Vreemd bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lexi73, 24 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Okay, ik wilde even wat vragen, hopelijk weet iemand een antwoord.
    Het is namelijk nogal vaag. Anderhalve week geleden had ik mijn ovulatie, die kan ik altijd duidelijk voelen. Wij flink aan de slag geweest (gelukkig was moeder natuur mij goed gezind en was ik al dagen in een hitsige bui). En vervolgens, precies op het juiste moment voor een mogelijke innesteling zeg maar, begon ik afgelopen donderdagavond te bloeden. Ik reuze blij, ik denk het zal toch niet waar zijn? Alleen nou komt het vage: het bloeden is intussen nog steeds niet gestopt... Maar voor een menstruatie zou het te vroeg zijn, die is namelijk pas aankomende dinsdag gepland en ik ben altijd erg netjes op tijd. Overigens bloedde ik eerst bruinig en nu intussen wel lichtroze, wat volgens mij dan wel weer de innesteling-kleur is, zeg maar. Alleen gaat het voor mijn gevoel wel heel lang door. En ik ben al dagen niet lekker: misselijk, doodmoe, en gek genoeg heb ik het ook de hele tijd erg warm.
    Heeft iemand enig idee waarom ik zo lang bloed of moet ik binnenkort toch maar even de dokter vragen wat ik heb...?
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Je kunt het de dokter zowiezo vragen, maar kan het niet zijn dat je menstruatie nog niet goed op gang is na het stoppen van de pil?
    Dat moet eerst goed uit je lichaam.

    plus dat ik denk dat een innestelingsbloeding maar een dag duurt volgens mij.
    Ik zou als ik jou was gewoon de huisarts even informeren, weet je direct waar je aan toe bent.

    Groetjes
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    Sig succes er mee, ff in de gaten houden.
    je bent nu eigenlijk op weg naar je 2 de natuurlijke bloeding? die aanstaande dinsdag gepland is.
    je vertelde ook dat je wel eens last van tussentijdsbloedverlies had tijdens het pil gebruik.
    misschien ben je nu ook wat tussentijds aan het bloeden zijn je hormomen nog nie op peil.
    weet nie.
    vreemd dat je wel moe misselijk bent.
    nogmaals heeeeeeel veel succes ermee.
    na mijn vak spreek ik je, ik ga in de vak maar ff flink klussen hahaha. tot na 15 okt. en misschien tussendoor nog een sms.
    ik hoop dat er iemand hier je wat meer kan vertellen over je klachten.
    lieke.
     
  4. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja, wachten is denk ik het beste...
    Het gekke is gewoon dat het niet lijkt op mijn normale menstruatie... Ik ben in mijn hele leven, ook toen ik geen pil slikte, nog nooit te vroeg (of te laat) geweest met menstrueren, ben ook nooit misselijk of extreem moe geweest enz. En ook omdat het bloed anders is dan anders vraag ik het me af.
    In alle gevallen is het in elk geval niet goed, als ik ongesteld zou zijn dan is het te vroeg en ben ik niet zwanger, als ik dat wel zou zijn dan is dat bloeden ook niet goed, geloof ik...
    Enne wat jij zei, Lieke, over die tussentijdse bloedingen... Die waren lang niet zo lang, niet zulk donker bloed en ook niet op dit tijdstip. Vandaar dat ik betwijfel of het dat is...
    Geduld is een schone zaak maar ik ben daar niet zo goed in. Ik zal m'n best doen en maar wachten tot het stopt of anders een dokter bezoeken.
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Liefs
     
  6. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Okay ik snap niks meer van mijn lichaam...
    Ik heb nog nooit van mijn leven een andere cyclus gehad dan een regelmatige en was dus vorige week er echt van overtuigd dat ik een innesteling had (want voor een menstruatie was het een kleine week te vroeg). Maar het ging wel erg lang door dat bloeden, inmiddels is het gestopt maar dan ook pas echt net. Terwijl ik nu of morgen zo'n beetje mijn menstruatie verwacht.
    Maar ik heb wel vreemde steken in mijn buik steeds, vorige week toen ik begon te bloeden had ik een erg rare harde buik en voel me ook steeds zo warm en misselijk-achtig (hoewel ik (nog) niet hoefde over te geven trouwens). Het voelt alsof er iets raars met me aan de hand is, maar ik heb geen last van pijnlijke borsten of blauwe aders (wanneer zou je daar ongeveer last van 'moeten' krijgen?).
    Ik weet het dus niet meer! Moet ik mijn bloedende dagen van afgelopen week beschouwen als mijn menstruatie en dus mijn banner weer op nul zetten? Moet ik ze beschouwen als een innesteling met extreem veel bloed? Moet ik denken aan een zeer vroege miskraam? Ik weet het niet, en ik vind het zo overdreven om hier nu al voor naar mijn dokter te gaan...
    Wie heeft er een tip?
     
  7. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou niet iedereen krijgt aders op zijn borsten goed te zien hoor, dat is per mens verschillend, dus misschien krijg je het wel helemaal niet.

    Verder zou ik niet weten waar je aan moet denken, maar ik zou nog een paar dagen afwachten en om het zeker te weten kan je dan een test doen.
     
  8. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Nou ja, ik voel ook niks aan mijn borsten, alleen beetje gevoelige tepels af en toe. En die steken in mijn buik zijn er ook nog, maar het bloeden is gestopt. Ik ga er voorlopig maar even van uit dat ik weer gewoon bij het begin moet beginnen...
    Snik...
     
  9. Sigrid,

    Moest ik jou zijn deed ik een test.
    Is het niets dan ben je tenminste gerust en moet je zo niet zitten piekeren.

    Zo deed ik het vroeger toch.
    Anders maak ik mijn eigen gek.
    Soms voel je gewoon de symptonen omdat het tussen je oren zit.
    Ik heb het ook meegemaakt.
     
  10. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik denk dat je gelijkt hebt, Kim, maar ja een test doen is zo definitief he.
    Eigenlijk hoop ik gewoon dat het raak is maar ben er bijna van overtuigd dat dat niet zo is, omdat ik geen last heb van mijn borsten. Maar ja iedereen is anders he.
    Als ik het vrijdag nog niet snap dan ga ik naar de drogist voor een test.
    In elk geval bedankt voor je support!
    Grtz,
    Sigrid.
     
  11. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent, kan je op het internet geen info vinden over innestelingsbloeding, hoe lang dat kan duren enz??
     
  12. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik kon op internet helaas geen info over innestelingsbloeding vinden vandaar dat ik hier wat hoopte te kunnen vinden aan antwoorden. En om nou mijn dokter lastig te vallen met (wat ik vermoed) een loos alarm...
    Ik snap het gewoon niet zie je, ik ben nog noooooit te vroeg of te laat geweest met mijn ongi, ben nu trouwens weer aan het bloeden en mijn lichaam doet andere dingen dan ik gewend ben. Was afgelopen weekend ook erg moe en had steeds steken in mijn buik, maar andere symptomen had ik niet, voel totaal niks in mijn borsten. Vandaar dat ik er niks van begrijp.
    Misshcien moet ik mijn cyclus(banner) ook maar weer op 0 zetten en van voren af aan beginnen. Hmmm...
     
  13. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat het wel slim is om de dokter te bellen.
    Misschien dat hij wel kan vertellen wat er aan de hand is.
    Ik neem aan dat je toch wilt weten wat er aan de hand is of is geweest.
    De dokter zit daar natuurlijk niet voor niks.

    groetjes
     
  14. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Je hebt gelijk, maar ik eeuwige twijfelaar heb dan zoiets van: laat ik de doc maar pas bellen als er echt wat aan de hand is en hem niet storen met vage dingen die wellicht niks betekenen.
    Zal eens zien of ik de doc ook te spreken kan krijgen via de foon, wie weet heeft hij wel telefonisch spreekuur net als ik een tussenuur heb.

    Groeten van een twijfel-wijffie...
     
  15. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Succes ermee, enne ik zou ook gewoon bellen hor, daar zijn ze voor!
     

Deel Deze Pagina