Mijn cyclus is sinds aug 2014 van de leg Voorheen netjes 28 dagen en 3/4 dagen menstruatie Maar dat veranderde dus De ene keer 31/33/37 dagen cyclussen. Wel steeds minimaal 3 dagen menstruatie Maar de vorige cyclus was dus 5 weken en 1 dag! Op cd 17 helder slijm dus ik dacht me ei komt er aan. Maar eind van de week cd22'enoem veel cervixslijm. Dus ovutest gedaan en deze knalde... En 2 weken later werd ik ongesteld Cd38 was dat Maar die dag voelde het alsof de sluizen openstonden, maar weinig tot niks op maandverband, wel veegde ik telkens helder rood bloed af. Een dag later in de avond werd dit bruinig en op dag 3 ook daarna niks meer Nu op cd 11 heb ik weer een knaller van ovulatie test en ook buikpijn. Maar dat betekent wellicht dat ik 26/27 dagen cyclus nu heb. Is dit wel goed? We zijn nu bezig in ronde 5
En dan meteen nig een vraag: Ik heb vaak 2/3 dagen positieve ovultatietesten Maar wat moet ik dan aanhouden?
Goedenavond, als ik goed begrijp heb je maar een korte menstruatie gehad en weinig bloedverlies. Mogelijk is dit geen menstruatie geweest, maar een innestelingsbloeding. Ik wil je niet teveel hoop geven, maar een ovulatietest kan ook positief blijven als je zwanger bent. Dus misschien is het aan te raden om toch een zwangerschaptest, om uit te sluiten of er sprake is van een zwangerschap of een ovulatie. Ik ben erg benieuwd! Succes! Groetjes Monique
Die was donderdag helaas negatief... Heb woensdag ook heftige krampen gehad dus denk ech ei. Maar bloed was ook gewoon menstruatie bloed als anders... Dus nu op wachtbank
Jammer, maar dan heb je woensdag je ei gehad! Ik hoop op goed nieuws over twee weken. Succes! Groetjes Monique
Ok, vanmiddag ff 5-10 min lang links een diepe pijn gehad. Geen buikpijn, geen pijn in de zij of zo. Maar echte diepe pijn op 1 plek