hallao allemaal, Ik heb nog steeds last van het plekje waar de ruggenprik is gezet. Het is zeg maar alsof ik een blauwe plek van binnen heb. Is heel irritant en ik durf er niet meer aan te zitten. Het is 4 maanden eleden. Is dit normaal???
Nee ik denk het om eerlijk te zijn niet. Ik heb ook een ruggeprik gehad 5 maanden geleden maar voelde hier na een week denk ik al niets meer van. Ik zou even je huisarts of gyn bellen met je vraag?
Nee, dat is niet normaal hoor. Wellicht hebben ze de prik beetje 'verkeerd' gegeven, zodat je lang last ervan hebt? Zou er iig even naar laten kijken. Heb nu 3x een ruggeprik gehad, 2x voor curretage en 1x voor spoedks maar eigenlijk nooit last gehad, hooguit 2 tot 3 dagen beetje gevoelig en dat was het dan wel.
Ik voelde het al direct niet meer (ik voelde teveel andere dingen....). Maar ik denk ook niet dat het normaal is. Misschien even naar de ha?
Bij de eerste een keizersnede en de plek van die ruggenprik heb ik ook enkele weken gevoeld. Bij de tweede een vaginale bevalling met ruggenprik en die heb ik ongeveer een week of 4 gevoeld. Ik zou het toch even aan de huisarts voorleggen, voor alle zekerheid.
Ik voel het ook nog en mijn dochter is vandaag 3 mnd. Maar bij mij was ie ook verkeerd geprikt. Een verdieping te ver.
ik herken het wel! voor een eerdere operatie, heb ik ook een ruggeprik gehad. hierna was mijn rug minstens een jaar gevoelig. na de keizersnede van mijn zoontje, 2 jaar terug, was dit niet zo. dus denk dat het toch wel een beetje ligt aan hoe het gegeven word...