Ik heb gisteren precies hetzelfde berichtje gehad. Wij vonden het meteen vreemd en hebben deze persoon direct geblokkeerd en nergens op gereageerd!
Ik ben ook benieuwd of ik nog iets moet blokkeren. Hebben contact opgenomen met de provider en zij gaan er ook melding van maken. Wellicht voor jullie ook een tip om melding te maken voordat je hoge rekeningen krijgt.
Vorige week heb ik precies hetzelfde berichtje ontvangen. Heb het nummer gelijk geblokkeerd en het bericht verwijderd, had al zo'n vermoeden dat het iets raars was. Heb dus ook niet op de link geklikt. Bedenk me net wel dat ik mn moeder ook maar even moet waarschuwen
Ik had 'm gisteren ook, precies dezelfde. Ik vond het telefoonnummer raar, dus heb het bericht meteen verwijderd.
Ook hier vanmiddag een appje van ANNA. Toevallig had ik hier gisteren al gelezen dus direct geblokkeerd!
Ik word altijd zo zenuwachtig van dit soort dingen, altijd bang dat ik iets van een virus binnen krijg. Maar hoe zit het dan als je hem krijgt. Ik zie dan de halve melding op mijn home screen , als ik dan mijn mobiel ontgrendel kom ik gelijk bij het berichtje. Heb je hem dan niet automatisch geopend? Plus alle foto's die ik doorgestuurd krijg worden direct automatisch geopend. Is dat met dit dan niet? Ik heb iphone en zag dat ik dat ook kon uitzetten. Maar mijn vriend heeft android en heeft niet de mogelijkheid automatisch afspelen af te zetten in ehats app .
Ik wil bij dit soort dingen altijd zo graag zoiets doen: MAXIMUM TROLLING | Postris 😂 Of deze: http://www.ifunny.com/pictures/dude-stop/ 😁
Nou ik had laatst ook wat, ik kreeg ook dat balkje twee keer maar dan stond mijn nummer erop...waarop ik reageerde... Ik: hallo Persoon: Sex.Kus kirn Ik: ik denk dat je de verkeerde hebt Persoon: Sex.Kirn.Kus Ik heb de persoon geblokkeerd, maar ook erg raar....