, zijn voorbij. Heb nu alleen wat wit slijm. Ik hoop echt snel op een menstruatie. In geef nog zo weinig voeding (mijn linkerborst geeft helaas nagenoeg niks meer), dat kan het toch niet meer tegenhouden.