Nog steeds niets kunnen na de bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gusam, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik had een vraagje, ik ben op 2 okt bevallen daarbij ben ik ook gehecht, nu zijn afgelopen zondag de hechtingen verwijdert maar ik kan nog steeds niets doordat ik niet lang kan staan of lopen.
    ik woon op een appartement maar van de woonkamer naar de slaapkamer is nog haalbaar.
    ik kan de kleine zelf ook nog niet in bad doen, ik laat dan haar uit en aan kleden door iemand anders zodat ik haar zelf kan wassen.

ik baal hier zo van, want ik wil onderhand de dingen weer zelf kunnen doen.

hoelang kan dat nog duren? ik neem nu ook af en toe paracetamol tegen de pijn.
    de hechtingen enzo waren helemaal niet ontstoken, maar het duurt zo lang of ben ik te ongeduldig???

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

XXX Gusam

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Gusam,

Meid je hebt net een kind gebaart! Je onderkantje heeft een flinke opdonder gehad! En heeft even de tijd nodig om te herstellen. Bij de een duurt dat helaas wat langer dan bij de ander.....
    Wat belangrijk is om al goed je bekkenbodem oefeningen te gaan doen en probeer elke dag iets meer te doen maar niet te veel ineens!

Imke

Deel Deze Pagina